Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5761 1408375
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av mikkello Vis innlegg
Studerte bildene av kunstgjødselen på gården hans. Det var sekker med denne typen kunstgjødsel. Ser ikke ut som den er egnet til eksplosiv.
Vis hele sitatet...
Jeg vil bare du skal vite at Yara leverer det meste i slike sekker...
En del av framtidsplanene til denne syke fyren, fra side 1033


Deadline - January 1st, 2020

The PCCTS, Knights Templar will allow all Western European regimes to capitulate to our demands and we are hereby giving them a deadline which is January 1st, 2020. We will not initiate any nuclear power plant attacks until the deadline has passed (we will instead focus on non-nuclear attacks until then). However, if the Western European multiculturalist regimes do not fully implement our demands - stop the European genocide, deport all Muslims from Europe and ban multiculturalism as an anti-European hate ideology - by this date, we are committed to effectuate ALL necessary measures in order to stop them from annihilating everything European (see complete overview of demands in another chapter). This decision is not mine to make but must be decided by future Justiciar Knight Commanders based on several factors. At that point, diplomatic and conventional military efforts will have been exhausted. The following overview is to prepare all current and future European PCCTS, Knights Templar cells for what lies ahead. I have included an overview over potential targets. The planning phase should be initiated at least 5-10 years prior to the execution of the attack (as we might rely on insiders), which will happen after the deadline at earliest. All committed individuals will have ample time to take a relevant education granting them access to W. European Nuclear facilities. At that point, given that the Western European multiculturalist regimes ignore our demands; operation “Regime Ender” can be justified and will be implemented.
Vis hele sitatet...
Lång post men väldigt intressant...

3.41 Western European primary targets (Phase 1)

Concentrate on massive and compact buildings that are vulnerable to a “single source” blast/assault. We must ensure that a maximum number of category A, B and C traitors are hit with a minimum of civilians. Specified targets fit that profile:


Prioritised targets:


- MA100 political parties - cultural Marxist/multiculturalist political parties. Prioritised targets include HQs or annual meetings of MA100 political parties
- Annual media conferences (concentrations of journalists, 500 journalists +)
- Category A and B traitors (individual executions/assassinations)
- Major EU HQ’s (Brussels or elsewhere in Europe)
- Government buildings with high concentrations of category A and B traitors
- Any major “cultural Marxist/multiculturalist” building
- Any Western European state media channel HQ (cultural Marxist/multiculturalist propaganda centers)
- Any mainstream Multiculturalist media HQ (preferably left wing)
- Certain university/college faculties; faculty of journalism, sociology, political science. Also faculties housing so called “diversity or middle eastern studies. These are notorious cultural Marxist/multiculturalist nests for tomorrow’s leaders. Target staff - professors/teachers/lecturers. Students are considered acceptable indirect targets as f. example 95-99% of journalism students will support multiculturalism indirectly/directly.
- Any major Muslim target (f example a stadium or large hall hosting a cultural event, where 2000+ Muslims are gathered). F. example during Id celebration at the end of Ramadan. This will result in massive Muslim rioting across the European continent which will be a substantial destabilising factor for many EUSSR regimes. It will also serve us well as it will contribute to polarisation and create further desired tensions within communities.
- Mosques and Islamic cultural centers


Let there be no confusion. The European Islamic Ummah is our most potent weapon in our fight against the establishment. Our objective in Phase 1 and 2 will be to manipulate this force by contributing to radicalise Muslim individuals.

This can be achieved by provoking and inciting them to choose the path of Jihad prematurely. The most efficient way of infuriating Muslims is to strike at their most prized “possessions”, their women. Through deadly and strategic precision attacks (pin prick attacks) we will incite them to engage in violent riots and various forms of Jihadi activities prematurely. The media will have no choice but to cover it, and by doing so contribute to radicalise more Europeans. This spiral will polarise societies and more Europeans will come to learn the “true face of Islam” and multiculturalism. Islamic and European reactions will then escalate the situation (added catalysts) as more and more people will join both cultural conservative movements and Jihadi groups.

The future of conservative movements is directly linked to the development of Jihadi movements and/or Islam’s influence in Western societies. It’s a symbiotic relationship.

Targets:

The best target will without a doubt be during Ramadan, especially the Eid ul-Fitr (Id-ul-Fitr) the Muslim holiday that marks the end of Ramadan. It is celebrated starting on the first day of the Islamic month of Shawwal. There will usually be mosques reserved for either males or females during these events.

