Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2612
Heeisan, jeg og dama sitter her me bittelite amf igjen.
Vi tura i går, men har sovet i natt, jeg føler meg litt ekstra loka i dag ettersom at jeg har inntatt cannabis i hele dag. Ikke normal loka, type overtrøtt smådizzy loka.

Hun har lyst å hive innpå en liner nå, noe jeg kunne ha tengt meg, med tanke på formen:P

MEN ettersom at jeg er litt ekstra loka, vil jeg kansje ta en risk med å hive innpå? (har "stonet" i hele dag) Eller blir det bare vanlig opptur på meg, er snakk om noen tynne tynne linere her, har lite igjen
Vil ikke akkurat anbefale deg å ta amfetamin, men det er ikke noen ekstra risker å ta seg et par linjer etter å ha røyket hasj. Bortsett fra de åpenbare farene ved å inna amfetamin såklart.
Flott
Hele greia er at vi betalte dyrt forje helg, å vi ville bli kvitt det pga "nojafaktoren", men i disse tider syntes vi det var for dumt å måtte kaste det.

Menmen har en følelse på at jeg blir å angre i morgen....
Sitat av Themosthigh Vis innlegg
Flott


Menmen har en følelse på at jeg blir å angre i morgen....
Vis hele sitatet...
Litt moral.
Amf kan fort føre til at du angrer lengre enn bare i morgen.
SLUTT mens du kan. amf føkke opp livet ditt, og dine nærmeste (familie og venner)

Hadde bare kjørt på, deilig å vær loka,
Sitat av fredrikfjern Vis innlegg
Litt moral.
Amf kan fort føre til at du angrer lengre enn bare i morgen.
SLUTT mens du kan. amf føkke opp livet ditt, og dine nærmeste (familie og venner)

Hadde bare kjørt på, deilig å vær loka,
Vis hele sitatet...
I dag er siste dagen;D Vi skal bare bli kvitt dritten! Kjøpte oss 1g for en uke siden, da jeg testet det for første gang dette grammet er fordelt på værtfall 5persjoner til nå

Blir aldri mer kjøpt eller brukt noe amf fra denne siden av skjermen i vertfall;D

Å bare litt off topic, amf funker faktisk sykt bra mot slimhoste

(begynte å hoste i går) oppdaget det tilfeldigvis nå;p
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Vil ikke akkurat anbefale deg å ta amfetamin, men det er ikke noen ekstra risker å ta seg et par linjer etter å ha røyket hasj. Bortsett fra de åpenbare farene ved å inna amfetamin såklart.
Vis hele sitatet...
Du må virkelig lære deg litt fakta før du skriver, med tanke på at det utrolig mange om leser på dette forumet. Freakforum er trossalt den eneste (jeg vet om hvertfall) norske siden som gir deg god info om rus emnet. Å slik feilinformasjon som du kommer med i denne tråden syns jeg forumet kan være foruten.
Vet selv alt for lite om emnet, men vet såpass at stimulanter og psykoaktive stoffer (Tenker da spesiellt på Amfetamin og Hasj) ikke er en hellig kombinasjon for psyken! Ja selv verre enn bare Amfetamin alene.
Tør jeg å spørre hva disse åpenbare farene ved å innta amfetamin? bare for å se om du i det heletatt har den minste aning.
Har tidligere sett en her på forumet som fikk utløst diagnosen HPPD etter en hard natt med for mye hasjrøyking og amfetamin.
Selv har jeg hørt stemmer i hodet på denne kombinasjonen.

