Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1942
Som tittelen sier, har et Logitech ps3 ratt og pedaler, og jeg tenkte liksom, i og med at det er logitech, så kanskje det kunne fungere på pc? Noen som har prøvd dette?

Har bare prøvd litt smått jeg nå, får ikke pedalene til å fungere, og heller ikke rattet, (svinging) har bare fått keybinda gass og brems og brekk og slikt. Til firkant X etc.

Spillet jeg prøver dette på er Driver: San Francisco og hvilken model Logitech ratt aner jeg ikke, det fulgte med Gran turismo spillet mitt.
Uten modellnummer på rattet er det nært sagt umulig å finne PC-Drivere til rattet og pedalene dine..
Du kan begynne med å se på undersiden av rattet etter modell nummer eller lignende.

Deretter går du inn på logiteck sine sider å søker med modell nummeret der. Du trenger mest sansynlig bare driverne til det.

Mitt G25 funker knirkefritt både på ps3 og pc.

Off topic så vil jeg anbefale deg å teste spillet "Live for speed" hvis du er ute etter en bra kjøre simulator.
Spillet er gratis å prøve. men vil du låse opp flere baner og biler må du kjøpe en engangs lisens.
http://www.lfs.net/
Sitat av Johnnyblaze85 Vis innlegg
Du kan begynne med å se på undersiden av rattet etter modell nummer eller lignende.

Deretter går du inn på logiteck sine sider å søker med modell nummeret der. Du trenger mest sansynlig bare driverne til det.

Mitt G25 funker knirkefritt både på ps3 og pc.

Off topic så vil jeg anbefale deg å teste spillet "Live for speed" hvis du er ute etter en bra kjøre simulator.
Spillet er gratis å prøve. men vil du låse opp flere baner og biler må du kjøpe en engangs lisens.
http://www.lfs.net/
Vis hele sitatet...
Hmmmm, det var så jævlig mange nr under der, og alt med så sinnsykt liten skrift, umulig å se xD Det er ihvertfall det ratt og pedaler greiene som fulgte med Gran Turismo 5 collector's edition =P

Ang spillet så er jeg ute etter ett som har bra free roam ^^
Da blir det vanskeligere...

Hvor mye betalte du?

Kan det være dette?
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=437137

Skal ikke være så vanskelig å finne det ut
Sitat av Johnnyblaze85 Vis innlegg
Da blir det vanskeligere...

Hvor mye betalte du?

Kan det være dette?
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=437137

Skal ikke være så vanskelig å finne det ut
Vis hele sitatet...
Kosta 700 spenn for spillet + ratt.... Eller det høres litt lite ut, men er bare det som står på kvitteringa, kjøpt det av naboen skjønner du =P

Det er ikke det som er på bilde, har ikke sånn stygg rød dritt på midten og sånn, har prøvd å se i collectors edition greia mi for å se om det stod noe om det der, men null hell.

Under pedalene står det en lapp med:

P/N: 863212-0000
PID: YE5512

Om det sier noen noe? hehe
Sitat av lian1337 Vis innlegg
Har du dette kanskje?
Vis hele sitatet...
Jepp! Er akkurat det der ja =P
Da finner du driverne i linken jeg postet...

Det bildet er av et Logitech Driving Force™ Pro altså rattet ditt....

Meen... det er laget for ps2... så det er litt rart at det rattet ble solgt sammen med GT5.

Ikke for å snakke dritt om naboen din. Men jeg tror han prater tull.
Sist endret av Johnnyblaze85; 24. desember 2011 kl. 03:01.
Sitat av Johnnyblaze85 Vis innlegg
Da finner du driverne i linken jeg postet...

Det bildet er av et Logitech Driving Force™ Pro altså rattet ditt....

Meen... det er laget for ps2... så det er litt rart at det rattet ble solgt sammen med GT5.

Ikke for å snakke dritt om naboen din. Men jeg tror han prater tull.
Vis hele sitatet...
Daaaa takker jeg for hjelper ihvertfall =D

Er vel godt mulig jeg husker feil, er over ett år siden jeg kjøpte det av han, og jeg husker knapt hva jeg gjorde igår
Eller så kan jeg ha missforstått han også,
Eller han har lyvi, same shit uansett, er dritfornøyd med det rattet jeg ^^

Takker ihvertfall somsagt med hjelpen! God jul!
Bare hyggelig

God jul
Ehhhhhhhuuummmm, Det eneste spillet som vil dukke opp er tydeligvig Fallout 3 O.o Hvordan kan det være brukbart med ratt, men ikke driver? haha
Hehe... Snodig...:P

Men anbefaler fremdeles Live for speed.... Det er gratis å laste ned. å du får spille uten lisens. men du får kun en bane å 2 biler. å ingen online spilling.

Genialt spill spør du meg. Har ikke til dags dato spilt noe som er så likt virkelighet som d. men d skal sies at jeg har Playseat. å det gjør oplevelsen til noe helt annet.

Btw. Free roaming med ratt blir du fort lei av. Garantert.
Sitat av Johnnyblaze85 Vis innlegg
Hehe... Snodig...:P

Men anbefaler fremdeles Live for speed.... Det er gratis å laste ned. å du får spille uten lisens. men du får kun en bane å 2 biler. å ingen online spilling.

Genialt spill spør du meg. Har ikke til dags dato spilt noe som er så likt virkelighet som d. men d skal sies at jeg har Playseat. å det gjør oplevelsen til noe helt annet.

Btw. Free roaming med ratt blir du fort lei av. Garantert.
Vis hele sitatet...
Hehe, kunne vel testa det ja, men liker ikke bilspill som kun er på bane, blir så teit spør du meg, dessuten kunne jeg like så godt dratt frem ps1'en og spilt ett bilspill der med den grafikken xD

Tror jeg har funnet ut at den logitech profiler greia bare funker til et par veldig få spill, og derfor det kun funker på fallout 3 hehe
det er ett dfp ja! spilt utrolig mange timer med det rattet og da har jeg spilt alle spill som er å spill! bare å lete litt etter drivere så funker det fjell!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har samme rattet. Anbefaler ikke å laste ned Logitech profil greia. Det programmet ødelegg for deg i mange spill