Attacking female groups is the only pragmatic approach as many of their husbands, sons, brothers and uncles would swear blood vengeance and subsequently join Jihadist networks.


More controversial targets:


- Major UN buildings in Western Europe – very tempting targets, but we should consider the fact that we might enrage nations not involved at that point by killing representatives from several “ally nations”. At the same time, these operations will guarantee maximum press coverate (if this is a problem). The first experimental target will confirm if these types of targets are suitable. The international community might support a global “war on fascism” which might, in a negative way, add to our already large list of enemies.
- Historical government/parliament buildings (the first target will confirm if these types of targets are suitable).
- Royal castles etc. (should be avoided as a principle but can be targeted if the building is used as a hub for guests of the cultural Marxist/ multiculturalist regime or if massive PR is desired. The building should have lesser historical or cultural value. It may anger many moderate cultural conservatives and might prove counter-productive (the first target will confirm if these types of targets are suitable).


Targets which should be avoided:


- Historical buildings
- Buildings and sites with an unacceptable ratio/number of civilians.








3.42 Western European primary targets - Priority list

Target countries (Phase 1 operations based on situation per Q1 2009):


Strategic military targets:


Country Percent Muslims Priority Stance

France 12-13% Very high Extr. Hostile
Germany 7-10% Very high Extr. Hostile
United Kingdom 5-9% Very high Extr. Hostile
Netherlands 8-12% Very high Extr. Hostile
Belgium 8-12% Very high Extr. Hostile
Sweden 7-10% Very high Extr. Hostile
Austria 5-7% High Extr. Hostile
Norway 5-7% High Extr. Hostile
Switzerland 5-7% High Extr. Hostile
Luxembourg 5-7% High Extr. Hostile
Spain 5-7% High Extr. Hostile
Italy 5-7% High Extr. Hostile
Portugal 5-7% Moderate Hostile
Denmark 5-7% Moderate Hostile
Ireland 5-7% Low Hostile
Greece 5-7% Low Hostile
Finland 2-4% Low Hostile
Iceland 2-4% Low Hostile
Cyprus 2-4% Low Hostile
Malta 2-4% Low Hostile




Public opposed to Islamisation in relation to successful Anti-Islamisation parties

It has been found that in the country where the public is the most opposed to immigration, Greece, there is no successful Anti-Islamisation party, but that in two of the three Scandinavian countries where the public is the least opposed to Islamisation, there are such parties although moderate versions.


France/Germany/UK

Merkel and Sarcozy are hesitant towards Turkeys EU membership and have slightly altered their anti-Islamisation (de-Islamisation) efforts from ridiculously suicidal to ”only” significantly suicidal. However, this does not exempt them from their responsibilities as heads of state.

Only a significant political shift in either the UK, Germany or France can grant them temporary ”immunity” from attacks.





Greece, Cyprus, Malta

The reason why Greece, Cyprus and Malta are still highly opposed to Islamisation is naturally because these three Western European countries have suffered unspeakable Islamic atrocities in the past. More than 500 000 Greeks died to genocides committed by the Islamic Ottoman Empire/Turkey less than 100 years ago. As for Cyprus, the Turkish invasion a few decades ago and the ongoing occupation can’t be forgotten. As for Malta, they still remember when the Islamic Ottoman Empire enslaved Gozo’s population a few centuries ago, in addition to other attacks from the Islamic world.
Ref Utøya??

"I did not look forward to this extraction trip as I had nightmarish memories from digging down the case in the first place, 12 months ago. The location is in a mosquito infested area and combined with the labour intensive nature of this sub mission, I remember it as a painfully exhausting and dreadful experience. "
Sitat av Up Vis innlegg
Jeg vil bare du skal vite at Yara leverer det meste i slike sekker...
Vis hele sitatet...
Up, du har et relativt godt rykte når det kommer til sprengstoff, vet du hvordan og med hva han har laget?
Sitat av Jotun Vis innlegg
Jaha? Kristen ateist og -agnostiker var en ny kombinasjon...
Vis hele sitatet...
Kan hende han egentlig mente deist?
Virker som om han ikke så på disse barna som sivile, men en real trussel for framtidens politikk. Syke syke mann..
3.26 Avoiding suspicion from relatives, neighbours and friends

Present a ”credible project/alibi” to your friends, co-workers and family. Announce to your closest friends, co-workers and family that you are pursuing a ”project” that can at least partly justify your ”new pattern of activities” (isolation/travel) while in the planning phase.

