Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1699
Er det en app som lar meg få sjekke nettbank på HTC Desire uten at det koster penger å bruke den? akkurat som ved bruk av vanlig nettbank?
Bruker Sparebank1.
Selv har jeg ikke funnt noen app som lar deg bruke nettbank, men det er jo ikke noe i veien med og bruke nettleseren på htc desire til det? Funker veldig bra for meg på dnb ihvertfall! Men det koster jo 1 kr eller noe siden internett ikke er gratis.
Sist endret av Kastrup; 7. november 2010 kl. 23:21.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
appstore, og søk på bank.

Leste fredag at sparebank1 har kommet med egen applikasjon nå, så derfor hadde du bra timing med spørsmålet ditt
Prøvde å gjøre det med Sparebank1, men fikk ikke logget meg på. Sparebank1 har en app som er til Iphone, men får jo ikke brukt den på HTC Desire
Får søke videre på nettet å se om det dukker opp noe.
smsbanking på marked støtter Sparebanken1, men om den funker som du ønsker veit jeg ikke......
Har alt prøvd det. Sparebank1 har kommet med en app til iPhon, men den vil jo ikke være mulig å bruke på HTC. Mulig det kommer en til HTC også snart, det vil jo tiden vise.
Gå på nettsiden eller gå til banken?
Men hvertfall for ca 1 måned siden så skrev " sparebank 1 " på youtube at de holder å mekke android app, så det er bare å vente
Prøver å få laste ned Itunes nå for så å laste ned sparebank1 sin app for Iphon. Vet ikke om det vil funke, men er jo lov å prøve
Nei, en iPhone app kommer Ikke til å fungere på en Android telefon, så det er bare å gi opp
Sitat av Kasan13 Vis innlegg
Prøver å få laste ned Itunes nå for så å laste ned sparebank1 sin app for Iphon. Vet ikke om det vil funke, men er jo lov å prøve
Vis hele sitatet...
Du vil prøve å installere en ifonapp på en android telefon? Det er som å prøve å installere et windowsspill på ei furu...
Viste egentlig at det ikke ville gå, men det skader jo ikke å prøve. Da får men bare vente til det kommer en app som er beregnet for android da.
Du skal være bra dum for å gi en mobilapplikasjon tilgang til bankkontoen din. Uavhengig av om det er en applikasjon eller ei så vil det koste penger å sjekke saldoen online. Du burde heller finne deg en bank som ikke tar betalt for bl.a. SMS-tjenester.

Eventuelt kan du gjøre som alle oss andre, holde halvveis kontroll på økonomien i hodet. Det er helt gratis, og går mye kjappere enn alle mobilapplikasjoner i verden, til sammen!
Du kan alltids laste ned 'Send It' fra Marked. Det er forøvrig en her fra nFF som har laget applikasjonen.
Sitat av Kasan13 Vis innlegg
Er det en app som lar meg få sjekke nettbank på HTC Desire uten at det koster penger å bruke den? akkurat som ved bruk av vanlig nettbank?
Bruker Sparebank1.
Vis hele sitatet...
https://www2.sparebank1.no/portal/22...=1268407030085