Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 750
Noen som har noen heftige Gamecube spill å anbefale.. som jeg kan ønske meg til jul!

har en liten liste men noen av disse spillene kan vøre litt tvilsomme.. altså at jeg ikke vet om de er bra eller ikke.. venter til andmeldelsen kommer:

1. Super Monkey Ball 2 (veldig viktig det er nr 2)
2. Soul Calibur II
3. F-Zero GX
4.Mario Party 5 (sjekkes)
5. Gladius (sjekkes)
6. Harvest Moon - A Wonderful Life (sjekkes)
7. True Crimes Streets of LA (sjekkes)
8.Mario Kart Double Dash!! (sjekkes)
9. Rouge Squadron 3 (III) (sjekkes)
10.Skies of Arcadia Legends
Altså, Mario Kart er et MØST
Soul Calibur II har kommet, og anbefales sterkt! Kanskje du har prvød det på Dreamcast? 1'ern altså..
Super Monkey Ball 2 er jo tøft da ;D Liker de spillene, bra multi-player
F-Zero GX er jo F-Zero, som er veeldig kjent. Anbefaler jo det og

Og i tillegg vil jeg sterkt anbefale Eternal Darkness og Super Smash Bros. Melee

Lykke til!
har Supersmash.. Drit bra. + en del andre.. orker ikke nevne! :P

Gamecuber er jo best!!?
Hehe, jeg har også Smash
Har tilsammen 8 spill, og kun 2 av dem som er uoriginalt Nintendo: TimeSplitters2 og Minority Report
Personlig synes jeg at Gamecube er best ja.

Diskusjonene om hvilken konsoll som er best, vil fortsette til evigheter, men her er hva JEG mener:

PS2 har kjip og brukt grafikk, men ufattelig mange spill, og en klar vinner på salg av konsoll og spill. Desverre har de ingen originale titler. Mange sier at spill som "Metal Gear" er originalt PS. Det er feil. Det er originalt NES. Jeg personlig liker ikke PS2 pga designet, kontrollene, grafikken og de lånte titlene

XBOX har god grafikk, og begynner å få mange gode originaltitler.
Desverre er selve konsollen diger og stygg, og kontrollene er jævlig å holde i. Dette er en liten PC, i og med at den har operativsystem og harddisk. Dette synes jeg ødelegger, for da er det på en måte ikke lenger en konsoll. XBOX går Live med nettspill 30. oktober. God maskin

Gamecube er Nintendo, som vi alle sammen har vokst opp med. De har alltid vært størst på dette markedet, og vil alltid være det. Gamecube synes jeg er en god maskin, og Nintendo er den konsollen som respekteres mest pga alle de gode, originale titlene som Mario, Zelda, Metroid og lignende spill som er udødelige.
Jeg liker også maskinen fordi den er liten. Mange sier at det er bare en liten kloss, det kan være, men liker at det er smått.
Kontrollene sitter som klistra i enhver hånd, og til og med PS2 og XBOX freaker som jeg har som venner er enig om at denne kontrollen er best.
Grafikken er veldig god, og gleder meg til den neste maskinen til Nintendo

edit: P.S.: Dere ser sikkert at jeg har Gamecube ikonet som mitt bilde på dette forumet. Det er fordi jeg er Nintendo-nerd
Men IKKE la det komme i veien for diskusjoner med meg, for jeg liker ikke Gamcube best fordi jeg er freak av det. Jeg er alltid nøytral, men ser fakta og trekker mine egne konklusjoner
Sist endret av Vidde; 30. september 2003 kl. 14:49.
Jeg er 100% enig i deg Vidde!! Nintendo Rocks!!

Det er et par ting nintendo bør skjerpe seg med da! .. eller ..

gjør om det til
hva bør nintendo ha på sin neste konsoll?

den BØR være bakovervendt!
Den bør gå online med tittler som SUPER SMASH!!
Og den bør fokusere litt mer på 3rd party spill!
noe mer??
Better than thou.
Bortsett fra at Nintendo ikke er størst lengre så...

Ellers virker både 2 og 10 som superfunky spill, ville gått for et av de.
Carlo, ikke størst offesielt sett, men alle ser ennå på de som størst.. I hvertfall de som har vokst opp med det
Opprinnelig postet av Vidde
Carlo, ikke størst offesielt sett, men alle ser ennå på de som størst.. I hvertfall de som har vokst opp med det
Vis hele sitatet...
[offtopic]
Gode gamle nintendo 8bit var rett og slett konge!
[/offtopic]
Sist endret av intenzo; 1. oktober 2003 kl. 02:13.
Resident Evil serien er jo verdt en kikk hvis du liker den typen spill (Survivor/Horror).
Remaken og 0 er jo GC på sitt beste!

Eternal Darkness har jo høstet en del ros, og er også noe man bør få med seg. Mere Action/Adventure enn Horror, så den appelerer til et mye videre publikum.

Super Mario Sunshine. Likte du Mario64 så er denne i boks.

Pikmin. Et spill man enten elsker eller hater. Herlig strategispill utviklet av Shigeru Myamoto, mannen bak bla. mario og zelda. Burde egentlig prøves først i tilfelle du er en av dem som hater det...
har sunshine! GULL!
macho271:Mario Party slår alltid an i sammenkomster. I hvert fall her i bygda. Og vi sitter å gleder oss til vi har femmern i boks. Så ja, jeg ville godt for femmern. Nå har jeg riktignok ikke prøvd det, men firern er jo en braksuksess, og de kan jo ikke forandre på for mye av konseptet/gameplay/diverse, kan de? Enig i deg at man ikke skal tvile på om man skal kjøpe Soul Calibur II og F-Zero. Det er kongespill.
Jeg vil anbefale deg,

Mario Sunshine,
The Legend of Zelda: The Wind Waker,
Medal Of Honor: Breakthrough (Tror det var det det het)
medal of honor .. tipper jeg får det svidd på pc! :P
Har prinsipp at alle spill som kommer multiformat får jeg svidd..1 :P
hvis det ikke er GULL spill da:P