Til deg trådstarer: Beste måten å kvitte seg med dritet er rett og slett og kaste det. Flott måte og bevise for deg selv at du har viljestyrke.
Når du sier du har lite igjen ser jeg nesten ikke poenget med å dra de sisste strekene, med mindre du/damen din skal dra derfra dere er nå (da skal jeg inrømme at jeg har forståelse for at den av dere som må reise drar seg en strek før dere tar farvel, siden en busstur eller lignende på amf nedtur kan være passe jævlig, men skal dog nevnes at jeg er en av dem som lander hardt og ikke takler ukjente når jeg tenner av).
Sist endret av MadPetter; 23. mai 2010 kl. 02:39. Grunn: Formulerte meg litt feil
Sitat av MadPetter Vis innlegg
Du må virkelig lære deg litt fakta før du skriver, med tanke på at det utrolig mange om leser på dette forumet å gjerne handler etter hva de har lest.
Vet selv alt for lite om emnet, men vet såpass at stimulanter og psykoaktive stoffer (Tenker da spesiellt på Amfetamin og Hasj) ikke er en hellig kombinasjon for psyken! Ja selv verre enn bare Amfetamin alene.
Tør jeg å spørre hva disse åpenbare farene ved å innta amfetamin? bare for å se om du i det heletatt har den minste aning.
Har tidligere sett en her på forumet som fikk utløst diagnosen HPPD etter en hard natt med for mye hasjrøyking og amfetamin.
Selv har jeg hørt stemmer i hodet på denne kombinasjonen.

Til deg trådstarer: Beste måten å kvitte seg med dritet er rett og slett og kaste det. Flott måte og bevise for deg selv at du har viljestyrke.
Når du sier du har lite igjen ser jeg nesten ikke poenget med å dra de sisste strekene, med mindre du/damen din skal dra derfra dere er nå (da skal jeg inrømme at jeg har forståelse for at den av dere som må reise drar seg en strek før dere tar farvel, siden en busstur eller lignende på amf nedtur kan være passe jævlig, men skal dog nevnes at jeg er en av dem som lander hardt og ikke takler ukjente når jeg tenner av).
Vis hele sitatet...
Viljestyrke er det ingen problem med

Men ja, vet det er uheldig å blande Hasj/Amf, så var vel igrunn derfor jeg stilte spm her.
Men nå er det tomt i posen, å jeg er vel på tur ned snart, gikk helt fint, vet at de neste dagene kan bli hardt på psyken, men jeg har troa på at klarer meg fint igjennom det

Er jo like uforsvarlig av meg å ta svar på Freak som go fisk da.. men nå er det aldri mere amf på meg. Somsagt, prøvde første gang 16mai, hadde det utrolig bra da, men amf i seg selv finner jeg rett og slett oppskrytt.

Rusmessig får man overhode ikke valutta for pengene, samt at man havner i en Win/Loose sitvasjon der oppturn er langt i fra verdt nedturen.

Anbefaler å bare ligge unna dritten, bortkasta peeeenger!

Var på jobb 18mai? Hadde en helt SYK nedtur, jobber som selger.. hah.
Men klarte det med glans, blei mange turer på bakrommet for å bare sitte litt, å gnu meg i ansiktet. Never ever again!
Sist endret av Themosthigh; 23. mai 2010 kl. 02:47.
Når du er på nedtur, vil jeg si at bønne passer bra. Du glemmer den eventuelle smerten, formen blir bra, og noiaen forsvinner helt (med mulige små tilbakefall). Men dette avhenger jo helt av stemningen osv.
Og det å dra flere linere kan gjøre nedturen enda verre, etter min erfaring. Og hvis formen blir bedre, avtar den nok raskt, og nedturen blir bare jævligere :S (Men dette kan jo være fra person til person ofc)
Sist endret av sanigurosu; 23. mai 2010 kl. 15:34.
Nå er jeg offisielt inne i di første nedturs timene.
Har sovet i natt, ganske tungt faktisk, men føles alikevel ut som at jeg har vært våken siden fredag;D


State of mind atm er ganske loka, flimmrer av å til små lys forran øynene mine osv litt småsprøtt, men ikke blitt ubehagelig/slitsomt enda.

