Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 541
http://prisguide.hardware.no/vis_pro...roduct_id=3911

Noen som har noen erfaringer med denne? Jeg synes den virker RÅ! Og jeg som er mye på lan, virker den fet som faen. Fikk 5- på Hardware.no og " - " var fordi grafikkortet var dårlig, men dette kan jeg bytte ut lett....

Noen som kan gi meg ros og ris på maskinen, fordi jeg vurderer og kjøpe den, og har ikke råd til tabber.

Takk på forhånd
EagleNest's Avatar
Trådstarter
Ps: noen som kan se om jeg trenger og kjøpe til ram på denne? på Mpx.no er ikke Ram satt som tilleggsutstyr for denne pcn. men d kan være en tilfeldighet bare..
Ram (DDR) følger ikke med. Kan stappe i max 3GB.
EagleNest's Avatar
Trådstarter
Har lagt dette i betrakting nå. har satt sammen i tillegg prosessor, ram, hdd,floppy,mus+tastatur,cd-rw,+ et blått deksel. dette ble 8000kroner.

Vis noen har et forslag på en komplett pakke, med denne pcn, til under 8500kroner, er jeg kjempeglad vis noen paster handle listen her. jeg vil ha mye lagringsplass (helst over 160gb) , rask prosessor, over 2.5ghz ,512ram, brenner osv.... men ikke regn med skjerm i regningen.