F example, tell them that you have started to play World of Warcraft or any other online MMO game and that you wish to focus on this for the next months/year. This ”new project” can justify isolation and people will understand somewhat why you are not answering your phone over long periods.
Vis hele sitatet...

Utspekulert!
Sitat av m2stian Vis innlegg
Ref Utøya??

"I did not look forward to this extraction trip as I had nightmarish memories from digging down the case in the first place, 12 months ago. The location is in a mosquito infested area and combined with the labour intensive nature of this sub mission, I remember it as a painfully exhausting and dreadful experience. "
Vis hele sitatet...

Nei. 12 måneder før gravde han ned en koffert med politiuniformer og masse tekniske ting. I den teksten du referer til skal han hente det opp (var mye mygg der, ute i skogen).
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Da de akkurat på TV2 at de ventet på og få prate med Breivik?
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Harabo Vis innlegg
Da de akkurat på TV2 at de ventet på og få prate med Breivik?
Vis hele sitatet...
Serriøst? Tid da? Dette vil jeg få med meg!
Sitat av Harabo Vis innlegg
Da de akkurat på TV2 at de ventet på og få prate med Breivik?
Vis hele sitatet...
Lite sannsynlig!
Sitat av Up Vis innlegg
Jeg vil bare du skal vite at Yara leverer det meste i slike sekker...
Vis hele sitatet...
Det er jeg klar over, jeg snakket om inneholdet. Kalkammonsalpeter som jeg tidligere trodde var ubrukelig til eksplosiver
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
På side 841 står det om organisasjonen han har vært med å grunnlegge. Påstår det pr 2008 var mellom 15-70 aktive medlemmer.
Er det bare jeg som har helt vondt inni meg, og blir kvalm hver gang jeg hører om saken?
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Ser at han er en psykotisk, kunnskapsløs tulling. Han benekter vitenskapelige fakta:

"Climategate incident – exposing the eco-Marxist scam"

At han benekter vitenskapelige fakta er hans akilleshæl. Enhver som benekter virkeligheten vil før eller senere få seg en rett på trynet.
Vis hele sitatet...
Øh, sikkert OT, men hva er virkeligheten? Hva som er virkelig for ham trenger vel ikke nødvendigvis å være virkelig for deg - og vice versa? Realitetsbrist er derimot noe annet, som sier at hans virkelighet har fått seg en brist (irrasjonell tankegang eksempelvis) og ut i fra det oppstår konflikter som igjen kan forårsake et sammenbrudd (psykose). Ikke dermed sagt han er kunnskapsløs for det, vel
Sist endret av noy; 23. juli 2011 kl. 23:02.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av B_Romeo Vis innlegg
Har du en kilde på akkurat det?
Vis hele sitatet...
Ikke skrivferlig, men det ble nevnt i media igår.
Sitat av Kramer Vis innlegg
Er det bare jeg som har helt vondt inni meg, og blir kvalm hver gang jeg hører om saken?
Vis hele sitatet...
tror nok enhver normal person føler det slik
Sjokkert over CNN sin elendige dekning!
Sitat av elinea Vis innlegg
Sjokkert over CNN sin elendige dekning!
Vis hele sitatet...
Jeg og. Har ikke tilgang til norsk tv, og cnn er elendig i denne saken.
Sitat av Harabo Vis innlegg
Da de akkurat på TV2 at de ventet på og få prate med Breivik?
Vis hele sitatet...

Hørte de kanskje kunne få en komentar/prat med advokaten ihvertfall.
Ville tro de hadde annonsert litt mer om det, hvis det isåfall stemmer med Breivik.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Serriøst? Tid da? Dette vil jeg få med meg!
Vis hele sitatet...
Sitat av elinea Vis innlegg
Lite sannsynlig!
Vis hele sitatet...
Spurte fattern og som satt der, og han og stusset litt på hva han hadde hørt.

