Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 808
Har et Zyxel Prestige 660HWT som plutselig har bestemt seg for å være vanskelig.

Får koblet til med kabel, men trådløst står det bare uidentifisert nettverk, det er det samme på alle 3 laptoper jeg har testet. Har prøvd alle standardløsninger, restartet ruteren, gjenopprettet fabrikkinstillinger, endret navn på nettverket, endret ip-adresser etc.

Det som er litt merkelig er at iPhonen min klarer å koble til trådløst..
hvis du har resatt modemet til fabrikkinnstillinger er vel og wlan satt til av. dette ser du under status. de zyxel modemene jeg har vært borte i har wlan avslått ved levering.
Trådstarter
Wlan er på, jeg finner jo nettet, og klarer å koble til selv om det står begrenset tilkobling. Det fungerer derimot utmerket å koble til trådløst med iphonen.
Skift hvilken kanal ruteren sender på, kan hende kanalen ruteren din sender på nå kræsjer med naboen sin, e.l.
Trådstarter
Ok, skal teste det, takk
Det er vel greiere å sette på autovalg av kanal. Min erfaring er at det blir mer ustabilt når man har sending på kun en kanal.
Prøv å bruk WEP istedet for WPA kryptering på passord, om du har dette.