Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1569
Har kjøpt noen spill til steam:

Mafia
Mafia II
Stalker: Call of Pripyat
Stalker: Shadow of Chernobyl
Worms Reloaded
Altitude - Demo


Er det noe verdi i dette?
Kan jeg fjerne all Visakort informasjon fra accounten slik at kjøper ikke kan bruke kortet mitt til å kjøpe spill med?
Minus det faktum at :

selling Steam accounts clearly violates the Steam Subscriber Agreement
Vis hele sitatet...
Er vel det en kjempeplan
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Minus det faktum at :



Er vel det en kjempeplan
Vis hele sitatet...

Ingen trenger vel å finne ut at accounten har skiftet eier.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg

Er vel det en kjempeplan
Vis hele sitatet...
Vet om mange som har solgt steamaccer uten noe konsekvenser.

PS. bytt til den gamle avatarn
Har selv kjøpt sikkert rundt 20 accounter med Cs: Source på, for 1 år siden, da jeg spilte med cheats og ble bannet hele tiden. Så man blir ikke tatt da.. Men lurer på om det går ann å slette kort-informasjonen min på steamaccounten, slik at kjøper ikke kan bruke infoen til å kjøpe spill med.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Vet om mange som har solgt steamaccer uten noe konsekvenser.

PS. bytt til den gamle avatarn
Vis hele sitatet...
Enig
Åpne Steam, trykk på "Outier's account" oppe til høyre, på høyresiden vil det stå: "Visa ending in 1337 (Delete)". Trykk på Delete.
Sitat av Outier Vis innlegg
Har selv kjøpt sikkert rundt 20 accounter med Cs: Source på, for 1 år siden, da jeg spilte med cheats og ble bannet hele tiden. Så man blir ikke tatt da.. Men lurer på om det går ann å slette kort-informasjonen min på steamaccounten, slik at kjøper ikke kan bruke infoen til å kjøpe spill med.
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke vitsen med å spille et spill når man hacker. Men du innså det vel sikkert etter å ha fått utestengt cirka 20 kontoer?
Sitat av Erlend55 Vis innlegg
Skjønner ikke vitsen med å spille et spill når man hacker. Men du innså det vel sikkert etter å ha fått utestengt cirka 20 kontoer?
Vis hele sitatet...
Man hacker for å irritere folk som deg.
Sitat av Outier Vis innlegg
Man hacker for å irritere folk som deg.
Vis hele sitatet...
Latterligste hackinga du har drevet med, om du har brukt over 20 kontoer.
Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Latterligste hackinga du har drevet med, om du har brukt over 20 kontoer.
Vis hele sitatet...
Problemet var vel at alle ble Vac-banned ettersom steam var VELDIG flink med å oppdatere vac`en. Og da rakk man såvidt laste ned ny oppdatert hack, før man ble vacbanned med den nye og.
Sitat av Outier Vis innlegg
Man hacker for å irritere folk som deg.
Vis hele sitatet...
Der skjøt du deg selv i foten. Beviser bare hvor retard du er.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Kjører inn tråden, jeg.

Vil si verdien på den accounten ligger på 300-350 kroner ca, mulig litt mindre om du ikke finner en kjøper som liker alle spillene
dette er noe av det mest latterlige jeg har sett. har aldri hørt om noen som er så idot og hacker til de har brukt 20 steam accounter. har hacket selv bare for og prøve fant jo ut at du bruker et program som sjekker hashèn til steam/vac for og se om de har oppdatert vac. men du har jo tydeligvis ikke greie på sånt :L
Hvem bryr seg? Byttet jo til meg steamaccene mot lekepenger på et tekstbasert online-spill uansett så.