Vil si at jeg er rimelig happy med helligdag i morgen:P
Sitat av MadPetter Vis innlegg
Du må virkelig lære deg litt fakta før du skriver, med tanke på at det utrolig mange om leser på dette forumet. Freakforum er trossalt den eneste (jeg vet om hvertfall) norske siden som gir deg god info om rus emnet. Å slik feilinformasjon som du kommer med i denne tråden syns jeg forumet kan være foruten.
Vet selv alt for lite om emnet, men vet såpass at stimulanter og psykoaktive stoffer (Tenker da spesiellt på Amfetamin og Hasj) ikke er en hellig kombinasjon for psyken! Ja selv verre enn bare Amfetamin alene.
Tør jeg å spørre hva disse åpenbare farene ved å innta amfetamin? bare for å se om du i det heletatt har den minste aning.
Har tidligere sett en her på forumet som fikk utløst diagnosen HPPD etter en hard natt med for mye hasjrøyking og amfetamin.
Selv har jeg hørt stemmer i hodet på denne kombinasjonen.

Til deg trådstarer: Beste måten å kvitte seg med dritet er rett og slett og kaste det. Flott måte og bevise for deg selv at du har viljestyrke.
Når du sier du har lite igjen ser jeg nesten ikke poenget med å dra de sisste strekene, med mindre du/damen din skal dra derfra dere er nå (da skal jeg inrømme at jeg har forståelse for at den av dere som må reise drar seg en strek før dere tar farvel, siden en busstur eller lignende på amf nedtur kan være passe jævlig, men skal dog nevnes at jeg er en av dem som lander hardt og ikke takler ukjente når jeg tenner av).
Vis hele sitatet...
Klart det ikke trenger å være noe bra for psyken. Både hasj og amfetamin har utløst psykoser hos folk. Men det å ta seg et par små linjer som trådstarter snakker om etter å ha røyka hasj tror jeg ikke øker risikoen så veldig.

Hjerteinfarkt, slag, overoppheting, psykoser og dårlig søvn er bare noen av farene ved å innta amfetamin. Du kan selv lese om det på nettet om du vil vite mer.

Kom gjerne med kilder om at amfetamin og hasj er en merkbar farligere kombinasjon enn hasj og amfetamin hver for seg.

Han på forumet som utløste HPPD etter en natt med mye hasj og amfetamin(xtapolapocetl), hadde brukt uvettigt mye LSD årene før.
Sist endret av VinumSabbathi; 23. mai 2010 kl. 17:26.
du dør ikke av dette! altså har du et par striper og er hoga snort ivei kompis! men som de andre her ovenfor sier så må jeg si meg enig, greit å komme ne på makkatrip med beis, men komboen fucker hodet ditt! trust me been there done that! du sier 1 g har blitt delt på 5 personer isåfall er den stripa du tar deg jævla liten og tror ikke det blir noe probb, beste på tur ned er benzo tho.

og folk sier det utløses psykoser av hasj etc, hvis man leser studier blir dette det samme som å si at du blir alkoholiker av et glass vin. mitt råd må være hold deg langt helvette unna the chems og stick to the herbal! skulla gjort det samme selv
sanigurosu: Ehm, noiaen forsvinner? Synes at det å røyke på amfetamin er lettere bekymringsverdig. Prøv å røyke på skikkelig meth-nedtur så skal du fort kjenne at det begynner å fyke usynlige mennesker rundt i rommet ditt...
har selv erfart at noia både kan komme og gå om jeg røyker på nedturen, røyka ett par trekk på opptur en gang for å teste, gardinene småblafret og stålampene svaiet litt resten av kvelden til tross for vindstille (øynene var usynkrone og hang litt etter i forhold til hva jeg så på.)

min erfaring på nedtur er å drikke så mye vann som mulig (husk salt/mineraler/etc så du ikke drikker deg i senk) og en mild dose benzo de to/tre dagene det som regel går før du henter deg skikkelig inn igjen.

