Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2356
Ja nå nærmer russetida seg. Gutta og jeg har lenge fundert over om vi vil investere i en egen sang, som er så utrolig populært nå for tia, og blakk som jeg er tenkte jeg at det kanskje finnes noen her inne som har laget en låt som de kunne tenkte seg å "donere" til en fattig gjeng Dubstep, house eller hva som enn finnes i deres gammle glemte undermapper så bare send meg en PM.

MVH Erlend og resten av gutta på Blakk & Drekker!

jeg veit at dette kanskje blir litt tigging og hvis en slik tråder uønsket så beklager jeg
Så dere vil ikke ha vokal på sangen?
Er det ikke kult å lage en selv ?
Skaff noen bongo trommer og syng iveig
Er du smart så sier du at dere heller kan fikse en sticker på russebilen. Så får hvertfall vedkommende litt reklame!
Trådstarter
36 2
vokaler, klistremerker, etc.. bare send pm
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
  1. Lage selv?
  2. «Blakk & Drekker» – dere har penger til å drikke, men ikke til musikk?
  3. Creative commons?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
36 2
1. har prøvd å lage selv. men det endte opp med noen døgn i fruityloops uten å komme fra til noe :P

2. Alkohol har vi kjøpt alt

3. was?
http://www.youtube.com/watch?v=TUfptpmxUsQ

Denne tror jeg kan funke fjell

Sitat av DarthVidar Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=TUfptpmxUsQ

Denne tror jeg kan funke fjell
Vis hele sitatet...
EDIT: enn at jeg bruke post nr 100 på denne idiotiske posten.....
Jeg kan smelle i sammen en hands up låt til dere med små vokaler Pm meg hvis dere er interessert
Trådstarter
36 2
du aner ikke hvor mye det betyr for oss! sendt deg pm
Husk å legge ut resultat her !