Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 26128
Hei har et spørsmål angående MDMA:
Hvis jeg skulle være så heldig å få tak i "ren" MDMA-pulver. Hvordan bør jeg dosere? Uten vekt. Eller er det et dødfødt prosjekt?
Tenker du på å skyte ? ta det oralt ? analt ?
Digital nomade
trippy's Avatar
http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml

Rimelig skummelt å dosere droger uten vekt, fraråder deg virkelig dette. Er bedre å slenge uten noen lapper for en vekt enn å ha en skikkelig kjip (dødelig?) tur fordi du åt 500mg isteden for 100. Hvis du skjønner hva jeg mener?

Med tanke på at mdma har en LD50 på 80mg/kg (LD50 er basert på rotter, mus og lignende, ikke mennesker.) som betyr at hvis du veier 70kg må du spise 5,6g med rein mdma. Noe som virket jævla mye, men ikke bruk dette som en pekepinn. LD50 betyr at 50% av dyrene døde av denne dosen. jeg har sett folk som har tatt 1g mdma krystaller og fått eplepsi lignende anfall mens personen rullet rundt på gulvet med hvitt skum i kjeften. Så jeg ville virkelig fraråde deg å dosere rein mdma uten vekt. Dette gjelder alle andre kraftige rusmidler også.
God natt.
Sist endret av trippy; 27. februar 2010 kl. 05:25.
Kommer an på hvor mye du har det, viss du har 1g kan du dele det i fem ca store deler. Da har du ca 200mg pr del.
Viss du vil ha enda mindre deler du opp delene du nå vet er ca 200mg.

Viss du har store mengder eller vi snakker om en stoff som har lav dosering bør en absolutt bruke vekt.
Husker ikke helt ved hva dose overdose av MDMA oppstår, men det er rimelig potent. Nå er det vel mest sansynlig ikke rent mdmapulver du har, men OM det skulle være det så er det en kjip smell å gå på. Kompis av meg skulle handle pepper engang, fikk mdma pulver, det skjærte seg rimelig greit..
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Her har du en helt grei vekt som gjør jobben. Den er ikke akkurat verdens beste, men den er god nok og det er den jeg selv har og bruker. Koster rundt 150 kroner, og du slipper å betale frakt. Gjør deg selv en tjeneste og kjøp den for dette blir sikkert ikke siste gangen du kommer til å ville veie noe.
Sist endret av Mullah; 27. februar 2010 kl. 10:59.
Hvis det du får tak er MDMA-krystaller, altså ikke pulver, så kan du dosere relativt riktig ved å suge på tuppen av lillefingeren din og dyppe den i posen/boksen der krystallene er. Det er en enkel og grei metode hvis en er på utesteder og lignende.

Helt perfekt blir ikke doseringen før du har en vekt.
Tror jeg skal være smart og låne/kjøpe en vekt. Å dele opp i 5 fungerer sikkert fint det og, men i noen situasjoner det greit å ha nøyaktighet. Det er ikke krystaller så muligheten for at det ikke er 100% rent er nok stor, men utifra andres erfaringer med det samme pulveret så skal det funke bra. Dette er ikke noe jeg rusher med å dytte i meg uansett så blir nok en stund til, men takk for tips!
Jeg ordnet meg mdma i krystaller for et par dager siden.

Man ser jo forsåvidt hva som er mye og hva som er lite. Men om du kjøper deg 1gram med rein mdma, så del det opp i 5 like store hauger. så har du en ca 200mg pr haug. 200mg funker ganske så nice pr dose.
Noen som har erfaringer med både oralt og nasalt? Ser for meg at hvis man tar det nasalt er rusen kortere, men mer intens. Hva foretrekkes?
Er vel bedre å dele opp i 8 deler? 125 mg pr dose, tilsvarende en medium knips pr gang? Var det jeg gjorde ihvertfall. Og anbefaler å ikke være utålmodig om det ikke kicker inn med en gang. Det kan ta litt tid, spesiellt om du har spist noe rett føre. Dette gjelder da selvfølgelig oralt.
Tror også at 200mg kan være litt overkill. Når det er snakk om pulver, hvordan bør man innta det oralt? Rent praktiskt altså.
compurhythm: I kapsler.
Eller i rizla, eller rett og slett bare spise det Smaker kjemisk, men ikke sååååå ille
Sitat av arcon Vis innlegg
Jeg ordnet meg mdma i krystaller for et par dager siden.

Man ser jo forsåvidt hva som er mye og hva som er lite. Men om du kjøper deg 1gram med rein mdma, så del det opp i 5 like store hauger. så har du en ca 200mg pr haug. 200mg funker ganske så nice pr dose.
Vis hele sitatet...
Om MDMA'en er rein er 200mg veldig overkill (litt avhengig av toleransenivået til brukeren. en vanlig tablett inneholder vanligvis mellom 50-150 mg MDMA, så da kan man jo måle...)

