Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 725
Hei

En kompis av meg har en litt artig kjøkkenløsning:



Noen som vet hva skadeomfanget av dette kan bli, slik at jeg kan fortelle han hvorfor han må flytte komfyren? Det er liksom fuktig i hele rommet
Skapene kommer vel til å bli ganske råttne etter en stund, kanskje det finnes en liten vifte det går ann å sette opp under der?
En ting er fuktskadene man vil få over tid, men en annen ting er hvorbrannfarlig det er!
Hvis noe på komfyren tar fyr så er det bare litt opp til trevirke som lett antenner.
Hvis han vil få fukt/råte skader på skapet sitt er det vel opp til han selv. Men man trenger jo ikke akkurat være rakettforsker for å se at det ikke er særlig bra for skapet om man koker noe under der :P Heller ikke særlig bra om han steker noe da hele leiligheten snart kommer til å lukte passe ille :P
vil heller tro han kan få noe funky mugg ut av det skapet til slutt. Matos kan framkalle noen skumle sorter av det. Og hvis det er skapet han har tallerknene sine i så tror jeg ikke det er så gunstig for helsa og spise mugg...
Det er en grunn til at vi har kjøkkenvifter over komfyrer, den suger vekk fuktighet og lukt.
Ville satset på en sånn her.
Det kan vel komme fukt- og muggskader i vegger og tak også - og det kan fort bli dyrt å reparere.
Reparere? Du kan sjelden reparere fukt og mugg. Det må som regel rives.