Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3788
Hei

Jeg var så uheldig og komme over et parti med pøkk her forleden, forbanna skvip... Uansett
Her jeg er nå er det hard tørke og VELDIG vanskelig og komme borti noe bra.
Å her forleden så røykte jeg 5g på kanskje 1 time og eneste jeg opplevde var huepine å en mindre rus.
Det jeg egentlig lurer på er om noen vet noen god måte og tilberede dritten på, noe som gjør at jeg kanskje får litt mer utbytte av dette.
Når jeg brenner det så er det UMURLIG og unngå at det klumper seg sammen og jeg blir sittende i 20 min og bruker saks og kniv for og få løst opp dette.
Pøkken oppfører seg slik at med en gang jeg brenner det så blir det mykt, men stivner før jeg rekker og gni det inn i tobakken

Jeg har søkt langt om lenge etter hvordan man skal få det meste ut av pøkk, men har ikke kommet opp med noe god "oppskrift"

Opinions people, kom med dem

Kaste dritten ut vinduet og håpe på at en stakkars løskatte eter det opp og får trippen i sitt liv, eller finne en god måte og tilberede dette på?

På forhånd takk
Vanskelig å si når jeg ikke har den foran meg. Er den hard så ville jeg tatt en tapetkniv å raspet den til pulver. For å deretter lage spliffer med 1g i hver. Funker det ikke da så er det søppel.
Kan ikke se for meg at ganjaen er så jævlig at du ikke klerer å dele det opp, bare del det opp så bra du klarer å lag noen feite. Litt klumper er bare bonus.
Du kan lage olje av den om du er villig til å ofre en del skvip og sitte igjen med relativt lite, men dog veldig potent olje.

Tar lang tid å forklare prossessen så det er mye enklere å bare se på videoen her:
http://www.youtube.com/watch?v=kPDHnpw1X20
rujol's Avatar
Trådstarter
38 2
Sitat av søtmann50 Vis innlegg
Vanskelig å si når jeg ikke har den foran meg. Er den hard så ville jeg tatt en tapetkniv å raspet den til pulver.
Vis hele sitatet...
Bra forslag, skal prøve dette og se om det fungerer bedre.
Vist jeg brenner dette så virker det som at det er en "kullklump" som bare ryker litt og deretter begynner og gløde. Så brenne dette på forhånd er ikke noe sjakktrekk

Sitat av søtmann50 Vis innlegg
Kan ikke se for meg at ganjaen er så jævlig at du ikke klerer å dele det opp, bare del det opp så bra du klarer å lag noen feite. Litt klumper er bare bonus.
Vis hele sitatet...
Den blir forholdsvis myk når jeg har varmet den opp f.eks forran en varmevifte eller i hånden i 30 - 40 min, så jeg klarer godt og dele den opp

Sitat av Googæl Vis innlegg
Du kan lage olje av den om du er villig til å ofre en del skvip og sitte igjen med relativt lite, men dog veldig potent olje.

Tar lang tid å forklare prossessen så det er mye enklere å bare se på videoen her:
http://www.youtube.com/watch?v=kPDHnpw1X20
Vis hele sitatet...
Denne metoden ser bedre ut for min del, siden det ikke er mye thc i denne klumpen, har 5g igjen så dette kan faktisk funke
Kan vel legge til at jeg har prøvd dette. Kjøpte en 50g plate i russetida, som viste seg å ikke være av verdens beste kvalitet, ikke så dårlig som den du beskriver da, men ikke så veldig langt unna.

Jeg ofret vel en 8g mener jeg og ble vel sittende igjen med olje på størrelse med en normal (hva nå det er) bakesnus, med andre ord i underkant av 2g. Det var så absolutt verdt det! Olje er potente saker.
rujol's Avatar
Trådstarter
38 2
Jeg har nå funnet en måte som dette funker på uten bruk av aceton eller forhåndsvarming.

Jeg var ute etter noe som gjorde at jeg kunne røyke dette uten problemer, dvs at jeg ikke ville ha noen klumper som bare ryker opp og tett joint/sil.
Vist du noen gang befinner deg i min situasjon prøv dette.

