Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 4613
Sitat av St.Vitus Vis innlegg
Hvordan greide du å lese ut fra artikkelen at også UD skal være med i å skade Shaher Abdulhaks forretningsforbindelser ?
Vis hele sitatet...
Dårlig skrevet av meg, mente ikke at UD direkte er med å skade Shaher Abdulhaks forretningsforbindelser. I artikkelen står det bare"- Vi har fått gjentatte forsikringer om at Utenriksdepartementet jobber intensivt med denne saken på flere nivåer.

- Vi har tro på å komme til en løsning. Press er nøkkelen, og vi ønsker å fordele gjennom at Utenriksdepartementet følger sine offisielle kanaler, og vi som følger det privatrettslige, sier Marcus Rolandsen."

Han som er mistenkt er myndig og 23 år gammel da blir det feil å presse familien hans. Jeg syns det er rart at UD og til og med Bondevik er med på dette.

Det står ingenting om Bondevik i artikkelen, det har jeg lest/sett et annet sted
Sitat av serial Vis innlegg
er det noen som vet hvem han fyren fra jemen er??
hadde vært litt greit og vite hvem det er.
Vis hele sitatet...
Farouk Abdulhak. Sønn av en kjent milliardær i Jemen. Altså en bortskjemt drit som tror han er over loven og kan gjøre hva han vil. Desverre viser det seg at han hadde rett.