Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2019
Har prøvd WILD metoden flere ganger nå, men stopper alltid opp ved at hjertet slår sinnsykt raskt. Har lest litt rundt, og det sies at det skyldes at du blir excited. Jeg er jo ikke spent? Det rareste er, er at hjertet slår SINNSYKT hardt. Har aldri opplevd hardere hjerteslag før. Var så intenst at jeg nesten ikke klarte å holde øyelokkene lukket igjen. Vet noen hvilken fase man er i når hjertet slår slikt? Og hva kan være løsningen på dette? Forresten, så prøver jeg WILD før jeg legger meg og etter seks timer i søvn. Har mest suksess når jeg gjør det når jeg legger meg. Takk
Sist endret av KingJay; 10. desember 2010 kl. 19:48.
WILD kan føre til veldig mye rare "symptomer", om man kan kalle det for det. Det meste er psykisk, og er overgangen fra våken tilstand til drømmeverden

Med mer øving, desto lettere går det.

Jeg er ikke den med aller mest kunnskap om WILD og LD generelt, men du kan jo registrere deg på forumet til www.ld4all.com (Anbefaler alle som er interrerserte i Lucid Dreaming, enten du er nybegynner eller har god erfaring.)
Utrloig mange flinke, hjelpsomme folk!

Lykke til videre med WILD og LD
Sitat av KingJay Vis innlegg
Har prøvd WILD metoden flere ganger nå, men stopper alltid opp ved at hjertet slår sinnsykt raskt. Har lest litt rundt, og det sies at det skyldes at du blir excited. Jeg er jo ikke spent? Det rareste er, er at hjertet slår SINNSYKT hardt. Har aldri opplevd hardere hjerteslag før. Var så intenst at jeg nesten ikke klarte å holde øyelokkene lukket igjen. Vet noen hvilken fase man er i når hjertet slår slikt? Og hva kan være løsningen på dette? Forresten, så prøver jeg WILD før jeg legger meg og etter seks timer i søvn. Har mest suksess når jeg gjør det når jeg legger meg. Takk
Vis hele sitatet...
Hvis du startet å prøve dette etter å ha lest min post. Syns jeg ikke du skal ha altfor store forventinger om å klare det enda. Det tar tid.

Først burde du starte å skrive drømmedagbok. Ikke noe særlig poeng i å ha bevisste drømmer om du ikke husker det dagen etter?
Sitat av jegermeg Vis innlegg
Hvis du startet å prøve dette etter å ha lest min post. Syns jeg ikke du skal ha altfor store forventinger om å klare det enda. Det tar tid.

Først burde du starte å skrive drømmedagbok. Ikke noe særlig poeng i å ha bevisste drømmer om du ikke husker det dagen etter?
Vis hele sitatet...
Om jeg startet dette etter å ha lest din post? Nei.. Har prøvd dette 4-5 ganger nå.. Noen som vet hvilken fase man er i når hjerteslagene kommer?
Jeg prøvde WILD metoden igår.

Jeg opplevde noe sjukt!

Først var det som om lyset fra en blits traff øynene fra kun noen cm avstand.
Jeg reagerte med ''wth var det?'' Noen sekunder senere føltes det ut som to jumbojets tok av fra ørene mine. En helt ekstrem høylytt ''VOOSSSJJJ'' lyd.

Begynte på dette tidspunktet å bli litt stressa, men holdt meg rolig og holdt øynene igjen.
Vooosj lyden fortsatte i ca 5-6 sekunder før den ble avbrutt av noe som føltes helt realistisk, en person som hylte ''HEI''!

Da stod jeg opp.
Sist endret av Bombasa; 11. desember 2010 kl. 01:43.
Tenkte å prøve dette.
Trenger man å øve på dette mye ?
Eller kan jeg prøve ikveld.
Sitat av t_ben Vis innlegg
Tenkte å prøve dette.
Trenger man å øve på dette mye ?
Eller kan jeg prøve ikveld.
Vis hele sitatet...
Selve øvingen blir at du prøver dette.. Selv ikveld også Ikke ha store forventninger though, men alt kan skje. Anbefales at du skriver drømmedagbok hver gang du husker du drømte. Vær forberedt på søvnparalysen, den kan virkelig freake deg ut mer eller mindre.
Kan du fortelle noe om hva som skjer i denne søvnparalysen ?
Er bare 12 år btw.
Sitat av t_ben Vis innlegg
Kan du fortelle noe om hva som skjer i denne søvnparalysen ?
Er bare 12 år btw.
Vis hele sitatet...
http://no.wikipedia.org/wiki/S%C3%B8vnparalyse
Sitat av t_ben Vis innlegg
Kan du fortelle noe om hva som skjer i denne søvnparalysen ?
Er bare 12 år btw.
Vis hele sitatet...
Anbefaler deg sterkt å legge dette til side hvis du er 12 år. Legg det heller på is til du blir litt eldre. Men men, jeg er ikke faren din uansett så gjør som du vil..
Tror jeg venter litt ja :P
Sitat av KingJay Vis innlegg
Anbefaler deg sterkt å legge dette til side hvis du er 12 år. Legg det heller på is til du blir litt eldre. Men men, jeg er ikke faren din uansett så gjør som du vil..
Vis hele sitatet...
Er det noe farlig da hvis man er ung?
Lucid dreaming er ikke noe farlig. Mange opplever feberfantasier i ung alder, også sammen med Lucid dreaming. Jeg vil verken fra råde eller anbefale det til noe folk. Det må komme naturlig, noe som er essensen med lucid dreaming.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Hvis det ikke er noe problem med det,da kan dere jo gi han noen tips?

Er det noen grunn til at det blir anderledes hvis man er yngre?