Dette var min framgangsmåte:


1. Finn en helt vanlig kjøkkenrasp
Det må være tynne hull, ikke de store som brukes til ost
Rasp ønsket mengde, jeg fant ut at ca 0,7 - 0,9g funket bra i en joint

2. Deretter legg tobakksmengden nødvendig for og rulle en helt vanlig røyk og miks sammen.

3. Rull sammen og nyt.
Filter eller en liten ren tobakkbit etter behov

Olje metoden fungerer sikkert bedre, men dette er en alternativ løsning og kanskje den beste vist man mangler aceton etc etc.
Fungerer best i bruk av joint pga tørrheten og pulverformen som oppstår


Noen spørsmål ikke nøl med og legge igjen en post eller pm
Nå går jeg tilbake til sofaen for og nyte resten av kvelden :P

Ha en fin kveld og tusen takk for hjelpen
for å få mekket pipe mekk uten klumper med den du har må du varme mekket å gni flere ganger på rad.
Ikke lag olje av utblandet hasj, det er veldig veldig farlig.
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Ikke lag olje av utblandet hasj, det er veldig veldig farlig.
Vis hele sitatet...
Kilde? Ser ikke hvordan det kan være farligere å lage olje av det enn å røyke det som det er. Greit nok det kanskje er blanda ut med noe greier man helst ikke burde dra ned i lungene, men det blir jo ikke farligere av å ekstrahere det til olje? Tvert imot sitter du igjen med mindre og renere produkt.
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Ikke lag olje av utblandet hasj, det er veldig veldig farlig.
Vis hele sitatet...
Vil heller påstå det er veldig veldig farlig å røyke utblandet hasj uten å lage olje av det.
Sitat av rujol Vis innlegg
Jeg har nå funnet en måte som dette funker på uten bruk av aceton eller forhåndsvarming.
Vis hele sitatet...
Gratulerer så meget, men jeg må nok opplyse deg om at det ikke er noe uvanlig å smuldre opp hasjen sin på denne måten.

Vanligvis gjøres dette med et hendig lite redskap som kalles grinder.

Eksempel på grinder: http://weedshop.no/aluminium-grinder-p-239.html
Hvis du har Ekte puck så er det nok ingen THC i den i heletatt.
Dette er ett eget marked av og selge noe som ligner men ikke har virkestoff så du da kan få det tilsendt gjennom posten, bestille fra internett eller omhandle dette uten straff.
Er veldig lite vits og putte halvt gram hasj inn i 100 gram ingenting.
Blir du da arrestert får du straff for 100 gram når det egentlig bare er halvt gram som funker. Dermed putter man like godt INGENTING inni.

Kast shiten din i havet, den gjør like godt der som i lungene dine.
Hva er pøkk ?

En slags ub3r dårlig hasj eller ? hæh?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Lhem Vis innlegg
Hva er pøkk ?

En slags ub3r dårlig hasj eller ? hæh?
Vis hele sitatet...
Hasj som ikke funker.
Sitat av Knask Vis innlegg
Gratulerer så meget, men jeg må nok opplyse deg om at det ikke er noe uvanlig å smuldre opp hasjen sin på denne måten.

Vanligvis gjøres dette med et hendig lite redskap som kalles grinder.

Eksempel på grinder: http://weedshop.no/aluminium-grinder-p-239.html
Vis hele sitatet...
du grinder jo ikke vanlivis hasjen din :P har iallefall aldri hørt om det, man grinder weed'en sin
Sitat av nemo90 Vis innlegg
du grinder jo ikke vanlivis hasjen din :P har iallefall aldri hørt om det, man grinder weed'en sin
Vis hele sitatet...
Gjør jeg ikke?
I min krets er det helt normalt å grinde ferdig blandet hasj og tobakk dersom det skal prepareres godt pipemekk.
Jeg hadde kastet greiene og ikke tenkt noe mer på det.
Sitat av Knask Vis innlegg
Gjør jeg ikke?
I min krets er det helt normalt å grinde ferdig blandet hasj og tobakk dersom det skal prepareres godt pipemekk.
Vis hele sitatet...
får prøve det da
Sitat av Lhem Vis innlegg
Hva er pøkk ?

En slags ub3r dårlig hasj eller ? hæh?
Vis hele sitatet...
Det er noe som er laget til og ligne hasj men har _ingen_ aktiv virkestoff.
Kan være laget av mye. Ofte brukt kan være: henna, sand, plantematerialet, olje, såpe, tjære, gummi.
Det er faktisk nettsider som selger falske hasj plater som ligner på the real deal.

Oppfører seg OFTE som hva trådstarter nevner.
Har sett mye rart gjennom tiden
Sitat av Sigurd4u Vis innlegg
Det er noe som er laget til og ligne hasj men har _ingen_ aktiv virkestoff.
Kan være laget av mye. Ofte brukt kan være: henna, sand, plantematerialet, olje, såpe, tjære, gummi.
Det er faktisk nettsider som selger falske hasj plater som ligner på the real deal.

Oppfører seg OFTE som hva trådstarter nevner.
Har sett mye rart gjennom tiden
Vis hele sitatet...

æsj. Vell OT:

Ville definitivt kastet bort de greiene der og bare glemt det.