som andre nevner her, beste måten å slippe nedturen er å droppe hele greia, men det får bli opp til den enkelte
Kjøpte 1 g og hadde såpass mye igjen selv etter å ha delt med 5 stk på fest etc? Har du dosert utrolig lite da isåfall? Er bare nysjerrig
Sitat av illuminatix Vis innlegg
Kjøpte 1 g og hadde såpass mye igjen selv etter å ha delt med 5 stk på fest etc? Har du dosert utrolig lite da isåfall? Er bare nysjerrig
Vis hele sitatet...
Eller en litt fjern dealer som skal ta øyemål! Det er alltid en deilig dag
Sitat av illuminatix Vis innlegg
Kjøpte 1 g og hadde såpass mye igjen selv etter å ha delt med 5 stk på fest etc? Har du dosert utrolig lite da isåfall? Er bare nysjerrig
Vis hele sitatet...
Siden jeg å fruen var first timers på dette grammet, doserte vi veldig lite, jeg var ekstra forsiktig med henne, der hun sleit noen dager etter hun prøvde cannabis. Å siden det var jeg som hadde "ansvaret" turte jeg ikke noe annet en å gå forsiktig fram.

Jeg vet at dealer måtte veie etter øyemål, og jeg vet at han var bra på tryne når han leverte tha package
Sitat av Rottegift Vis innlegg
sanigurosu: Ehm, noiaen forsvinner? Synes at det å røyke på amfetamin er lettere bekymringsverdig. Prøv å røyke på skikkelig meth-nedtur så skal du fort kjenne at det begynner å fyke usynlige mennesker rundt i rommet ditt...
Vis hele sitatet...
Nevner at det er avhengig av stemningen, og at det er fra person til person. Dessuten, jeg har da ingenting imot usynlige mennesker, hvor moro må ikke de være? : D Med litt fantasi kan alt bli positivt.
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Klart det ikke trenger å være noe bra for psyken. Både hasj og amfetamin har utløst psykoser hos folk. Men det å ta seg et par små linjer som trådstarter snakker om etter å ha røyka hasj tror jeg ikke øker risikoen så veldig.

Hjerteinfarkt, slag, overoppheting, psykoser og dårlig søvn er bare noen av farene ved å innta amfetamin. Du kan selv lese om det på nettet om du vil vite mer.

Kom gjerne med kilder om at amfetamin og hasj er en merkbar farligere kombinasjon enn hasj og amfetamin hver for seg.

Han på forumet som utløste HPPD etter en natt med mye hasj og amfetamin(xtapolapocetl), hadde brukt uvettigt mye LSD årene før.
Vis hele sitatet...
Stemmer det at han inrømte at han hadde hatt litt uanvarlige trippevaner i forveien. Men når comboen hasj/amfetamin utløste denne psykosen hos han (Til og med etter bare en natt) er jo det ganske klart at dette ikke er noen bra kombinasjon for psyken din. Har ingen kilder på at Amf+Hasj er en verre kombinasjon foruten hva jeg selv har merket (selvom det å høre stemmer i hodet sitt nødvendigvis ikke trenger å være livsfarlig tviler jeg sterkt på at dette er noe sundt) og hva jeg har hørt av både venner, bekjente og det intrykket jeg har skapt av å lese her på forumet. Og jeg orker ikke å bruke resten av kvelden min på å prøve å finne frem kilder på at jeg har rett bare for å beskytte mitt ego. Men synest likervell at det er bedre å si at denne kombinasjonen er farligere (noe sannsynelighetene sier) enn å gi klar beskjed om at dette er noe en kan gjøre når man først er på farten. Hasj går jeg utifra at begge vi to og de fleste som leser her vet at er englesang i forhold til kombinasjonen Hasj og amfetamin.
Sitat av MadPetter Vis innlegg
Stemmer det at han inrømte at han hadde hatt litt uanvarlige trippevaner i forveien. Men når comboen hasj/amfetamin utløste denne psykosen hos han (Til og med etter bare en natt) er jo det ganske klart at dette ikke er noen bra kombinasjon for psyken din. Har ingen kilder på at Amf+Hasj er en verre kombinasjon foruten hva jeg selv har merket (selvom det å høre stemmer i hodet sitt nødvendigvis ikke trenger å være livsfarlig tviler jeg sterkt på at dette er noe sundt) og hva jeg har hørt av både venner, bekjente og det intrykket jeg har skapt av å lese her på forumet. Og jeg orker ikke å bruke resten av kvelden min på å prøve å finne frem kilder på at jeg har rett bare for å beskytte mitt ego. Men synest likervell at det er bedre å si at denne kombinasjonen er farligere (noe sannsynelighetene sier) enn å gi klar beskjed om at dette er noe en kan gjøre når man først er på farten. Hasj går jeg utifra at begge vi to og de fleste som leser her vet at er englesang i forhold til kombinasjonen Hasj og amfetamin.
Vis hele sitatet...
Altså. Du kan ikke bruke xtapo og HPPD som et godt eksempel her. Han brukte mye LSD årene før, og den kvelden han tror utløste det hele brukte han veldig mye potent hasj, og veldig mye amfetamin. Dette er ikke tilfellet hos trådstarter! Han hadde røyka hasj på dagen, og tenkte å ta seg et par _små_ linjer amfetamin på kvelden. Jeg tror ikke det er nevneverdig større sjanse for å utløse en psykose med et par små linjer med amfetamin etter å ha stonet litt, enn ved å bruke begge hver for seg.

