Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1191
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
God kveld! Får ikke PS3 Media server til å funke.. Finner bare WMP (Windows Media Player). Har søkt på google og prøvd å force en annen IP..

Noen som har peiling hvordan man får ordnet det? Har mac om det skulle ha noe å si.
Prøv og skru av antivirus/brannmuren i pcen din.
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Trådstarter
Da kommer det store spørsmålet om hvordan man gjør dette på en mac.. kjøpte luringen for en uke siden
Google kanskje?

Edit: Ninjaed
Sist endret av Mkvarner; 15. april 2012 kl. 23:47.
Synd tversety ikke er på mac.
Evnt sjekk ut Serviio
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Trådstarter
Brannmuren var av. sååååe
Tror ikke jeg gjorde noenting som helst når jeg fikk min mac.

PS3 media server oppdaget den, og det funker på samme måte som på min stasjonære PC. Google problemet ditt.
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Trådstarter
Som sakt så har jeg søkt på google og ingen ting av det som er foreslått har funket.
Sist endret av fcknfreak; 16. april 2012 kl. 00:01.
Har du hamachi?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Har selv testet PS3MS på en Macbook for et år siden, og jeg kjører det daglig på både windows og linux, sålenge de er på samme logiske nettverk er det null problemer.

Hva streamer du til ? Hvilken IP har enheten ? Hvordan medie er den tilkoblet ?
Du streamer fra mac, hvilken IP har den ? Hvordan medie er den tilkoblet ?
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Trådstarter
Fikk ordnet det, flaut nok var ikke mediesenter på PS3 aktivert.. Den har vist klart å blitt deaktivert, likevel ganske så flaut at det ikke var det første jeg sjekket.. Jaja, takk for svar likevel! Ble en vellykket framvisning til dama av min desidert favoritt film som akkurat har kommet ut på bukta, nemlig Sherlock Holmes 2 når jeg faktisk sjekket om mediasenter var aktivert eller ikke.