Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 510
Bestillte to dvd'er fra play.com, å de sendte begge 2/10. Problemet er at jeg ikke har fått noen av disse... Har bestillt en masse før, og hatt ingen problemer, men akuratt nå mottar jeg ingenting. Hvordan skal jeg konfrontere betjeningen? Ringe eller mail? Tenkte jeg skulle ringe, men finner ikke nummer jeg kan bruke fra norge :/
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
nFF er ikke et supportforum. Og om du ikke finner et telefonnummer så er det mer naturlig å benytte seg av andre kommunikasjonskanaler. Som t.d. e-post.
For å ta kontakt med Play.com om en bestilling må det ha gått 21 eller 23 dager før du kan gå på kontoen din og klikke på linken at du ikke har mottatt varen.

Når det var gått 21-23 dager på en vare jeg ikke fikk, klikket jeg bare på den linken og skrev at varen min er ikke kommet. Så sendte de en ny 2 dager senere.