Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  90 7227
Åpne kjøleskapet, ta godt tak i døra og dra rett ut Er du heldig finner du en tier også
Sitat av excubated Vis innlegg
Åpne kjøleskapet, ta godt tak i døra og dra rett ut Er du heldig finner du en tier også
Vis hele sitatet...
Det rikker ikke på seg en gang.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Jeg tror ikke det kommer til å lukte noe særlig fordi det kommer til å tørke inn.
Sitat av zeicko Vis innlegg
helt enig..
bedre og si det en og prøve og gjemme det. lettere med tilgivelse en tilatelse
Vis hele sitatet...
Vell, nå er det vell tilgivelse han vil ha, uansett hva han gjør.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Jeg tror ikke det kommer til å lukte noe særlig fordi det kommer til å tørke inn.
Vis hele sitatet...
Hadde i utgangspunktet håpet å få dette svaret i unison fra en haug av brukere, men tror ikke jeg tar sjansen.

Tar kontakt med huseier i morgen tidlig.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av King Ink Vis innlegg
Hadde i utgangspunktet håpet å få dette svaret i unison fra en haug av brukere, men tror ikke jeg tar sjansen.

Tar kontakt med huseier i morgen tidlig.
Vis hele sitatet...
Det er sant, det vil ikke lukte. Vertfall ikke hvis det er mye luft "tilgjengelig" For da vil det tørke ut ganske så raskt.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Det er sant, det vil ikke lukte. Vertfall ikke hvis det er mye luft "tilgjengelig" For da vil det tørke ut ganske så raskt.
Vis hele sitatet...
Bak ett kjøleskap er det ganske mye luft tilgjengelig. Hvis ikke vil kompressoren på kjøleskapet ha ett ganske kort liv.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av Ond^Sofa Vis innlegg
Bak ett kjøleskap er det ganske mye luft tilgjengelig. Hvis ikke vil kompressoren på kjøleskapet ha ett ganske kort liv.
Vis hele sitatet...
Beklager, glemte av at det var bak et kjøleskap. My bad.
Har bestemt meg for å si i fra til huseier uansett. Om det viser seg at det ikke utvikler seg noen lukt syntes han sikkert jeg er flink til å ordne opp (), om det gjør har jeg i alle fall sagt i fra og han kan finne en fornuftig løsning på problemet.
Om hybelen din ikke er splitter ny, er du garantert ikke den første som har oppdaget denne svakheten ved konstruksjonen og mistet diverse mat nedi sprekken. Det kommer nok ikke til å lukte noe utover det det gjør nå.
Om hybelen din ikke er splitter ny, er du garantert ikke den første som har oppdaget denne svakheten ved konstruksjonen og mistet diverse mat nedi sprekken. Det kommer nok ikke til å lukte noe utover det det gjør nå.
Vis hele sitatet...
Hehe, har også vanskelig for å tro at jeg er den første som mister noe ned dit. Men et egg blir det jo fort litt mer søl av en f.eks andre matrester og ingredienser. Når jeg titter inn i sprekken bak kjøleskapet ser det temmelig rufsent ut bak der med all slags dritt og faenskap, så har nok vært noen mindre uhell på gang før jeg flytta inn.
Sist endret av King Ink; 13. desember 2010 kl. 21:52.
Jeg har et valdig likt kjøkken i hybelen min. Det skulle være mulig å dra kjøleskapet ut av benken. Det var det en tekninker gjorde hos meg når jeg måtte ha nytt kjøeskap. Han løsnet på noen skruer og fjernet kjøleskapet. Anbefaler deg å forsøke dette.
Bare si at du skal rengjøre til jul, og vil fjerne støv bak komfyren også?
Hva med å kjøpe 10-20 stk wunderbaum for så å slenge de bak komfyren?
De skulle da "overdøve" lukten?
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Det blir nok ikke noen lukt å overdøve. fordi egget kommer til å tørke ut.
hehe. Synes hele dette problemet er urfestlig. Ser for med at TS ligger å sniffer febrilsk for å kjenne om egget har begynt å lukte. Mitt tips er å si til husverten at ei eggeplomme kom seg nedi sprekka og at du må få tilgang hvis det skulle begynne å lukte. Har ikke hørt om noen som har blitt kastet ut av en leilighet pga noe slikt. OM det begynner å lukte er det bare snakk om en eggeplomme og den vil som sagt tidligere tørke ut rimelig fort.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Jeg tror ikke det kommer til å lukte noe særlig fordi det kommer til å tørke inn.
Vis hele sitatet...
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Det er sant, det vil ikke lukte. Vertfall ikke hvis det er mye luft "tilgjengelig" For da vil det tørke ut ganske så raskt.
Vis hele sitatet...
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Det blir nok ikke noen lukt å overdøve. fordi egget kommer til å tørke ut.
Vis hele sitatet...
Snakk om å gi det inn med teskj... nei vent, intravenøst!
Ettersom folk stadig påpekte at lukten burde la seg "overdøve" og diverse så han seg vel nødt til å gjenta det slik at folk får det med seg? :P
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Sitat av King Ink Vis innlegg
Ettersom folk stadig påpekte at lukten burde la seg "overdøve" og diverse så han seg vel nødt til å gjenta det slik at folk får det med seg? :P
Vis hele sitatet...
Du har vel rett Var bare litt gøy når jeg leste hele tråden sammenhengende og han stadig dukket opp
Kjøyr på med røkelse, lukter behagelig og "julete", unnskyld deg med at du har brukt det hvert år og kok sammen et makkværk av en løgn hvis han graver ytterligere . ^^
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
I mitt særdeles like hybelkjøkken ser det ut til at kjøleskapet er festet med noen skruer gjennom veggen fra naboskapet. Om du har tilsvarende og løsner disse er det mulig du kan få ut kjøleskapet.
Sitat av Blåtann Vis innlegg
http://www.deltacleaning.co.uk/images/Glade%20Air%20Freshener.jpg

