Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1763
Hei

Er på utkikk etter en touchtelefon hvor man kan bruke penn. Vet at HTC hadde dette før, men finnes dette på nyere mobiler?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Det er nok gammel teknologi, men vet at HTC pro 2 har trykkskjerm aka funker med penn

Har aldri sett en android med trykkskjerm heller, bare windows mobile.
knekken's Avatar
Trådstarter
vil det si windowsbaserte telefoner kan brukes med penn?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Det du leter etter er en mobil som har stylus ?

Hvorfor ? 99% av moderne smarttelefoner og touchtelefoner er utviklet nettopp for å bruke fingrene, selv min gamle P900 fungerte egentlig bedre med fingeren enn den medfølgende stylusen.
knekken's Avatar
Trådstarter
kunder skal signere direkte på telefon med penn.
Du kan bruke stylus med iPhone.
Du får stylus til nesten alle touch mobilene, let heller etter hvilke produsent som har en app som vil funke opp mot håndskrift.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Det er kanskje lurt å først finne en enhet som har ok håndskriftgjenkjenning (selv min gamle P900 og P990 hadde dette) og deretter må du jo utvikle en applikasjon for det respektive OS'et som telefonen kjører som kan fungere mot deres systemer.

Ellers, hvorfor finne opp hjulet på nytt når det allerede finnes mange ferdige løsninger for slikt ?
Du kan alltids Lete etter Sone Ericsson Xperia X1i, dette er en telefon jeg hadde før men tok kvelden etter xx antall drop i gulvet.. fy som jeg savner den

http://www.dataspesialisten.no/PartD...x?q=p:10500809
Sist endret av CookieY; 4. mai 2011 kl. 10:25.
Jack of all trades
Apoxi's Avatar
Jeg har fått leveranser her på kontoret og jeg husker at en av dem hadde en Samsung Omnia Pro (tror jeg) som jeg skulle bruke stylus på for å signere

Apoxi
knekken's Avatar
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
deretter må du jo utvikle en applikasjon for det respektive OS'et som telefonen kjører som kan fungere mot deres systemer.
Vis hele sitatet...
så flink du er med ord.
skal se om jeg finner en telefon utfra postene deres, takk