Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 744
Har vurdert å kjøpe meg en laptop over lengre tid nå, men alle er så dyre... Er det noen som vet om et sted man kan kjøpe en ny laptop for rundt 8-9000kr...
www.komplett.no, den HP'en er mye laptop for pengene
AtXbYeA: Ser du at jeg har byttet avatar..
Elkjøp og lefdal har billige maskiner som de ikke avaterer på webshoppene, stikk innom en større lefdalbutikk så bør det være noen maskiner i din prisklasse der
Den søte snille HP maskina komplett solgte er desverre out of stock og skal ikke bestilles inn igjen med det første. Expert har forøvrig en Fujitsu-Siemens med samme spesifikasjoner(-256mb ram) og et GRUSOMT tastatur.
Tipex : Minner meg på, Jeg vil ha laptop med Natural keyboard, du har ikke sett ?
Jeg har ikke tengt å kjøpe den på komplett. Jeg kjøper den på pcutstyr...
VERSTE jeg har sett! Tenk å lure unna en HP maskin under Fujitsu-Siemens produkter!
elkjøp? selger ok laptopper til 10k
tore-: Ikke nå for tiden.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
En lignende tråd på Root...
Ministry of Love
sptz's Avatar
link til fire kandidater, jeg hadde gått for acer travelmate.. men nå er jeg en sær acer fan..

edit: HP Pavillion ZE4417 kan også være et godt alternativ...
Sist endret av sptz; 4. september 2003 kl. 23:31.