Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 815
hei

hvordan kan jeg få disse tingene tilbake igjen? er det noe mulighet for det?

er ikke i papirkurven så
GetDataBack har jeg grei erfaring med. Om du nylig har gjort det kan du forsøke et program som heter Recuva også. Husk å ikke installere noe nytt på samme disk, ei heller gjennopprett det til samme disk men til annen disk.
Sist endret av thomasw; 21. august 2011 kl. 14:49.
dette skjedde igår,er det bare en enkel prosess da eller?

er ikke flink med slikt så
Det som skjer når du sletter ting er at snarveien til filene/mappene blir slettet. Og så når du legger inn nye filer på harddisken vil det overskrive de gamle filene du har slettet.
Så lenge du ikke har lagt inn nye programmer e.l. så vil du få dem ut
Sist endret av Xernox; 21. august 2011 kl. 14:54.
okey,men kan dere gi meg en link på GetDataBack jeg prøvde å laste den ned nå,men da funka det ikke faktisk
eller jeg lastet den ned,men finner den ikke på skrivebordet der jeg la den henn

eller nå har jeg faktisk lastet det ned, og de bildene /filene var på skrivebordet

hva gjør jeg nå?

ser ikke noe tegn til at jeg finner dem
Sitat av datahjelp Vis innlegg
okey,men kan dere gi meg en link på GetDataBack jeg prøvde å laste den ned nå,men da funka det ikke faktisk
eller jeg lastet den ned,men finner den ikke på skrivebordet der jeg la den henn
Vis hele sitatet...
Prøv Recuva. Så følger du bare "guiden" når du har installert (den dukker opp når du starter programmet)
Det kan være det. Se på filene som sidene i en bok, når du sletter filer sletter du egentlig bare oppføringen i innholdsfortegnelsen. Med programmer som getdataback kan du "bla" deg inn i boka uten å nødvendigvis ha noen innholdsfortegnelse. Problemet her er at for hvert sekund maskinen kjører så skriver du til / fra systemdisken, dersom disse filene lå på denne disken vil de filene du vil ha tak i kunne bli overskrevet. Og da er det kjørt.
Skal du hente gamle filer som har blitt slettet bør du slå av maskin umiddelbart, koble hardisken til en annen datamaskin og bruke programmer derifra for å hente dem ut, slettede programmer kan fort forsvinne dessverre
det er en laptop og jeg vet faktisk ikke åssen man gjør så mye rundt pcer

så ,må nesten bare prøve det ene programmet

jeg har nå prøvd forskjellige programmer

men den finner alt for mange bilder,der jeg må igjennom ca 5000 bilder,det vil ta meg 10 timer,hehe

Fins det noe program ,der jeg kun kan søke på skrievbordet f,eks?

er der jeg slettet dem og mottok dem?