Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1640
Hvilken effekt vil jeg få om jeg spiser Paraglin Forte (30mg) og/eller Xanax(1mg) når jeg røyker weed? Vil noe "kræsje" med hverandre eller kaster jeg bort noe som ikke kommer til å få virkning anyways?

Takk
Benzo og hasj gir en mer smooth high enn vanlig syns jeg. Jeg liker det
Synes benzo ødelegger selve cannabis rusen. Det er en digg form, for all del, men jeg liker cannabis rusen bedre

30mg kodein vil du ikke merke mye av. Men opiater er mye brukt sammen med cannabis.
Trådstarter
30mg var bare innholdet i pillen. Har 4 stykker.
Skyld ned et par exanorer med en god dram, eller et par pils, deretter tar du et trekk å du vil flyte som faen

Kan ikke slå feil! :P
Trådstarter
Sikter du til Xanax'en nå? Vet ikke hvordan det er med deg, men sist gang jeg blandet alkohol og benzoer, så blacka jeg ut etter 2 mg alprazo og et par pils, så det hørtes ikke ut som en god idé, eller ihvertfall ikke for min kropp!
Sitat av trckLOL Vis innlegg
Sikter du til Xanax'en nå? Vet ikke hvordan det er med deg, men sist gang jeg blandet alkohol og benzoer, så blacka jeg ut etter 2 mg alprazo og et par pils, så det hørtes ikke ut som en god idé, eller ihvertfall ikke for min kropp!
Vis hele sitatet...
Ja, stemmer det.
Alle er jo forskjellige, men jeg for min del blacker ikke ut etter benzo og alkohol. Kommer jo seff an på hvor mye du tar da, åsså er jo ikke akuratt Xanax et lite potent benzo heller.

Nå skal det også sies at jeg har en god toleranse for både alkohol og benzo
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Denne tråden hadde jeg glemt av! Jeg kan fortelle litt av hva som skjedde for de som er nysjerrige:
Knuste opp 2 PF (30mg) og 2 Xanax (1mg) i en mørtel, blandet de ut med sitronvann eller noe slikt og styret det. Deretter satt jeg meg ut på verandaen og røykte 1/2-1/4 av en joint som inneholdt ca 1,5 gram god weed. I ettertid husker jeg ikke veldig mye av denne seansen. Jeg kan huske at jeg lagde meg noe spaghetti og spiste dette, samtidig som jeg utbrøt noen orgasmiske lyder over hvor god maten var. Etterhvert ble jeg mer og mer ett med musikken, og danset for meg selv rundt om kring i stua. (Håper for guds skyld at ingen så dette, da dette ikke fant sted så alt for sent og stua består av mer vindu enn vegg)

Jeg kan huske jeg var og hentet meg et nesten helt bart fenalår (altså med ekstremt lite kjøtt på). Satt meg ned på gulvet og gnagde i meg det lille som var igjen. Jeg husker at jeg hadde latterkrampe samtidig som jeg spiste, ettersom jeg gnagde såpass aggressivt på dette fenalåret at det kunne se ut som at jeg ikke hadde spist mat på flere uker. Dagen etterpå prøvde jeg å jevne det litt ut siden fenalåret var dekket av bitemerker (det var for øvrig klart for å kastes, men jeg hadde ikke peiling på hvor, så gikk jeg heller inn for å skjule disse bitemerkene). Etter dette ble jeg så tørst av alt saltet at jeg styrtet omtrent To liter juice og 1,5 liter Cola.

Kan også huske at tankemønsteret mitt var heeeelt sprøtt, uten at jeg kan komme på nøyaktig hva jeg tenkte.

Alt i alt var det en veldig morsom opplevelse, men det var bare synd at jeg glemte såpass mye!