Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 853
Skal kjøpe noe ram til denna gærningen jeg: ASUS N53SN (http://www.netonnet.no/art/data/lapt...161.3003/#tabs).

Men lurer på hva jeg skal gå får... noen som har noen anbefalinger?
4gb eller 8gb tenker jeg.
Hva skal du bruke den til? Nå står det jo 4GB 1333Mhz der fra før..
Det står jo 4GB i maskinen fra før.
Vil du ha 8GB må du kjøpe deg 2x4GB DDR3 PC3-10600 brikker.

Men du merker neppe forskjell..
Trådstarter
6 0
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Hva skal du bruke den til? Nå står det jo 4GB 1333Mhz der fra før..
Vis hele sitatet...
Ok.. så jeg trenger ikke stresse med mer ram i førsteomgang da? Takk for svar btw.
Sitat av skrukken Vis innlegg
Ok.. så jeg trenger ikke stresse med mer ram i førsteomgang da? Takk for svar btw.
Vis hele sitatet...
Når er det du har hatt problemer med for lite RAM?
Trådstarter
6 0
Sitat av Mr. Flash Vis innlegg
Når er det du har hatt problemer med for lite RAM?
Vis hele sitatet...
Svarer du på tråden eller prøver du å leke smartass med det innlegget der?
Har fått gode svar.. så du trenger ikke kaste ballen over på meg og skyte inn et syrlig innlegg - det er allerede nok av dem på dette forumet. Takk.
Sitat av skrukken Vis innlegg
Svarer du på tråden eller prøver du å leke smartass med det innlegget der?
Har fått gode svar.. så du trenger ikke kaste ballen over på meg og skyte inn et syrlig innlegg - det er allerede nok av dem på dette forumet. Takk.
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke hva som er syrlig og frekt med det innlegget der. Det er et legitimt og greit spørsmål. Han prøver bare å være hjelpsom, da det er mange som kjøper alt for mye RAM de aldri får bruk for.
Sitat av skrukken Vis innlegg
Svarer du på tråden eller prøver du å leke smartass med det innlegget der?
Har fått gode svar.. så du trenger ikke kaste ballen over på meg og skyte inn et syrlig innlegg - det er allerede nok av dem på dette forumet. Takk.
Vis hele sitatet...
Jeg synes da dette var ett ganske saklig spørsmål. Hva får deg til å tro at du trenger mere ram?

Uansett, det hjelper ikke å whine på internett. Ingen hører deg.