Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1052
Hei. jeg kjøpte meg iphone 3gs brukt. og tenkte jeg skulle reboote den. men da må jeg ha cd-n som følge med, noe jeg ikke har!
finnes det noe program eller et eller annet så jeg kan få fiksa det?

jeg er helt noob på apple sånn at dere vet det. går det i det hele tatt ann og åpne telefonen?

takker for svar.
Bea
Big Bad Wolf
Bea's Avatar
Vet ikke helt hva du snakker om?

Program til å rebotte iPhone? Da er det vel iTunes du tenker på http://www.apple.com/itunes/
Når det kommer til å "åpne telefonen" tenker du da på å bruke den med hvilken som helst opperatør? Det kommer også ann på diverse ting, men vil tro at siden det er en 3GS finnes det nok en enkel løsning.
Rockern
Trådstarter
greia er at iphonen ikke vil slå seg på. det eneste som vises på skjermen er en usb som peker mot itunes.
men for og få tilgang til itunes, må jeg installere driveren. Noe som ikke går uten CD'n som fulgte med.
jeg har jo ikke den selvfølgelig.

og må jeg skaffe meg sånn micro sim nå eller hvordan er det?

aldri likt apple.
Du trenger ikke noe cd. Last ned iTunes på pc'en din også kobler du telefonen til usb utgangen på pc'en med kabelen du forhåpentligvis har fått med deg.
Ja, du trenger mikro-sim.
Rockern
Trådstarter
Itunes har jeg. men for og installere usb enheten til iphonen , så får jeg beskjed om at jeg må sette i cd'n som fulgte med :/ ellers vil den ikke installere driveren.
prøvd disse triksa med og holde inne av/på knappen og den i miden, men ingenting funker.
eneste som lyser på mobilen er en usb med pil opp mot itunes logoen. blir så frustret!
Da ville jeg prøvd å avinstallere iTunes også installere det på nytt.
Rockern
Trådstarter
ok jeg prøver det takk
Det følger ikke ikke med noe cd til iphone
Rockern
Trådstarter
såpass... da vet ikke jeg hva den er ute etter. men det sto ihvertfall "sett i cdn du fikk med når du kjøpte iphonen"
merklich?
Fungerte det etter at du fikk installert iTunes på nytt?
3Gs trenger ikke micro sim. det følger ikke med noe CD, og jeg har aldri hatt problemet med drivere?. Prøv reinstall
Sitat av Dpac Vis innlegg
greia er at iphonen ikke vil slå seg på. det eneste som vises på skjermen er en usb som peker mot itunes.
men for og få tilgang til itunes, må jeg installere driveren. Noe som ikke går uten CD'n som fulgte med.
jeg har jo ikke den selvfølgelig.

og må jeg skaffe meg sånn micro sim nå eller hvordan er det?

aldri likt apple.
Vis hele sitatet...
Ikke ta det personlig, men du har ikkje altfor mye peiling på hva du holder på med. Gi tlf til en som har iPhone fra før, så fikser han biffen for deg. Du trenger ikke noe micro sim på denne typen iphones. Micro sim brukes kun i iPhone 4 og nyere. Lykke til videre med bruken av iPhone, som er en helt kurant smartphone.
Rockern
Trådstarter
Nei jeg sa jeg ikke hadde peiling på apple. første iphonen jeg har. telefon er telefon.
Jeg leverte den til humac, og til og med de visste ikke hva som var galt :P
jeg vet vel ikke om det kommer med en cd eller ikke, og de over ekke så smarte heller som sier man må ha micro hehe men nå ordner deg seg.
Den undervurderte
Sitat av Thuggie Vis innlegg
Ja, du trenger mikro-sim.
Vis hele sitatet...

ikke til 3gs.....
Rockern
Trådstarter
alt ordna seg men iphone ekke så tes. hypp på den nye htc'n......
Sitat av Dpac Vis innlegg
Nei jeg sa jeg ikke hadde peiling på apple. første iphonen jeg har. telefon er telefon.
Jeg leverte den til humac, og til og med de visste ikke hva som var galt :P
jeg vet vel ikke om det kommer med en cd eller ikke, og de over ekke så smarte heller som sier man må ha micro hehe men nå ordner deg seg.
Vis hele sitatet...
da er de på humac UTROLIG dumme, det som sto på skjermen betyr "Connect to iTunes" som rett og slett er å laste ned iTunes fra www.apple.com/itunes og koble den til PC'n med USB kabelen.. det er HELT normalt når den skrus på for første gang på iOS 4.X.X og nedover, og Micro-SIM er bare til iPhone 4 og 4S
Men bra det ordnet seg da