Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3144
Hei, jeg er en ny pothead på dette forumet som kommer fra et lite tettsted i Akershus. Jeg holder meg som regel til grønt og brunt, men når det blir veldig tynt med godsaker i det lille stedet jeg bor, tyr jeg til å bestille litt kunstig hasj kalt Afghan. Nå som det er er kommet nye regler etter nyttår om hva slags cannabis lignende urter som er lov og ikke lov så lurer jeg på om dere vet om noen "Legal High's" som går under kategorien marihuana og hasj som ikke blir stoppet i tollen pga den nye regelen?
Cannbis lignende urter, er og forblir urter. De har veldig svak eller ingen effekt, dårlig hasj er 10 ganger bedre. Prøv heller å søk etter noe som heter JWH, det står masse på forumet rundt dette.
Litt vanskelig å svare på enda, da syntetiske cannabinoider ikke er oppført på narkotikalisten på lovdata.no i skrivende stund. Men jeg regner i hvertfall med at JWH-xxx, CP xx,xxx og AM-stoffene er blandt di som blir oppført. Og siden produsentene av Spice og lignende produkter skjeldent/aldri oppgir di aktive ingrediensene, så blir det vanskelig å finne ut hvilke produkter som eventuelt forblir "lovlige".

Føler at jeg må legge til at det ikke er noen legal highs som "går under kategorien marihuana og hasj". Jeg har eksperimentert litt med div. syntetiske cannabinoider, og det er ingen syntetiske cannabinoider som gir meg samme rus som Cannabis gjør.


Naturlig Cannabis - ingen over, ingen ved siden av!
^ word. Får heller bestille noen frø
For å si det slik, de "Kunstige hasj-produktene" er ofte så dårlige at det er bortkastede penger. Og JWH er såvidt jeg har skjønt, veldig lett for å føre deg inn i en psykose.

Hvis du har et så sterkt sug etter hasj, at du ikke klarer å vente til neste batch kommer til ditt sted, så burde du gjøre noe med forholdet ditt til cannabis.
Mange av disse har nå kommet på narkotikalisten: "Legemiddelverket har etter høringen i dag besluttet å føre opp stoffene (AM-2201, JWH-018, JWH-073, JWH-081, JWH-122, JWH-203, JWH-210, JWH-250) på Narkotikalisten. " http://www.legemiddelverket.no/templ...____83356.aspx
Er det noen syntetiske cannabinoider som fortsatt ikke står på narkotikalisten?
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Sitat av bluntifada Vis innlegg
Er det noen syntetiske cannabinoider som fortsatt ikke står på narkotikalisten?
Vis hele sitatet...
AM-2233 står ikke oppført, og slik jeg har forstått det er AM-2233 det mest "stabile" av alle såkalte Legal highs
Sist endret av Soppsui; 5. januar 2012 kl. 17:42.
Kan si meg enig i at det er det mest stabile. Har prøvd am 2201, jwh-018, jwh-081, jwh-122 og am2233. Am2233 er desidert den jeg vil prøve igjen
Er ikke særlig stabilt hvis du skal være så uheldig at du får en psykisk reaksjon av det. Men for all del, man bestemmer over seg selv.

Kjør på.
Sist endret av stagg; 5. januar 2012 kl. 19:40.
Vist du vil bli høy er vel JWH det beste alternativet men jeg kan garantere deg at om du vil bli pansra så holder det med 10mg av am2201.
Sitat av stagg Vis innlegg
Er ikke særlig stabilt hvis du skal være så uheldig at du får en psykisk reaksjon av det. Men for all del, man bestemmer over seg selv.

Kjør på.
Vis hele sitatet...
Man kan jo få psykisk reaksjon av cannabis også...

Men selvsagt, man vet jo strengt talt veldig lite om disse stoffene, så det tryggeste er selvsagt og holde seg unna det Røyker det veldig sjelden selv også, foretrekker cannabis.
Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
Man kan jo få psykisk reaksjon av cannabis også...
Vis hele sitatet...
Du kan få en psykisk reaksjon av å spise en banan også.

Syntetisk hasj er mye mer potent. Det skal ikke store dosene til før du overdoserer. Noe du ikke vil oppleve. Vært vitne til flere som har gjort det, samt en person som har slitt over en lengre periode etter bruk. No phun.

Samtidig så er det svært lite forskning rundt syntetisk hasj i det hele tatt. Ingen vet hvordan kroppen reagerer på det. For alt vi vet så kan det være svært kreftfremkallende. Flere fora som påstår at enkelte har havnet i psykoser av det etter første gangs bruk. Da er det bedre å være føre var. Ta det i moderate mengder om du absolutt skal bruke det.

Virker som om du har et greit forhold til det, så er ikke kritikk mot deg. Men utifra det jeg har fått med meg, er det altfor mange som tar for på lett på legal highs.

Har selv prøvd det en gang. Skal ikke gjentas, ikke var rusen noe behagelig heller. Hasjrus på en metallboks.
Tynn i håret
ha12d's Avatar
Sitat av stagg Vis innlegg
Hasjrus på en metallboks.
Vis hele sitatet...
Kansje den beste definisjonen jeg har hørt
shit was so cash
Anda22's Avatar
Ville heller røyket såpeshit fremfor og røyke spice
Sitat av stagg Vis innlegg
Du kan få en psykisk reaksjon av å spise en banan også.

Syntetisk hasj er mye mer potent. Det skal ikke store dosene til før du overdoserer. Noe du ikke vil oppleve. Vært vitne til flere som har gjort det, samt en person som har slitt over en lengre periode etter bruk. No phun.

Samtidig så er det svært lite forskning rundt syntetisk hasj i det hele tatt. Ingen vet hvordan kroppen reagerer på det. For alt vi vet så kan det være svært kreftfremkallende. Flere fora som påstår at enkelte har havnet i psykoser av det etter første gangs bruk. Da er det bedre å være føre var. Ta det i moderate mengder om du absolutt skal bruke det.

Virker som om du har et greit forhold til det, så er ikke kritikk mot deg. Men utifra det jeg har fått med meg, er det altfor mange som tar for på lett på legal highs.

Har selv prøvd det en gang. Skal ikke gjentas, ikke var rusen noe behagelig heller. Hasjrus på en metallboks.
Vis hele sitatet...
Du har rett i at det er mye mere potent, og alt for mange tar for lett på det som du sier. Og de er alt for uforsiktig og bruker ikke vekt, jeg tør vedde på at 99% av de som overdoserer er uvitende unge folk som undervurderer stoffet/stoffene og tar det på øye mål. 1mg kan være 1mg for mye når det gjelder disse stoffene.

Og du har også helt riktig i at det finnes veldig lite forskning rundt disse stoffene. En jeg kjenner har en venn som ble innlagt 3mnd på psykiatriske etter og ha prøvd jwh-018 kun 1 gang, så det er ikke til og spøke med.

Men når det er såpass billig og lett og kjøpe (på nett) så tenker ikke folk konsekvenser de tenker kun: "billig og lovlig = trygt) Nå snakker ikke jeg om ALLE men en god del tror jeg vil kjenne seg igjen her.

Tar det ikke personlig Synes det er bra at det er flere som tar disse rc-stoffene seriøst og deler erfaringer og kommer med advarsler
self proclaimed pothead = LOL
Syntetisk hasj er like greit blir ulovelig! For noe tull!