Men er vel mest sansynerlig advokaten som kommer til media. Noe annet hadde vært ypperst rart, og drømme senario for Breivik iogmed at han vil spre ett budskap.
Sitat av Kramer Vis innlegg
Er det bare jeg som har helt vondt inni meg, og blir kvalm hver gang jeg hører om saken?
Vis hele sitatet...
Ja, det er nok bare du.
Sitat av sum_user Vis innlegg
tror nok enhver normal person føler det slik
Vis hele sitatet...
Selv er jeg faktisk litt lettet over å nå få lest hva ABB tenker og skriver, og se hvordan dette har vært planlagt i detalj, og ikke minst såpass grundig hvorfor.
Sitat av Nerdefruen Vis innlegg
Jeg og. Har ikke tilgang til norsk tv, og cnn er elendig i denne saken.
Vis hele sitatet...
http://www.tv2.no/nyheter/live
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av elinea Vis innlegg
Sjokkert over CNN sin elendige dekning!
Vis hele sitatet...
Vel, det er et norsk fenomen, og det er vel ikkje direkte unaturleg at norske media har best dekning av det?
Sitat av SiegWarheit Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Funker ikke på Ipad, og har ingen pc tilgjengelig.
Sitat av noy Vis innlegg
Øh, sikkert OT, men hva er virkeligheten? Hva som er virkelig for ham trenger vel ikke nødvendigvis å være virkelig for deg - og vice versa?
Vis hele sitatet...
Dette er ikke snakk om virkelig for meg eller deg, men om objektive fakta.
Sitat av Nerdefruen Vis innlegg
Jeg og. Har ikke tilgang til norsk tv, og cnn er elendig i denne saken.
Vis hele sitatet...
Jeg sitter i usa. Har nå sittet i flere time på en starbucks cafe og snyltet på nettet dems.
Sitat av Harabo Vis innlegg
Ikke skrivferlig, men det ble nevnt i media igår.
Vis hele sitatet...
Har lest det samme selv av kilder som sier de har det fra en annen kilde. Hadde vært interessant å vite hvorvidt dette stemte, mtp på teorien om at politiet visste om boken og de to eventuelle bombene som ikke er oppdaget enda.
Nå må vi ikke glemme muligheten for at det han har skrevet i boken kan være løgn som er plantet for å gjøre oss mistenksomme mot politiet, eller gjøre innbyggere i de respektive andre medlemmenes land redde og aggressive mot muslimer.
Sitat av Nerdefruen Vis innlegg
Funker ikke på Ipad, og har ingen pc tilgjengelig.
Vis hele sitatet...
abonnerer du på sumo skal det være mulig tror jeg, funker vertfall på iPhone.
Sitat av hypernuke Vis innlegg
abonnerer du på sumo skal det være mulig tror jeg, funker vertfall på iPhone.
Vis hele sitatet...

