Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2059
Hey,

Firmaet jeg jobber i er på utkikk etter en dyktig 3D-animatør. Er det noen her på Freak som driver med 3D-animasjon og som har noen produksjoner å vise til?

hva skal du lage? forklar mere ellers gidder jeg ikke og prøve en gang...
Waff
Wolfe707's Avatar
Trådstarter
Det er i denne gata.

http://www.youtube.com/watch?v=Kwiwl...eature=related

Er du i jobb per dags dato? Vi er nemlig på utkikk etter en å sende oppdrag til på jevnlig basis, så vi har øynene åpne for alle.
Sist endret av Wolfe707; 16. januar 2012 kl. 14:06.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Er ikke akkurat veldig vanskelig å si ja, jeg driver med 3D-animasjon og deretter lenke til youtube med video og/eller sin egen side hvor det han har laget ligger...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei Wolfe.

Dette ser for meg veldig lett ut. Jeg har drevet med animasjon og movdellering i 3D nå en stund, og studerer i faget.

PM meg med mer info om det skulle være intressant!
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Har selv jobbet med 3d animasjon for ingeniørbransjen (olje/gas) i 10 år nå så det der så ganske enkelt ut ja. ;P Hvor holder dere til?

Har ikke så mye å vise til på nett fordi det meste jeg lager ikke er ment vist for allemnheten. Jobbet de siste 5 årene med å utvikle blandt annet denne båten her: http://www.meretmarine.com/objets/500/23223.jpg og 3d modellen på bildet.
Sist endret av MrNorUe; 3. februar 2012 kl. 10:39.
Hei! Er en 15 år gammel gutt som er veldig interesert i 3d animering, har nå brukt prøve versjoner av flere årsmoddeler fra autodesk 3d studio max, og har veldig lyst til å kjøpe meg et program. Det jeg lurte på: hvilket program bruker dere i denne bedriften? Eller har du noen program du kan anbefale meg?

Foresten! Hvilken utdanning bør jeg velge for å jobbe innen 3d? Skal søke til videregående skole før 1. Mars, så hadde vert flott vist du kunne gitt meg litt info om hvordan veier jeg burde gå!