Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1148
Hei, har tentamen i IT neste veke og skal i den forbindelse bruke dreamweaver som hovedprogram. Det er vel ingen tvil om at ei nettside som er mittstilt ser bedre ut, så eg lurer på om det er nokon som har ein enkel måte å gjere dette på?

Er relativt noob, har en 5'ar og 6'ar på dei 2 siste prøvene samt eg reknar med ein 6'ar på prosjektet vi driv med no, men problemet er at dei prøvene har vi ikkje brukt dreamweaver på, og på prosjektet er det ikkje eg som står for dreamweaver delen.
Så er det nokon som har eit anna tips osm gjer det slik at det ser meir proft ut? =)
Allign centre?
Trådstarter
96 1
Dette vil mittstille ap div'sa slik at når ein opnar nettsida på ein skjerm som er x antall pixlar brei så vil det komme på mitten?

Dette vil mittstille ap div'sa slik at når ein opnar nettsida på ein skjerm som er x antall pixlar brei så vil det komme på mitten?
På containeren din, setter du det opp slik:

Kode

#container
{
	margin-left: auto;
	margin-right: auto;
}
Da skal ihvertfall containeren være midtstilt
CSS er da det samme uansett verktøy man bruker...?
Sitat av Bako123 Vis innlegg
Allign centre?
Vis hele sitatet...
Dette funker dersom du skal midtstille tekst.

Kode

margin: 0 auto;
display: block;
skal funke.

Så du kan gjøre f.eks slik i CSSen:

Kode

#container {
	width: 900px;
	height: 900px;
	margin: auto;	
}
Sist endret av Spelly; 21. april 2012 kl. 15:25.