Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2301
Hei!
Lenge siden jeg har vært på dette forumet her nå, godt å være tilbake!

Jeg har eksperimentert en god del med jwh-018 og am-2201 for en stund siden, det var kjekt å prøve seg frem med nye stoffer men nå har det altså blitt ulovlig.

Dermed har jeg et par spm: 1.Hva er det beste RC'en du har prøvd som for tiden IKKE er ulovlig å importere. 2.Hva er den beste cannabinoiden du har prøvd som fortsatt ikke er ulovlig?
AM-2233 og AM-694. Så og si det samme som 2201.
AM2233 synes jeg er og forblir den beste Langt ifra det samme som 2201, mye snillere og vanskelig og få ubehagelige opplevelser
AM-2233 helt klart Var det bare AM-2201 som kom på narkotikalisten?
Følgende stoffer ble lagt til i forrige oppdatering: AM-2201, JWH-018, JWH-073, JWH-081, JWH-122, JWH-203, JWH-210, JWH-250

Kilde
Chrixz's Avatar
Trådstarter
12 2
ok, da prøver jeg 2233 =) takker for svar!
Forresten, noen som har prøvd med videresalg av cannabinoder?
Har selv tjent grovt på det, anbefales =)
Kan de ikke snart forstå at det kommer nye Rc's hele tiden, å la de som kommer forbli "lovlige" , da vil man jo faktisk etterhvert se litt mer forskning på stoffene som uansett blir brukt, istedenfor at leverandørene må pushe frem noe nytt folk kan ruse seg på hele tiden uten å ane noe om skadeomfanget av det.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Alle cannabinoider jeg har prøvd er dessverre ulovlig. Den jeg har best erfaring med er JWH-122.
Beste RC'et jeg har prøvd så langt er 4-MEC. Fremdeles "lovlig". Helt fantastisk rus, med tilnermet ingen bivirkninger. OPS: Nytt stoff, kom først på webshopene i 2010.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Hvilken er det som gir rus som tilsvarer indica? Altså den "tunge - sofa steine" følelsen. er ikke veldiog glad i sativa
I og med at jeg kun har prøvd am-2233, har jeg ikke noe å sammenligne med (foruten om the real deal..)
Men det var egentlig en ganske grei opplevelse, kort men god.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Som kan kvalifiserer ala' Indica?
Vil anbefale dere som bruker cannabinoider som om du skulle vært vanlig røykings å ta der en tur innom :

http://www.drugs-forum.com/forum/forumdisplay.php?f=336

Les igjennom noen av trådene der så vil dere straks se at det er mange som er blitt VELDIG syk etter høyt forbruk.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har røyket og solgt endel av am-2201 og fått mye gode responser på dette, jeg har brukt aceton for å løse det inn i tobakk, og mange har heller ville hatt det enn hasj, siden de angivelig kan skrape pipa 3-4 ganger og enda bli fjern, jeg personlig er glad i JWH-018 (underlig nok) bare dumt den er så lavt dosert
Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
AM2233 synes jeg er og forblir den beste Langt ifra det samme som 2201, mye snillere og vanskelig og få ubehagelige opplevelser
Vis hele sitatet...
Dette er hvorfor og/å er viktig å kunne.
Budskapet ditt ble helt feil fordi du sa "og" istedenfor "å".

Det du sa, som er feil:
"mye snillere og vanskelig og få ubehagelige opplevelser".
Det er snillere, det er vanskligere, det er få ubehagelige opplevelser med det.

Riktig:
"Mye snillere og vanskelig å få ubehagelige opplevelser".

Måtte bare påpeke det, sorry.
Sist endret av PerPerPerPer; 1. mars 2012 kl. 20:40.