Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 618
Hei!

Har tenkt å opprette et nettsted som har innhold der jeg som person ikke ønsker å dukke opp under google-søk, mtp å opprette dette under enkeltpersonsforetak. Vil altså ikke at navnet mitt skal komme noested når jeg registrerer domenet, ei heller på Norid.
Det er snakk om et .no nettsted.

Hvordan får jeg til dette?
Det får du ikke til. Det er litt av greia med .no, derfor du må ha org.nr. Dermed føles .no domener litt tryggere og kanskje de er det og..
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
som sagt over er ikke dette mulig å gjøre på lovlig vis.
Ikke er det mulig i forhold til Brønnøysundregisteret heller.
hvis du bruker en tjeneste som "domain discreet" som tilbys av en del leverandører er det mulig at forespørsler går gjennom en whois proxy først.. ville nok prøvd det først, det er billig å prøve.. godaddy har feks. en slik tjeneste

dersom det fungerer kan du legge en robots.txt fil i root katalogen til din webside og legge inn følgende innhold:
User-agent: *
Disallow: /