Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 921
Sett videoer og demo's som bruker effekten med å zoome inn i bilder som igjenn har bilder oppå seg.
Noen ideer på programmer som kan oppnå denne effekten ?
Vet ikke hva teknikken heter heller.
For en fantastisk forklaring! Utdyp, vær så snill.
Sist endret av homer666; 29. oktober 2010 kl. 22:38.
Han mener sånn det ser ut mellom to speil som blir holdt mot hverandre...
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Du tenker på denne effekten? http://www.youtube.com/watch?v=6ZtBITQHJ5g

Hvis du sier hva slags program du bruker for og redigere så er det mye lettere og forklare.

Edit:

Kom over denne, og det var imponerenes! http://www.thegreenguide.com/infinite-photograph
Sist endret av Harabo; 29. oktober 2010 kl. 23:21.
W.O.T Troll
Trådstarter
hvis man legger flere bilder av samme objekt oppå hverandre slik at kantene blir korrekt, og disse bildene viser mindre og mindre detaljer av et spesifikt ommråde, kan man zoome inn i disse bildene, og få effekten av en jevn overgang.
Annet eksempel er å zoome ut. Gå fra et bilde til neste, med en sammenheng mellom.
Mener jeg så dette i en røyksopp video.

Blir på en måte fattigmans video/animasjon, siden det sparer masse bilder mellom.
Nasa bruker denne teknikken når de lager zoom filmer av universet.
samme effekt som når man filmer en skjerm som viser bildet du filmer.

bedre sammenligning?
W.O.T Troll
Trådstarter
hvis man legger flere bilder av samme objekt oppå hverandre slik at kantene blir korrekt, og disse bildene viser mindre og mindre detaljer av et spesifikt ommråde, kan man zoome inn i disse bildene, og få effekten av en jevn overgang.
Annet eksempel er å zoome ut. Gå fra et bilde til neste, med en sammenheng mellom.
Mener jeg så dette i en røyksopp video.

Blir på en måte fattigmans video/animasjon, siden det sparer masse bilder mellom.
Nasa bruker denne teknikken når de lager zoom filmer av universet.

Edit: litt treg, og dere litt kjapp. hehe.
Blir mest som den youtube videoen med uendelig zoom.

Eks. Zoome inn på et bilde på veggen, som har et motiv som jeg går helt inn i, og det motivet har et bilde jeg kan zoome inn i, osv.
Sist endret av MicroWar; 29. oktober 2010 kl. 23:43.