Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 297087
Faen. Installasjonen min stopper på 47,39%. Står installeringsfeil. Noen andre som opplever dette?

Installerer med cd forresten.
Hei igjen, min forrige post ble ignorert, så jeg spør igjen^^ :

Av og til når jeg spiller forsvinner mye av lyden, men ikke alt på en gang. F.eks bare footsteps og andre ganger forsvinner lyden fra geværet mitt osv. Ganske irriterende, fordi det skjer ganske ofte Noen som har noen idé om hvordan jeg kan løse dette problemet?

Takker for svar
Hvordan er grafikken på PC i forhold til hvordan Betaen var?
Betaen fungerte ikke skikkelig hos meg. Mye glitcher, dårlig fps og generelt elendig.

Har riktignok ikke noen high end maskin, men gidder derfor ikke kjøpe BF3 hvis jeg ikke er sikker på at det vil fungere. Driter i om alt må kjøre på medium
Får søren ikke installert fra disk så jeg må nedlaste (d:// er ikke ett gyldig win32prog. på alle autorun og setup fra cdn)
Også når jeg nedlaster starta den fint på 6MB/s men nå er det søren nede i 1.5MB/s og tar ffs utrolige 2 timer-.-
Må man være tilkoblet til internett for spille singe-player? Har ikke tilgang til nett så mye her på fokehøyskolen, så eneste utvei er å kjøpe psillet, psille camapign og vente til jeg får nett med å spille online. Jeg får lasta ned origin og patchet psillet, men tror ikke jeg får spilt no særlig online... Men må man være koblet til nettet HVER gang man skal starte single-player?

Noen som kan si noe om hvordan psillet er og? Lever det opp til forventningene?
Sitat av Pinneknurk Vis innlegg
Faen. Installasjonen min stopper på 47,39%. Står installeringsfeil. Noen andre som opplever dette?

Installerer med cd forresten.
Vis hele sitatet...
Stoppet hos meg og, men jeg tok disk 1 ut og inn igjen, og da forsatte installasjonen
Hvorfor blir jeg autokicka av noen servere ?
Feks. TV2 servere.
Sitat av Sittnduck Vis innlegg
Hvorfor blir jeg autokicka av noen servere ?
Feks. TV2 servere.
Vis hele sitatet...
Godt spørsmål. Samme gjelder her!
Noen som er interessert i en NFF-klan?
Sitat av wavezor Vis innlegg
Noen som er interessert i en NFF-klan?
Vis hele sitatet...
Jeg er veldig interessert i dette, har en del erfaringer fra fps spill over mange år siden cs 1.0 kom ut til å være eksakt.
Sitat av wavezor Vis innlegg
Noen som er interessert i en NFF-klan?
Vis hele sitatet...
Med på den ja.
Sitat av Sittnduck Vis innlegg
Hvorfor blir jeg autokicka av noen servere ?
Feks. TV2 servere.
Vis hele sitatet...
Slett PB mappe, last ned PB på nytt og installer, legg til spillet og oppdater.
Sitat av wavezor Vis innlegg
Noen som er interessert i en NFF-klan?
Vis hele sitatet...
Sure. Henter spillet rett etter skolen.

PC/PS3/360? Jeg spiller på PC.
På vei for å hente spillet nå, sammen med 4 andre svette personer (nettop hatt beep test i gymmen, srs svetting is svett)
Sitat av wavezor Vis innlegg
Noen som er interessert i en NFF-klan?
Vis hele sitatet...
Høres morsomt ut. Count me in.
Sitat av wavezor Vis innlegg
Noen som er interessert i en NFF-klan?
Vis hele sitatet...

Er med jeg, men må ikke være noe uber-seriøst.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Slett PB mappe, last ned PB på nytt og installer, legg til spillet og oppdater.
Vis hele sitatet...
Glimrende, tusen takk.
Sitat av wavezor Vis innlegg
Noen som er interessert i en NFF-klan?
Vis hele sitatet...
tenker du på platoon? hvis så link.
Noen fler som ikke får til fullscreen? :s

Forresten så joiner jeg NFF clan, må bare finishe campaignen først! Sålangt er det dritfett!

origin: vikZzzzz
Sitat av twixtor Vis innlegg
Noen fler som ikke får til fullscreen? :s

Forresten så joiner jeg NFF clan, må bare finishe campaignen først! Sålangt er det dritfett!

origin: vikZzzzz
Vis hele sitatet...
Sleit med det jeg også, da jeg alltid hadde brukte ctrl + enter, men da funket det å trykke alt + enter...^^
Sitat av meitemark Vis innlegg
Slett PB mappe, last ned PB på nytt og installer, legg til spillet og oppdater.
Vis hele sitatet...
Tar jo evig lang tid å laste ned den jævla filen på 719 kb! omfg! Dessuten hadde jeg ikke kjøpe spillet hvis det var punkbusters som stod for anticheat, ALT de gjør FUCKER seg opp i hver JÆVLA spill!
Noen som vet hva som er galt når battlefield 3 "e er ikke et gyldig win32 program" når jeg starter installasjonen?? Bruker Vista
Noen som vet hvordan det er med lisenser? vil det funke å spille med koden til en kamerat? Eventuelt om en av oss må spille offline? Ikke kom med noe moral-pisspreik, jeg kjøper spillet når jeg får råd
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
Noen som vet hvordan det er med lisenser? vil det funke å spille med koden til en kamerat? Eventuelt om en av oss må spille offline? Ikke kom med noe moral-pisspreik, jeg kjøper spillet når jeg får råd
Vis hele sitatet...
Hvis lisensen er brukt er den nok bindt til den origin accounten han brukte den på først.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Hvis lisensen er brukt er den nok bindt til den origin accounten han brukte den på først.
Vis hele sitatet...
Origin, stemmer det...

