Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1236
Hei ja!

Da har jeg begynnt å spille CS 1.6 igjen etter ca 4 år med stillhet ..
Syns det er gøy og ta dem fram igjen , starta mest pg jeg lest en del om det nye CS og da ble fristelsen stor og jeg har nå starta med 1.6.

MEN hvor spiller folk nå ? fant hvertfall 2 server det er mye aktivitet på :

Catch-gamer.no

og

1337gamer.no

Håper da ikke 1.6 har død helt ut ennå !? ..

Så ja, bare å slenge ut ip til noen bra norske steder hvor folk spiller.

Takk takk!

PS årker ikke prat om at 1.6 suger mer en source osv ... jeg liker Old School !!!
Likesinnet mann her! Var mye aktivitet brutalCS.nu for ikke mange månedene siden!
Har ikke peiling men vet at mange sitter på irc og hamstrer folk til mix hvis du ikke vil spille public?
Sitat av minimastros Vis innlegg
Hei ja!

Da har jeg begynnt å spille CS 1.6 igjen etter ca 4 år med stillhet ..
Syns det er gøy og ta dem fram igjen , starta mest pg jeg lest en del om det nye CS og da ble fristelsen stor og jeg har nå starta med 1.6.

MEN hvor spiller folk nå ? fant hvertfall 2 server det er mye aktivitet på :

Catch-gamer.no

og

1337gamer.no

Håper da ikke 1.6 har død helt ut ennå !? ..

Så ja, bare å slenge ut ip til noen bra norske steder hvor folk spiller.

Takk takk!

PS årker ikke prat om at 1.6 suger mer en source osv ... jeg liker Old School !!!
Vis hele sitatet...
Catch-Gamer serverne har faktisk blitt lagt ned, 1337gamer tror jeg fortsatt hoster, men de fleste innen communytiet, gamer gathers på IRC nå alt fra meg til GeT_RighT, det finnes åpne gather kanaler og det finnes gathers du trenger inv for der de proe spiller.

clanmatch som du sikkert husker igjen, er nesten ikke det samme som det var veldig lite aktivitet inne på kanalen før kunne det ta kjempe kort tid og mekke match eller en mix, men nå tar dette altfor lang tid.
Norske 1.6 scenen er nok ganske så død, vet dog ikke hvor mye Norske 1.6-spillere spiller public.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Godt at noen lar 1.6 få en sjangse til! Skal selv starte opp aktivt til høsten igjen. Men cs 1.6 er desverre døende nå.
Hei!

Hvis dere bruker playzeek.com/, vil dere aldri bli fri for server å spille 1.6 på

Tror dere trenger å laste ned et lite program etter dere er registrert. Det hele fungerer hvertfall utmerket. Jeg har spilt både public og deltatt i cup der.


Lykke til!
MVh!
takk for mye bra svar

Har nå spilt en del på brutalCS.nu, og syns det er knall sverver, bra ping osv .. ikke mye 14tiss der og haxZor folk der

Nå skal jeg teste playzeek!
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Viss du skal spille aktivt cs 1.6 må du nok komme deg innpå irc.
Du kan søke etter mix/folk til mix eller lete etter en mixklubb som driver litt mer organisert.
Viss du føler mix blir litt døvt kan du starte med gather, som er litt mer organisert en mixing og mye kjekkere i lengden!
Er du dedikert nok finner du deg et klanprosjekt og starter med hardcore praccing!

Er nok særdeles lite aktivitet på pubronten da 1.6 har dødd ut på alle måter de siste årene, trist men faen.. slik er det bare!