Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 523
når jeg prøver å åpne ctrl+alt+del menyen (husker ikke navnet) lukker den seg bare automatisk. hva er galt ??? (Win XP)
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
boot? prøv å trykke høyre museknapp på taskbaren og trykk så på task manager - Får opp samme menyen
Trådstarter
Nei. Fungere ikke enda heller
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Boota du?
Ja. Går ikke enda heller. Hva kan være galt ?? hmmm
Sist endret av NoLimit; 8. juni 2003 kl. 23:25.
Bruker du "enkel" pålogging eller god gammeldags?

Et godt XP tips for dere som sliter med dette og f.eks logge deg inn som administrator når det er "enkel" pålogging er å sette på skjermsparer m/passord, da kan dere logge dere inn som administrator


Free6
Velger mellom 4 brukere. Bruker administratoren. HUFF!!
Sitter hos søskenbarnet mitt. De har en 2.5 ghz pc. Men uansett hvilet spill jeg kjører lagger det noe utrolig. Tror de kjører unødvendig mye drit på pcen. Tenkte jeg skulle slå noen av med oppgavebehandlingen. Er det noe som kan gjøres mot laggingen??
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hvis ingen poster noe, så kan de ikke hjelpe deg, eller så gidder de ikke.

Du er ikke mere spesiell enn resten, du får bare vente, som de.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Installer chipset drivere for hovedkortet på maskinen, installer lyddrivere, installer skjermdrivere.. osv.. kan være mye rart som er feil..