1400 innlegg da
en fiks som vertfall hjalp for meg viss du får " Kicked out by Administrator"

1. Exit bf3

2. Gå til http://www.punkbuster.com/index.php?page=pbsetup.php og last ned pbsetup.

3. Extract pbsetup hvor du vill (feks skrivebord) og gå inn på programmet.

4. Klikk Agree XD

5. Du vill nå være inne i Pbsetup og i høyre hjørnet går du på " Add a game"

6. Her blar du nedover til du finner battlefield 3, NB, husk og sjekke om Game path er riktig.

7. Når du har addet bf3 finner du check for updates og pbsetup vill automatisk oppdatere dine pbfiler.

Done!

Dette har vertfall hjulpet for meg, husk og gå inn på options på selve spillet, gameplay og sjekk at punkbuster er allowed.




beklager for skrivefeil, helt oppe i månen atm
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/321249_10150431439270491_688820490_10733008_83752211_n.jpg

HOHOHO, har fysisk disk, men glemte jo at en kompis låner drevet...
Sliter litt her. Kjøpte spillet på offgamers, og fulgte guiden deres for å bytte til engelsk. Problemet er at andre filen man skal laste ned, update-en.zip, er korrupt. Er det bare maskinen min som tuller, eller vet noen om en alternativ fil?

Når jeg prøver å starte spillet, står bare bakgrunnen å beveger seg, men ingenting skjer.
Jeg elsker helsevesenet i Norge, har BF3 ferdig installert og startet så vidt på singleplayer. Men de måtte selvfølgelig legge meg inn slik at jeg bare kan lese om andre som koser seg med spillet.
Sitat av wavezor Vis innlegg
Noen som er interessert i en NFF-klan?
Vis hele sitatet...
joiner den så lenge det er til PC :P
Sitat av GreenRay Vis innlegg
joiner den så lenge det er til PC :P
Vis hele sitatet...
Alt annet vil være hjernedødt.
Kan noen forklare meg hva for slags faenskap EA driver med nå??

http://bildr.no/thumb/1011154.jpeg

Særlig tatt i betrakning av at jeg fikk denne emailen idag...

http://bildr.no/thumb/1011163.jpeg
Sist endret av emphi; 27. oktober 2011 kl. 18:06.
Sitat av emphi Vis innlegg
Kan noen forklare meg hva for slags faenskap EA driver med nå??

http://bildr.no/thumb/1011154.jpeg
Vis hele sitatet...
Uhm... Fuck the police?

Jeg fikk ikke noe slik, må dog reinstallere origin atm...
Ok, joiner Platoonen nå
I England elns kommer det 28.
Spiller på ps3 nå .., dritbra greier as
Noen som vet hvordan jeg skaffer DAO-12, har jo Pre-ordra versjonen
er det mulig å disable chatten i bf3?
Etter jeg åpner spillet får jeg opp denne feilen:


Jeg har prøv "Enter Product Key" men da forblir den bare som på bildet under. Lot den stå sånn i 20+ min en av gangene. Har også prøvd å logge inn med en annen bruker for så å bruke Originbrukeren min. No luck.



Har så lyst til å spille. Noen som har noen tips?
Sitat av Skateward Vis innlegg
Etter jeg åpner spillet får jeg opp denne feilen:


Jeg har prøv "Enter Product Key" men da forblir den bare som på bildet under. Lot den stå sånn i 20+ min en av gangene. Har også prøvd å logge inn med en annen bruker for så å bruke Originbrukeren min. No luck.



Har så lyst til å spille. Noen som har noen tips?
Vis hele sitatet...
Prøv å start Origin som administrator en gang, might help. Hadde ingen problemer selv dog :S
Har samme problem som deg skate. -.-
Blir sur.
Ha(r)(dde) det samme som deg, Skateward. Avinstaller origin, kjør CCleaner, installer origin og oppdater.

Poster en update om problemet om 2 min.
Evt. prøve å laste ned Origin på en annen PC og aktivere spillet der (Legge til på kontoen) og så instllere på den andre PCen
Prøvde å starte som administrator, funka ikke.
Kan reinstallere Origin nå. Hvis ikke det går kan jeg jo alltids reinstallere spillet. :/
Ikke vits å reinstallere spillet, wont do any good. Sliter enda med det samme problemet.
Har samme problem som mange andre, "We could not activate Battlefield 3".
Har applied

Får vi mekket TS server?
dere har ikke en firewall som blokkerer origin da, det hjalp når jeg manuelt la origin.exe og bf3.exe i trusted application.