Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1654
Hei peepz.
Jeg var litt dum. Solgte min iPhone 4 for litt sida, rett før annonseringen av iPhone 4S, i håp om at det skulle komme en ny design. Men nei.

Likevel er jeg veldig imponert over specsa til iPhone 4S, men har bestemt meg for å kjøpe 64 GB, hvis jeg kjøper en 4S.

Men, er usikker. Har lyst på en litt billigere tlf kanskje men litt større skjerm. I mitt tilfelle blir SG SII litt for stor.

Noen som vet noe om Nexus Prime??

Takk for svar!
Ingenting er sikkert om Nexus Prime, men det spekuleres om en 4.65" skjerm, i motsetning til SG2 som har en 4.3" skjerm. Som da blir vesentlig større.
Hehe, tabbe.. angrer på at du ikke ventet på iphone 5?
Hva med HTC Sensation XL? (http://www.amobil.no/artikler/fy_fla...elefon-/102619)

Personelig så står mitt valg i mellom Iphone 4s og HTC Sensation XL.
Sitat av petterpan2 Vis innlegg
Hehe, tabbe.. angrer på at du ikke ventet på iphone 5?
Vis hele sitatet...
Angrer på at jeg ikke ventet på iPhone 6..
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Nexus Prime skulle egentlig lanseres 11 Oktober, men har nettopp blitt utsatt.

Det spekuleres i at Google og Samsung har blitt enig om at det blir for tett inntil Jobs avgang.
Det er sagt at en ny dato skal komme innen kort tid.

Angående spesifikasjoner så er det både sagt 1.2 og Samsung sin egen 1.5ghz cpu. 1750 og 2050mAh er sagt ang batteri. Forskjellige artikler nevner også både 5 og 8mp-kamera. Forøvrig er det rart om den skulle få dårligere kamera enn det som allerede sitter i SGS2. De fleste er forøvrig enig om at det blir med 720p-oppløsning på en 4.65"-skjerm.
Sitat av Ond^Sofa Vis innlegg
[...]Forskjellige artikler nevner også både 5 og 8mp-kamera. Forøvrig er det rart om den skulle få dårligere kamera enn det som allerede sitter i SGS2.
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis dårligere kamera, men mindre bildestørrelse. Om du har 5, 8 eller 12mp kamera på en mobiltelefon er helt uvesentlig om du har bedriten opptikk.

Om nexusen virkelig har 5mp kamera, kan vi vel tenke oss at opptikken er jævlig bra
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av McLovin Vis innlegg
Ikke nødvendigvis dårligere kamera, men mindre bildestørrelse. Om du har 5, 8 eller 12mp kamera på en mobiltelefon er helt uvesentlig om du har bedriten opptikk.

Om nexusen virkelig har 5mp kamera, kan vi vel tenke oss at opptikken er jævlig bra
Vis hele sitatet...
Joda er fullstendig klar over det, men det er jo fremdeles merkelig at de skal gå ned fra 8 til 5. Spesielt når det ryktes at SGS3 vil få 12 eller 16mp i 2012.
Sitat av petterpan2 Vis innlegg
Hehe, tabbe.. angrer på at du ikke ventet på iphone 5?
Vis hele sitatet...
haha nei. solgte den for 5500 kr. så tapte 400 kr for å hatt den i over ett år

4.65" skjerm?? Da blir det iPhone 4S på meg. Synes SG S2 er ALTFOR stor!!
Enig i den er veldig stor. Men, det er en vanesak. Etter en uke tenker du ikke over det
Sitat av McLovin Vis innlegg
Enig i den er veldig stor. Men, det er en vanesak. Etter en uke tenker du ikke over det
Vis hele sitatet...
Da vil du ha enda større, det kan jeg nesten love Har en 40" TV på rommet, den fyller ganske mye av rommet og syntes den var gigantisk når jeg fikk den. Nå har jeg lyst på 60".
Har en 4" Xperia X10 og elsker der store skjermen, iPhone blir for liten og for lukket :/ Du burde se om du finner en 4" mobil, test ut Arc selvom den er 4.3".
Sitat av Xernox Vis innlegg
Da vil du ha enda større, det kan jeg nesten love Har en 40" TV på rommet, den fyller ganske mye av rommet og syntes den var gigantisk når jeg fikk den. Nå har jeg lyst på 60".
Vis hele sitatet...
Nei, den er akkuratt i største laget. Ser ikke hvordan jeg kan håndtere en større mobil med bare en hånd