Vis hele sitatet...
Og hvis ikke det fjerner lukten, så kan du sniffe det for å rømme vekk.
selvfølgelig går det an å ta ut komfyren. pleier å være noen skruer i siden på den som holder den i skroget på innredningen. det SKAL være mulighet for å ta ut denne. hvis ikke får du huseier til å ordne opp. ett uhell med søling på ett kjøkken må han regne med!
Vel, i eggkjøleren på jobb har det blitt knust en *del* egg gjennom tidene, og det ligger et belegg med tørkede eggeplommer bak og under kjøleren. Men det finnes ikke antydning til dårlig lukt (Og ja, jeg har prøvd å fjerne det, men tørket egg er jo faen meg rene sementen)
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Haha, denne tråden gav meg et halveis mareritt..
Drømte at jeg reiste fra stord til bergen sammen med Maggie og Marge fra simpsons. Maggie hadde med seg en eggeplomme i et halvt eggeskall som jeg skulle passe på. Mistet jeg det kom hun med de klassiske dådyrøynene sine som ikke samvittigheten min kunne takle, så da måtte vi ut på et absurd eventyr for å finne det igjen.
Prøvde alt jeg kunne for å holde eggeplommen i det halve eggeskallet, men var helt umulig, mistet det alltid, jævlig følelse!
Når vi var fremme, våknet jeg

Lurer på om jeg har fått en slags fobi mot å miste eggeplommer etter denne tråden
Jeg har nettopp flyttet på en sånn benk på jobben, det var noe herk. regner med at du har noen rør som kommer opp i skapet til venstre(?). Disse må du skru løs fra hverandre før du kan flytte benken. Og det kan godt hende at benken sitter med noen skruer i veggen, men tror ikke de er utfordringa her. Husk å stoppe vannet før du skrur av røra, lykke til
sa du du bodde på hybel? ta kontat me de du leier hos, de hjelper deg gjærne istede for rotten egg lukt !

Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Har du en større versjon, der teksten er leselig ?
Vis hele sitatet...
ahhh husker denne :P morsom er den (y)
Det var et fattig kjøleskap du hadde der :P
Tynn i håret
ha12d's Avatar
Kunne jo prøvd å kjørt opp varmen til egget klekket for så å lokket kyllingen ut
http://freak.no/forum/attachment.php?attachmentid=8494&stc=1&d=1292334721
Lol ... Liker ideen din

Neida, men du sier det er for mye rør bak vasken, men vaskavløp skal du jo bare kunne skru fra hverandre?
Sitat av IpN Vis innlegg
http://freak.no/forum/attachment.php?attachmentid=8494&stc=1&d=1292334721
Vis hele sitatet...

Trollphysics ftw?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
tenkte du at magneten skulle dra bitene, og egget rett gjennom bakveggen i kjøleskapet da eller?
Nei, i gjennom sprekken bak kjøleskapet.


Noen må ha alt inn med teskje altså.
Sitat av IpN Vis innlegg
http://freak.no/forum/attachment.php?attachmentid=8494&stc=1&d=1292334721
Vis hele sitatet...
Mens vi er i gang:

1: Ta å grav Newton opp av grava si.
2: Koble karen til en generator.
3: Fjern egget ditt med troll physics.
4: Sjekk hvordan Newton spinner i grava og lager uendelig med energi!
5: Profitt.
Lurker since -05/04
Nemizz's Avatar
Pet, likte løsningen din! Men er nok litt sent for han nå, da jeg kan tenke meg at egget begynner og bli fast i formen..
Problemet er "løst", men setter pris på alle de gode og underholdende forslagene. Med fluesmekke-klut-contraptionen min fikk jeg vekk det værste. Fikk huseier ned og forklarte situasjonen, og han sa han skulle holde et øye med det og sjekke om det ville utvikle seg noen lukt mens jeg er hjemme.
Sitat av King Ink Vis innlegg
Problemet er "løst", men setter pris på alle de gode og underholdende forslagene. Med fluesmekke-klut-contraptionen min fikk jeg vekk det værste. Fikk huseier ned og forklarte situasjonen, og han sa han skulle holde et øye med det og sjekke om det ville utvikle seg noen lukt mens jeg er hjemme.
Vis hele sitatet...
En god løsning ellers kunne du tatt av lista nede ved gulvet og skrudd ut noen skruer i kjøleskapet og dra det ut!
Hahaha, elsker slike avslutninger
Over og ut!
Hehe, artig problem.

Jeg har samme kjøkkenløsningen på hybelen min. Hele vasken+kjøleskap+komfyren-saken er frittstående, så du vil nok sikker få skyvet den den ut sålangt du løfter den over gulvlista di.

Vellvell, det forbli til neste gang.