Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 666
hei, har en 1.7 celeron proz på et p4s533-mx hovedkort med et Sapphire radeon 9700 128mb skjermkort og 256ram.

Burde jeg ikke da kjøre mer enn 50-60 fps på feks counter-strike?
(liker egentlig ikke cs men men )

Jeg har problemer i spill som battlefield at uansett vilken grafikk instillinger jeg har hakker det når jeg kommer i nærkontakt med flere personer.
Vist jeg har på full eller lavest oppløsning.
samme skjedde på vietkong.
og det hakker en del i c&c generals..

Jeg har ikke peil på hva som kan være feil. har installert de rette driverne til skjermkortet og alt.

-plz-
Jeg synes det virker ganske normalt jeg. Celeron er celeron, og skjermkortet har ikke så mye å si i cs som cpu. Og cpu'en din trekker ned i alle andre spill også.
IvIoyner : Tviler på det er CPU'en med tanke på at jeg kjørte CS glatt for 5 år siden med 400MHz og TNT2
AtXbYeA: "glatt". nevn noe om fps du. 50-60 er jo forsåvidt glatt.
Nichotin : For den saks skyld er jo 25-30 fps "glatt" i grunn også
Menne, problemet hans var jo det at det "Hakket" da :>
Magnus:du har ikke tenkt og bytte ut proz. med en pentium isteden da?:P
Jo, det er mistenkelig lavt. Jeg har selv kjørt cs glatt (90-100fps) på en P3 500Mhz, 384Mb og Geforce2Ultra (i 800*600 OpenGl).
-Du bruker OpenGl og ikke software?
-Du har oppdatert resten av driverene? (Lyd, Hk o.l)
-GÅ inn på "Sound" og deaktiver EAC og A3D
-Du har ikke mange tunge programmer liggende å kjøre i bakrunnen?
Men IvIoyner har absolut et poeng, du ville få en forbedring om du fikk deg en P4 og 512Mb ram.
Har du slått av vsync?
Opprinnelig postet av AtXbYeA
Nichotin : For den saks skyld er jo 25-30 fps "glatt" i grunn også
Menne, problemet hans var jo det at det "Hakket" da :>
Vis hele sitatet...
åh, jeg legger meg flat. leste feil, trodde han sa at han burde ha fått mer enn 50-60 fps.
Opprinnelig postet av Mortiferus
Jo, det er mistenkelig lavt. Jeg har selv kjørt cs glatt (90-100fps) på en P3 500Mhz, 384Mb og Geforce2Ultra (i 800*600 OpenGl).
-Du bruker OpenGl og ikke software?
-Du har oppdatert resten av driverene? (Lyd, Hk o.l)
-GÅ inn på "Sound" og deaktiver EAC og A3D
-Du har ikke mange tunge programmer liggende å kjøre i bakrunnen?
Men IvIoyner har absolut et poeng, du ville få en forbedring om du fikk deg en P4 og 512Mb ram.
Vis hele sitatet...
CS krever faktisk veldig mye etter 1.0 kom ut. Min gamle maskin med 800mhz, 128mb ram og gf3 ti 128mb ddr klarer ikke cs i mer enn 30 fps konstant.
Ikke?

Jeg har athlon 1.4Ghz, 256ddrram og et gf2gtsdeluxe (64mbddr), og kjører cs glatt i 100fps(vsync av).
hmm, trur dere alle har rett. har STERKT vurdert å bytte proz. men får ta det når pengene "flommer" inn
Men syntes bare at det var litt rart igrunn..

tnx anyways