Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 4756
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Sitat av seppoen Vis innlegg
øyet kan ikke ta mer enn 100hz uannsett.
Vis hele sitatet...
Spray blir mye deiligere uansett hvor mye "øyet tar".

rate 25000
cl_cmdrate 101
cl_updaterate 101
ex_interp 0.01

Dette er nødvendige rates. Jeg bruker også -noforcemparms og -noforcemaccel i properties..
CS 1.6 er definitivt ett spill verdt å spille, selv idag. Kjempesynd at communitiet er på sitt all-time low, men sånn er det bare. Digger følelsen av en oneshot med dQggla og den følelsen når du får 300 grønne dollar nede i hjørnet. Savner 1.6
@cpt.kaptein Må si jeg er enig med der der Kan ikke tenkte på at cs 1.6 blir borte, for det er liksom det spillet som slår alle andre fps spill, etter min mening

Skrivefeil btw
Masse gather og channels der ute enda, cs Norge har synket en del kvalitetsmessig de siste årene ja på toppnivå, mangel på motivasjon og sponsorer gir ikke så mye innen det vi stilte opp med før internasjonalt, men det er enda en god del fun i det. Spilt det nå i 7 år, vunnet masse på events & cups, men teamworket i spillet er bare glimrende og utfordrende rått.

Følger fortsatt nøye med i scenen og deltar en del, www.hltv.org er en fin coverage side for 1.6 fans.


Fortsatt veldig populært
http://store.steampowered.com/stats/
Har nettopp installert 1.6 igjen, så hvis noen ønsker noen å spille med, så kan de PM meg steam username, så kan vi ta noen matcher