Du har såklart et poeng. Man burde ikke drive uvettig blanding av rusmidler, men når det er snakk om så lite, så tror jeg som sagt at det har veldig lite å si.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=120299 Ennå en tråd på forumet ang. denne komboen (Siden jeg ikke finner noen andre "trustworthy" kilder som kan backe meg).
Jeg tror ikke det er nevneverdig større sjanse for å utløse en psykose med et par små linjer med amfetamin etter å ha stonet litt, enn ved å bruke begge hver for seg.
Vis hele sitatet...
Måten du fremmer ting på altså... Hvis du leser trådstarter sitt innlegg ennå en gang, så ser du at han hadde røykt hasj hele dagen. Kanskje det ikke er særlig mer risikabelt å dra en strek x antall timer etter inntak av cannabis. Jeg har ikke "studert" dette emnet godt nok til å komme med beinharde fakta. Men jeg har min tro på at det å speede en hel kveld, for å så røyke seg nedpå en hel dag, for å så dra en strek igjen (selvom den er liten) er verre for psyken enn hvis trådstarter og kjæresten hadde utelukket hasjen. Hasj er også kjent for å være en dum ide for dem som sliter psykisk (sier ikke at trådstarter sliter psykisk) og om du i tillegg blander inn amfetamin som kan ødelegge den psykiske delen til selv den med den sterkeste psyke så vil jeg påstå at denne kombinasjonen er ganske fæl for psyken din.

Jeg fikk HPPD 1-2. januar 1998, etter en lang natt med mye speed og hasj. Dog er jeg veldig sikker på at mine noe overdrevne trippevaner, og da spesielt tre distinkte LSD-tripper det siste halve året var den egentlige årsaken. Speeden bare utløste tilstanden.
Vis hele sitatet...
Fra denne tråden selfølgelig om du vil dobbelsjekke http://freak.no/forum/showthread.php...highlight=hppd. Her ser du at speeden og hasjen utløste HPPD hos Xtapo. Riktig nok tror han at alle trippene i forveien var ansvarlig for at kombinasjonen hasj og amfetamin utløste denne psykosen. Men allikervel var det hasj og amfetamin som utløste den. Men ja, jeg har min tro på at Xtapo hadde røykt oppå amfetamin rusen, noe jeg vil tro er mye verre enn situasjonen til trådstarter. Men allikervel, et godt eksempel på at dette er en kombinasjon en skal holde seg unna.

Du tror ikke det er noe nevneverdig større sjangse for å utløse en psykose ved å dra et par små treker etter å ha røyket en hel dag.
vel, psykoser var bare et eksempel.