Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2137
Hei hei,
det begynner å nærme seg tid for alpetur for min del og i den anledning har jeg funnet det for godt å skifte ut mitt 17 år gamle Heavy Tools til fordel for en ny snowboard-pakke.

Så lurte jeg på om det var noen freakazoids her i gården som hadde noen tips, da... Har muligens mulightet til å få taket på en fjorårsmodell Lib Tech med sko og bindinger til 4,000 som unektelig høres fristende ut, men det er altså lenge siden sist jeg var på brettkjøperen så kanskje noen der ute hadde noen hete tips til en gammel freerider...

Sleit forresten med å finne noen skikkelige norske snowboard-forum, noen som kjenner til noen?
sjekk ut friflyt eller markedet på ultrasport
Om jeg var deg, ville jeg tatt meg en tur ned til Session (så i profilen din at du er fra Bergen), og si at du har et brett som er 17 år gammelt, og nå er ute etter nytt. De er veldig hjelpsomme på session, så du får nok en del gode tips der
Session er den beste butikken
Lykke til!
Kjør hardt, kjør stil, kjør Burton! Er Burton som er tingen! Akkuratt nå kjører jeg et K2 Eldorado brett.... Har i det minste Burton sko og jakke da Har gode erfaringer med det merket, og har ikke hørt noe negativt med det heller da så...
Stikk deg en tur på Sessions du, så sier du at du er på utkikk etter nytt brett, så sier du hva du vil med brettet, kjøre off pist, pipe, trikse eller all-round. De finner ut hva du trenger til en rimelig pris. De bortpå der er proffe, så de kan det.
session butikkene eller www.burton.no nye modellene er inne. di eier =)