Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1920
Har avreise i morgen kveld med et charterfly. Har dukket opp noen greier her hjemme som gjør at jeg burde være hjemme.

Forslag til en gyldig grunn jeg kan bruke til forsikringsselskapet for å få pengene tilbake? Ved sykdom kreves det vel akutt sykdom, kanskje ikke så enkelt å berge penga?


Tips mottas med takk
Spis noe dårlig mat som gir deg matforgiftning, så ringer du legen i morgen å for legeerklæring som du gir til forsikringsselskapet.
Trådstarter
19 0
Passer meget dårlig med en matforgiftning.

Vil dem sjekke nøye opp det om jeg har et familiemedlem som ligger døden nær?
Eller andre tips?
Forsikringsselskaper pleier vel å være ganske flink til å gjøre research, men alt dette kjem jo ann på forsikringsbeløpet. Er det snakk om 5-10 tusen, så trur ikkje jeg dem gidder å gjøre så mye får. Men er det snakk om 10-talls tusen, så er dem nok litt mer nøye med bakgrunnsjekken.
Undrer litt på hvorfor du ikke kan dra jeg?
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Undrer litt på hvorfor du ikke kan dra jeg?
Vis hele sitatet...
Har dukket opp noen greier her hjemme som gjør at jeg burde være hjemme.
Vis hele sitatet...




........
Sitat av M4ren Vis innlegg




........
Vis hele sitatet...
Vel, nå er det ofte sånn at man ikke avslører alt ved første post.
Vont i ryggen funker alltid ring til lege(legevakt) og forklar problemet med at du skulle løfte noe i forbindelse med siste pakking og at du er helt utafor og fortvilet over reisen har gått i dass, men husk og be og smertestillende og legeerklering eller så leste jeg et sted om en som hadde ringt inn bombetrussel i italia for han ville ikke at kjeresten skulle ta flyet og joda, alt måtte sjekkes, flyet ble utsatt = kjøpsloven gjelder. ANBEFALER IKKE DETTE!
Hvis det er noe som gjør at du burde være hjemme, så kan du jo bare vise frem den grunnen?
Trådstarter
19 0
Sitat av jonny1310 Vis innlegg
Vont i ryggen funker alltid ring til lege(legevakt) og forklar problemet med at du skulle løfte noe i forbindelse med siste pakking og at du er helt utafor og fortvilet over reisen har gått i dass, men husk og be og smertestillende og legeerklering eller så leste jeg et sted om en som hadde ringt inn bombetrussel i italia for han ville ikke at kjeresten skulle ta flyet og joda, alt måtte sjekkes, flyet ble utsatt = kjøpsloven gjelder. ANBEFALER IKKE DETTE!
Vis hele sitatet...
Takk!
Ringte fastelegen min, som etter en kjapp undersøkelse konkluderte med at jeg har akutt ryggsmerte, og må holde meg i ro i minimum en uke.