Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1284
Jeg lurte på om noen vet om hvor jeg kan få kjøpt meg en "CD SKRIVER", altså ikke "etikett skriver", men en som skriver direkte på CD'en. Jeg lager nemlig filmer, hadde vært ekstra kult med mine egne printede CD'er, ser litt mer ordentlig ut enn "mark pen" bokstaver.
Vet at mange vanlige skrivere (workstation printere) støtter dette, kjøp deg ny skriver i samme slengen
Trådstarter
vel, er det ikke noe mindre versjoner?! en workstation printer blir litt stort, hadde vært grei med en egen liten en, som kun er til CD skriving...
Har ikke sett noe slikt men finnes sikkert det også
direkte på cden blir teknisk vanskelig, men ClasOhlson har noen slike ting...
Trådstarter
hmm, kunne ikke finne noe på linken din meitemark, søkte hele ClasOhlson!

rart det er så vanskelig å få tak i dette, alle større firmaer bruker jo slikt utstyr.
dumme idiotiske søkesystemet til Clas... linken funker hos meg, men ikke hos andre...

jaja, de det ligger her:
Kategorier:
Datatilbehør
Lagringsmedier
Etiketter for CD-Rom
Trådstarter
meitemark: takk for hjelpen, men dette er cd etikketer, det utgår, fordi når du setter slike cd'er med etikketer inn i noen spillere f.eks. bil spiller, er det mulig at det begynner å lukte svidd etterhvert (har skjedd med meg før) fordi cd'en blir så varm at etikketen blir svidd!

Må ha skriver som skriver direkte på CD'en!
Vet at det selges en mindre type på elkjøp der jeg bor (sandvika)... Så det finnes.
Trådstarter
yeah00: bor rett ved sandvika (bekkestua), har vært på elkjøp og lefdal, men kunne ikke finne noe (spurte også). De hadde bare slike vanlige printere hvor man også kan putte cd'er (istedenfor papir)

canonix: takktakk. TDK CD/DVD Printer så grei og rimelig ut. Bravo AutoPrinter så bare helt syk ut (den vil jeg ha, men PRICE: £1,198.50 er ganske mye over mitt budsjett). Men da vet jeg det finnes