Ikke dumt, skal prøve dette, takk.
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Dette er ikke snakk om virkelig for meg eller deg, men om objektive fakta.
Vis hele sitatet...
Det må vel finnes minst tjue klima-grupperinger som mener de har fullstendig enerett på hva som er objektive fakta ang. klimaendringer etc, så...
Sitat av 4frnt666 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hvorfor i faen blir han hedret på denne videoen ?
Og hvilken person kunne finne på å legge ut dette idag ?
Høres ut som det gror et mørkt miljø i Europa..
Sitat av Jotun Vis innlegg
Det må vel finnes minst tjue klima-grupperinger som mener de har fullstendig enerett på hva som er objektive fakta ang. klimaendringer etc, så...
Vis hele sitatet...
Hva klima-grupperinger måtte mene er meg knekkende likegyldig. Jeg forholder meg til hva forskningen sier.
Sist endret av hemmeligegreier; 23. juli 2011 kl. 23:15.
Sitat av sitat
Later that day, while I was watching an episode of True Blood, I saw a large van driving by the house and parking next to my car. There was at least 4 people inside. Nice, I thought; it's probably a SWAT team coming to skull-fuck me. The farmer must have tipped them off... Thank God, it was only 4 Polacks looking for worked and I sent them on their way. It would have been tempting to hire them to mix my ANALFO...<3, hadn't it been for the fact that they would have understood what was up:-)
Vis hele sitatet...
I all elendigheten fikk dette meg til å le litt...
Nå snakker dem om WoW ja.
Sitat av synthetic Vis innlegg
Hvorfor i faen blir han hedret på denne videoen ?
Og hvilken person kunne finne på å legge ut dette idag ?
Høres ut som det gror et mørkt miljø i Europa..
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe nytt.. Russland og Poland har masse hooyre-ekstremist grupper og ogsA innenfor politikken. Det var en dokumentar med Ross Kemp om dette.
Sist endret av kongs1; 23. juli 2011 kl. 23:19.
Ahahha, se på nrk direkte. Wow= terrorist
Nå skal de selvfølgelig dra den klassiske "Han spilte masse voldelige spill!" så viser de bilder fra WoW.
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Dette er ikke snakk om virkelig for meg eller deg, men om objektive fakta.
Vis hele sitatet...
Vel, du har sikkert rett, jeg ligger langt etter med oppdateringer på denne saken og eksempelvis har jeg ikke en gang begynt å lese boka hans (faktisk visste jeg ikke om at det forelå noen bok før jeg klikket inn på denne tråden nå nettopp ) så jeg kan vel egentlig ikke uttale meg, det eneste jeg vet er at objektive fakta sjeldent eller aldri inkluderer subjektiv virkelighetsoppfatning, dette blir psykiatrisk håpløs påstand, siden en med den logikken der ville anklaget alle som stiller kritiske spørsmål ved et gitt tilfelle - vitenskapelig bevist eller ei - ville vært stemplet som kunnskapsløse dårer, hvilke selvsagt ikke er tilfelle! Men at noen kan ha en brist i sin kunnskap eller kritikk kan selvfølgelig være tilfelle .
Han som snakker på nrk om wow er helt TÅPELIG.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av dvs Vis innlegg
Nå skal de selvfølgelig dra den klassiske "Han spilte masse voldelige spill!" så viser de bilder fra WoW.
Vis hele sitatet...
Er vell bare en scene fra spill som kan minne om dette, og det er COD, idet de går ut ifra heisen. Noe jeg nå ser helt annerledes på enn da jeg spilte spillet!
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Hva klima-grupperinger måtte mene er meg knekkende likegyldig. Jeg forholder meg til hva forskningen sier.
Vis hele sitatet...
Poenget er jo da; hvem sin forskning? Alle klimagrupper har sine forskere som har sine meninger som de mener er 100% objektive. Vi er like langt... men la oss glemme dette nå. Annet forum, annen tid.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Nå driver NRK å skylder litt indirekte på WoW! Måtte bare komme...
Fy flate så mange kommentarer samtidig
Sist endret av Up; 23. juli 2011 kl. 23:21.
Sitat av dvs Vis innlegg
Nå skal de selvfølgelig dra den klassiske "Han spilte masse voldelige spill!" så viser de bilder fra WoW.
Vis hele sitatet...
Han sier jo selv at mw2 er en kjempe bra simulator for krig, så at WoW var en av grunnene stiller jeg med tvilende til.
Fyfaen i helvete, nå klarte nettopp NRK å koble terroraksjonen opp mot det å spille World of Warcraft. Kjenner jeg bli noe så jævlig irritert her nå

Første reaksjon fra mamma: å pass deg, du sitter vel mye å spiller på dataen. Se hva det gjør med folk, synes ikke du skal drive med spill lenger jeg.

Føler for å slå inn et visst tryne på en viss NRK-sjef.
Sist endret av Eplegutten; 23. juli 2011 kl. 23:22.
Naboen til gården sa nå at ABB ikke har kjørt ut gjødsla på jordet, slik han skulle gjort... hmm...
Sist endret av Jotun; 23. juli 2011 kl. 23:22.
Informasjon om denne tråden: Vi har valgt å kjøre en mer passiv modereringsstil når det gjelder denne hendelsen, men nå begynner ting å gå litt over styr. Vi varsler at denne tråden kommer til å bli stengt om en dag eller to ettersom den har syltet ned i "chatting" og et evig sammensurium av ulike emner. Dere som har emner dere fortsatt ønsker å diskutere som er relatert til dette kan lage dere en egen tråd som er litt mer avgrenset til ett emne.

"Internett-detektiver": Vær snill å tenk dere om et par ganger før dere legger ut informasjon om mennesker som dere "tror" kan ha noe med denne saken å gjøre. Tro kan dere gjøre i kirken, som de sier. Dere hadde ikke likt det hvis andre la ut deres navn og på syltynnt grunnlag insinuerte at dere hadde noe med denne saken å gjøre...
Tråden er nå stengt. Dette er på ingen måte for å stoppe diskusjon om emnet eller å bedrive sensur, men for å føre til en ryddigere og mer strukturert debatt. Dere som ønsker å diskutere videre kan lage nye tråder som er mer avgrenset til et konkret emne per tråd.