Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 744
Better than thou.
Noen som veit hvordan jeg kan få ned disse stigene eller trappene eller whatever? Bilde.
I PS2 versjonen er de del av en mission i hvertfall, de senkes etterhvert som du treffer ulike checkpoints. Tror ikke det går an å senke de uten å klare den mission'en.
Better than thou.
Trådstarter
Ok, smooth. Takk for hjelpen.
Helt riktig, men hvis du kommer deg opp på taket med f.eks et helikopter og går ned trappa så blir den stående permanent nede (men siden du ikke har klart denne missionene enda så har du vel ikke noe helikopter...)

Free6
Better than thou.
Trådstarter
Helikopter jeg tok bildet med, men når jeg løper på trappen skjer det ingen ting, den bare står helt stille.
Det er et opdrag senere som du gjør når du har kjøpt filmstudio. du skal håppe på masse tak med motorsykkel.. og da senkes stigene ned..
Better than thou.
Trådstarter
Ah, så det er faktisk et oppdrag ja, tenkte jeg skulle prøve å hoppe alle takene nemlig, men da kommer det vel etterhvert.
tror det er filmstudioet sitt siste oppdrag...
Opprinnelig postet av cryo
tror det er filmstudioet sitt siste oppdrag...
Vis hele sitatet...
Det stemmer
øhh... runda vice city mange ganger, men aldri sett de trappene dere snakker om. hvor er de?
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Mye koster det for filmstudioet?
70000 tror jeg det var..
afen, med trainer som gir 99999999999 peng så er det så og si gratis :-)
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Men uansett, hvor mye får jeg for det bankbrekket der det kommer plenty snut og slikt?