Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 625
Hallo, jeg sitter nå og skriver på et Logitech G15 som jeg har brukt mye til gaming. Men nå for tiden blir det mer programering enn spilling, og dette tastaturet er ikke akuratt veldig bra og skrive på i lengden.
Derfor lurte jeg på om noen av dere kan annbefale et tastatur med NORSK layout og som er bra og programmere med.
Skjønner ikke hva som er galt med G15? Et av de beste tastaturene du får tak i. Det er også veldig ergonomisk så lenge du sitter ordentlig, har på håndleddstøtte og tastaturet er vippet opp med de små taggene under.
Ikke at jeg direkte svarer på posten din, men jeg vil anbefale deg å dra i en elektrobutikk som Elkjøp eller Lefdal eller noe i den duren, og bare prøve de som er framme der. Er mitt beste tips. Gjør jeg alltid før jeg går til innkjøp av mus/tastatur
gå i en elbutikk og se etter dette og spør om du kan prøve det: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=579992#tests
veldig behagelig og er laget for og minske slitasje på håndledd og hender når man sitter og skriver mye.
Logitech Illuminated <- Brukt det i 1 år nå og er en drøm, ingen klikking ved tastetrykk og utrolig komfort, samt justerbart lys på tastene som kan være kjekt ved nattskriving.
Sist endret av Vegardino; 23. desember 2010 kl. 16:50.
F1sh's Avatar
Trådstarter
Sitat av Jailbait Vis innlegg
Vis hele sitatet...
HAHAHAHHHAHAHA


Funker det siste på windows? Liker veldig godt tastaturet på macbooken.
Etter min mening er Logitech G510 et av de bedre tastaturene å skrive på, og jeg anbefaler dette

Jeg anbefaler ogsåia Logitech diNovo Wireless Multimed Keyboard, det er rett og slett fantastisk å skrive på. Motstanden i tastene er fantastisk, det bråker ikke og det ser sinnsykt fint ut der det bare ligger i all sin prakt.
Eneste nedturen er at det er relativt dyrt.