Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 924
Yo.

Jeg trenger ett nytt antivirus program. Da jeg kjøpte pcen fikk jeg med McAfee antivirus program, som beskytta pcen i sånn prøveperiode i ca 30 dager. Vell, den prøveperioden var over for 2 år siden, og nå har jeg endelig bestemt meg for å skaffe et nytt ett.

Jeg spurte pappa om vi ikke kunne fornye avtalen med McAfee. Det ble 1500 kr for 3 år hvis jeg husker riktig. Men det var uaktuellt Han sa jeg heller skulle prøve å laste ned noe fra nettet.

Har prøvd å laste ned flere, men det ender alltid opp med at jeg må punge ut. Har dere noen tips?

peace n love
Microsoft Security Essentials.

Et rimelig dugelig Microsoft-produkt til en forandring. Applikasjonen har høstet mye god kritikk rundt omkring.
microsoft sexurity essential er alt du trenger og er gratis!
Microsoft Security Essentials - Helt gratis, veldig kurant.
Malwarebyte's Anti-Malware - Finns en gratisversjon som gjør en veldig god jobb.
Personelig liker jeg avg free. Men har ikke sp mye greie på dete da :P
Så lett var det. Takk folkens
Liker security essentials jeg også.

Har du ikke hatt AntiVirus på 2 år?
Sist endret av Tryllestav; 31. desember 2010 kl. 01:34.
Sitat av Gamer'n Vis innlegg
Liker security essentials jeg også.

Har du ikke hatt AntiVirus på 2 år?
Vis hele sitatet...

Niks. Jeg er ganske forsiktig på nettet laster ned filmer, musikk og bilder.. Ikke så mye mer enn det
Det er ikke nødvendig med antivirus, så lenge du passer på hva du går inn på. Brannmur er det også i routeren, så utrolig viktig er det ikke.

MSE er til å anbefale ja. Siden du ikke har hatt noe på 2 år vil jeg også anbefale en rask scan med Malwarebytes
1500 for antivirus hos mcafee ? Jees.

250,- per år hos trend for den største pakken : http://us.trendmicro.com/us/products...imum-security/

Men, antivirus er oppskrytt, problemet er i 99% av tilfellene brukeren uansett.
nod32 fungerer helt greit, det koster 652,00 NOK for 3 år.

http://www.esetnorway.com/kjop/?utm_...paign=esetshop