Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3292
Hei. Prøvde for andre gang kokain, nå sitter jeg i sofaen med store pupiller og munnen min beveger seg rent av seg selv... Jeg kan stoppe bevegelsen, men når jeg fokuserer på noe annet så begynner kjeven å bevege seg :S Jeg får ikke sove og er dritt lei hele rusen. ps! har ikke sovetabletter eller valium
Helt normalt, tyggis hjelper. Får ta tiden til hjelp, så sovner du nokk.
takk, bare at noen sa at det var ok, var godt å høre
Høres mer ut som speed.
Jeg er ikke særlig kjent med noen av de type rusmidlene. Hvordan kan jeg vite forskjellen? Symptomer? Kjennetegn, etc
Forskjellen vet du lenge før du inntar rusmidlene.
Sitat av TempoGigante Vis innlegg
Jeg er ikke særlig kjent med noen av de type rusmidlene. Hvordan kan jeg vite forskjellen? Symptomer? Kjennetegn, etc
Vis hele sitatet...
Hvor lenge har rusen vart? Kokainrusen har en tendens til å vare mye kortere enn amfetamin.

Du kan også prøve å gni litt av pulveret på tannkjøttet. Om tannkjøttet blir numment og bedøvet er det mest sannsynlig kokain. Dette er ikke nødvendigvis rett, men det kan gi en grei indikasjon på hvilket stoff det er.
Pupillene var svært store 4-5 timer etter siste inntak. Jeg var alt annet enn søvnig helt til jeg la hodet på puten og så på South Park. Pulveret var hvitt med en svak eim av en sær lukt. Ikke vond, bare sær..
Sitat av TempoGigante Vis innlegg
Pupillene var svært store 4-5 timer etter siste inntak. Jeg var alt annet enn søvnig helt til jeg la hodet på puten og så på South Park. Pulveret var hvitt med en svak eim av en sær lukt. Ikke vond, bare sær..
Vis hele sitatet...

ganske sikkert amfetamin du har fått i deg vil jeg tørre og påstå..
smakte det vondt?

kan være kola som er blanda ut med pepper også...
Sist endret av Kim64; 12. september 2010 kl. 23:42.
Sitat av TempoGigante Vis innlegg
Jeg er ikke særlig kjent med noen av de type rusmidlene. Hvordan kan jeg vite forskjellen? Symptomer? Kjennetegn, etc
Vis hele sitatet...
Du burde kanskje vite litt om stoffer du tar? Jeg personlig holder meg unna "hard drugs". But thats up to you.
Sitat av TempoGigante Vis innlegg
Hei. Prøvde for andre gang kokain, nå sitter jeg i sofaen med store pupiller og munnen min beveger seg rent av seg selv... Jeg kan stoppe bevegelsen, men når jeg fokuserer på noe annet så begynner kjeven å bevege seg :S Jeg får ikke sove og er dritt lei hele rusen. ps! har ikke sovetabletter eller valium
Vis hele sitatet...
Hvis du gnomer for mye med munnen blir du jævlig lemster etter hvert. Prøv å la vær, jeg syns det hjelper å røyke meg stein på makka nedtur.. Men noen kan få paranoia osv, ikke lunt.
Lykke til prøv å sov, vet at jeg skal