Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1213
Etter en joggetur der jeg skulle teste ut treningsappen til ENEMONDO var det siste jeg tenkte på at den skulle kræsje pga noen dråper vann. Men det skjedde

Når jeg nå prøver å koble til WI-FI så kræsjer programmet eller den scanner uten å finne noen nettverk å koble seg på. Det er ingen tvil om at denne tlf er veldig varsom for vann. Så da har jeg lært. Men jeg har jo veldig lyst å prøve å få WI-FI tilkoblingen til å virke igjen.

Jeg har prøvd å kjøre oppdatering med programmet KIES. Men feilen er vedvarende. Er det noen som vet om noen aps/ program som går inn i tlf og feilsøker og reparerer problemene, eller hvordan jeg skal løse dette. Setter utrolig pris på alle tilbakemeldinger.
På forhånd takk.
Har du fabrikkgjenopprettet telefonen? Prøv det.
Instillinger --> Personvern --> Nullstill til Fabrikkdata.
Dersom du har vannskader på et nettverkskort vil neppe en app kunne gjøre noe med det.
Vurdert å levere til rep?