Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 605
Dette høres kanskje ut som en ganske teit tråd, fordi det til syvende og sist er to forskjellige ting, men man kan jo også høre på musikk på psp-en.

Så hva burde jeg velge?

På forhånd takk
iPod nano? iPod touch? iPod Classic?
iPod er tingen
ipod nano 3.g tenkte jeg.
kjøp en ipod touch, en ekstremt mye bedre musikk spiller en psp du kan også spille på den.
Sitat av Master Disaster Vis innlegg
ipod nano 3.g tenkte jeg.
Vis hele sitatet...
fest brems mann! tenkte mer på Touch jeg! men hvis du skal ha Nano så kanskje jeg heller hadde gått for PSP kan jo ha kule spill der, noe som du også kan på touch(til en hvis grad hvis du skal sammenligne).
men det kommer ann på om du vil spille eller høre på musikk?
Hvis du skal gå ut ifra at du vil høre på musikk så er helt klart iPod tingen, men dersom du vil spille mer spill så er PSP bedre. (kommer jo ann selvfølgelig ann på hvordan spill da -_-) Du må nesten avgjøre selv
Jeg får se hva jeg gjør

Takk for alle svar
Hei. stjeler tråden litt. Skal jeg kjøpe ps3, eller en iPhone. du kan jo spille og gå på nett på begge tingene.
iphone lett å bruke til nett spill tjaa .... ps3 konge konsoll men suger kraftig til nett vist ikke har mus og tastatur. men ville valgt ps3 masse feil med iphone for ex etter kvart vill du ikke høre noe i høytalern i samtaler og du må bruke høytaler for og høre nokke.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Hei. stjeler tråden litt. Skal jeg kjøpe ps3, eller en iPhone. du kan jo spille og gå på nett på begge tingene.
Vis hele sitatet...
hvis du leser litt lengre opp så kommer jo det ann på hva du skal basere det på? er det spilling eller musikk høring?
Sitat av Ruudi Vis innlegg
hvis du leser litt lengre opp så kommer jo det ann på hva du skal basere det på? er det spilling eller musikk høring?
Vis hele sitatet...

tror innlegget hans var ment som ''dissing'' av trådstarter.. blir litt dumt å spørre om hva du skal velge når det er 2 helt forskjellige ting.

PSP er stor og kan opfattes som klomsette og lite bateri? mens ipod er musikk og kunn det.
Jeg hadde personlig valgt Ipod siden jeg får vondt i øynene av å spille på små skjermer som PSP.. kjøp deg heller en ps3!
Sitat av -=Insane=- Vis innlegg
tror innlegget hans var ment som ''dissing'' av trådstarter.. blir litt dumt å spørre om hva du skal velge når det er 2 helt forskjellige ting.

PSP er stor og kan opfattes som klomsette og lite bateri? mens ipod er musikk og kunn det.
Jeg hadde personlig valgt Ipod siden jeg får vondt i øynene av å spille på små skjermer som PSP.. kjøp deg heller en ps3!
Vis hele sitatet...
hehe jeg skjønte det ville bare svar på spm han... skjønte det med stjele tråden og det hehe