Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 550
Hei.


Nå skulle jeg prøve JC2 igjen, men får svart skjerm og kommer meg ikke ut av denne uten å trykke ctrl + alt + del.

Når jeg gjør det så får jeg opp feilmeldingen: Just Cause 2 has stopped working.
Noen som veit hvorfor dette skjer? Er det en oppdatering de har kommet med som ikke fungerer?

Har prøvd å validere filene, men det hjelper ikke.
Har prøvd å skru av SLI, men det hjalp heller ikke.
Brukt bare 1 skjerm, hjelper heller ikke.

Har sjekket forumene men fant ikke noe som hjalp der heller.

kommando linja for oppstart av JC2 fungerer ikke. Den ignorerer alle kommandoer jeg skriver inn, som f. eks /windowed /failsafe og /refreshrate=60 osv.

Noen her som har noe peiling?
Skulle skrive i Forumet på Steam, men sitter i moderator kø for å få rettigheter til å skrive i steam forumet.


Specsa mine er gode nok for JC2, så der trenger jeg ikke å nevne noe.
Prøvd å ta backup av saved files og så bare reinstallere?
Fant det ut nettopp etter å ha prøvd alt mulig annet. skrudde av og på alt i Nvidia kontroll panel for å se litt. Og etter å Enable stereoscopic 3D så fungerte det. Noe drit. Kanskje det er noe de bør vurdere å opplyse om etter neste patch

Men ja. jeg reinstallerte 3 ganger før jeg fant det ut.