Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 547
Hei, har kjøpt en drittspiller mp3 til 200, lyden er forferdelig dårlig! Men kan dette bare være ørepluggene?? HVis jeg kjøper kvalitetsøreplugger, vil den da bli bedre tror dere? Er usikker på om jeg skal bytte ut hele dritten eller legge pengene i pluggene Noen tips om hvilke?
Hvis du bruker de standard pluggene som fulgte med så bytt de ut til noen skikkelige!
Kan anbefale Sennheiser CX 300 (eller 350 husker ikke helt...) eller Koss Portapro.
Begge disse får du for ca 300 kr og det er vel anvendte penger. Har brukt begge og har fortsatt Sennheiserne.
Bytt den ut. Spilleren har drittlyd, og ørepluggene som følger med har sikkert enda værre drittlyd.
Om du skal ha noe ut av denne må du sikkert kjøpe deg et headset med effektforsterker på. No-go å bruke så mye penger på en mp3-spiller til 200kr.

Du får hva du kjøper
Sist endret av Prognisse; 14. november 2010 kl. 18:00.
Kjøp en skikkelig spiller som Cowon D2. Da får du en skikkelig spiller til en god pris. Det er etter min mening en skam å spille musikk på en spiller til 200 kr.
Sitat av Prognisse Vis innlegg
Bytt den ut. Spilleren har drittlyd, og ørepluggene som følger med har sikkert enda værre drittlyd.
Om du skal ha noe ut av denne må du sikkert kjøpe deg et headset med effektforsterker på. No-go å bruke så mye penger på en mp3-spiller til 200kr.

Du får hva du kjøper
Vis hele sitatet...
Må faktisk si meg uenig til en viss grad der. Du har selvfølgelig rett med at man får hva man kjøper, men nye ørepropper gjør underverker. I tillegg når han kjøper en mp3 spiller til 200 kr har han kanskje et stramt budsjett og neppe så veldig store krav til lydkvalitet.
Da kan han like godt brenne 2-300 kr på nye ørepropper som jeg skrev lenger oppe i denne tråden. Han vil få mye større utbytte av det enn å kjøpe en ny spiller... (til en viss grad selvfølgelig...)
Sist endret av antring; 14. november 2010 kl. 18:05.
test nå bare med noen kvalitetspropper/headsett å hør da, så kan du evaluere om du skal ha nye propper eller spiller