Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1697
Lurte på om noen som har erfaringer med å bestille 2c-x rc'er fra utlandet. Ut ifra: http://www.riksadvokaten.no/ra/ra.php?artikkelid=282 høres det ut som om det skal gå fint. Men er det noen som har fått stress med tollerne i sin import av 2c-x RC'er?
Sitat av creative1992 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
2c-b er ikke et Research Chemical

jeg vil bare høre noen erfaringer med import av de 2c RC'ene som ikke er satt opp på listen.
Sist endret av Psytrip; 17. desember 2010 kl. 21:02.
Oj sorry

Litt offtopic, men vet du åssen det står til med MDPV import?
Sitat av creative1992 Vis innlegg
Oj sorry

Litt offtopic, men vet du åssen det står til med MDPV import?
Vis hele sitatet...
Nei, sorry den har jeg ikke engang hørt om før du nevnte den
Sitat av Psytrip Vis innlegg
Nei, sorry den har jeg ikke engang hørt om før du nevnte den
Vis hele sitatet...
Er en RC, veldig stimulant.

Tenkte på å bestille vis jeg får svar på det
Jeg og en kammerat har gjort det utallige ganger, det er som regel ikke noe stress. En gang ble en bestilling på mephedrone stoppa, eneste de gjorde var å sende det i retur. Har dog lest flere ganger her på freak at folk har fått bøter eller hendlagdte saker, så det er som regel ingen big deal, men det kommer jo selvfølgelig ann på mengden også.

Det kan variere mye fra siden/firma du kjøper fra også, der jeg kjøper ifra for tiden skriver de ikke en gang navnet på stoffet som er kjøpt, noe som gjør det så og si umulig å finne ut hva det er.