Brett en trekant av en halv risla og lim den til seg selv, deretter fyll pulveret oppi, krøll sammen og svelg med masse vann. Jo mindre papir, jo raskere funk.
Sist endret av fetter; 1. mars 2010 kl. 13:11.
Sitat av compurhythm Vis innlegg
Noen som har erfaringer med både oralt og nasalt? Ser for meg at hvis man tar det nasalt er rusen kortere, men mer intens. Hva foretrekkes?
Vis hele sitatet...
Jeg har hørt fra erfarne brukere at MDMA ikke funker så bra nasalt som det gjør oralt, og at det heller ikke funker så veldig raskt som man skulle tro. Like greit å ta det oralt for bedre virkning, ingen nesesvie (svir visst en del) og bedre funk.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Rottegift Vis innlegg
Jeg har hørt fra erfarne brukere at MDMA ikke funker så bra nasalt som det gjør oralt, og at det heller ikke funker så veldig raskt som man skulle tro. Like greit å ta det oralt for bedre virkning, ingen nesesvie (svir visst en del) og bedre funk.
Vis hele sitatet...
Syns nasalt er en fin måte å innta det på, men er ikke helt det samme som å droppe det. Det svir ikke så vanvittig, har prøvd verre ting, men det verste med det er (synes jeg), at hjernen på MDMA liker kompulsive redoseringer . Men, det beste er vel kanskje å droppe det, mer mellow, langvarig rus.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det beste er selvsagt en vekt hvor du kan måle nøyaktig mengde (mg mdma ) du putter i hver kapsel. Øyemål er for unøyaktig men som en regel kan du dele et gram i 10 ( dvs 100mg pr kapsel) og lage deg sterkere eller svakere kapsler alt etter eget ønske . f.eks 70-80 mg for en gladtur på byen med smil og glede eller 120 -130 mg hvis du har lyst til å ture litt mere ) . Har du lyst på litt mere dansefot er det også mulig å tilsette litt andre ingredienser i kapselene.
Mdma krystaller er så klart det du bør lete etter . De som er ute nå er sinnsykt bra !! testet med marquis og den ble lilla/svart på 2 sec også med litt bobler og røyk ...
▼ ... over et år senere ... ▼
jeg fikk en kaspel på 200-250 mg med helt reine mdma krystaller og det var heftig over tripp... vet at denne er gammel men anbefaller virkelig ingen og ta en så høy dose med mindre de er vant til kicket og har høy tolleranse for det var vel det sykeste jeg noen gang har opplevd...
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
jeg fikk en kaspel på 200-250 mg med helt reine mdma krystaller og det var heftig over tripp... vet at denne er gammel men anbefaller virkelig ingen og ta en så høy dose med mindre de er vant til kicket og har høy tolleranse for det var vel det sykeste jeg noen gang har opplevd...
Vis hele sitatet...
Kommer vel litt ann på person til person det der da. Viktigste er å ta det rolig og ikke overdosere med en gang. Lettere å ta litt til hvis man føler for det, enn det motsatte. Men som sagt, varierer veldig fra person til person, dagsformen og hva man har spist. Har en kompis som blir helt borte av 150 mg, mens andre tåler endel mere. Meste jeg har fått i meg er ca 750 mg på under 2 timer. Anbefales ikke, men det er en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme, på godt og vondt.
Sitat av The-kid Vis innlegg
Kommer vel litt ann på person til person det der da. Viktigste er å ta det rolig og ikke overdosere med en gang. Lettere å ta litt til hvis man føler for det, enn det motsatte. Men som sagt, varierer veldig fra person til person, dagsformen og hva man har spist. Har en kompis som blir helt borte av 150 mg, mens andre tåler endel mere. Meste jeg har fått i meg er ca 750 mg på under 2 timer. Anbefales ikke, men det er en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme, på godt og vondt.
Vis hele sitatet...
hadde ikke spist en drit den dagen abselutt ingen ting.. og ja er veldig inviduelt men var 2 gangen jeg tok Mdma og vanligvis har jeg spist knips og da har jeg spist en halv så en halv... aldri vært så på trynet noen gang.. husker bare små brikker og det irriterer meg sykt igrunn.. kan jeg ha sloknet en stund? eller bare sittet rolig og digga musikk osv? :S
Eller så har du bare noen sorte hull Skjer meg nesten hver gang på høye doseringen. Mye som går i glemmeboka etterpå da gitt
noen sorte hull? xD føles ut som jeg kom til "bevvisthet" da jeg kom hjem og det tok sikkert 2 timer og 3 stopp på veien xD :P nei vet a faen jeg hadde det sikkert gøy :P men har liksom ikke følelsen av at jeg har hatt noe samtale med noen i bilen eller at jeg har sagt/gjort så mye :P blir nok litt mere forskitig dosering neste gang :P
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
noen sorte hull? xD føles ut som jeg kom til "bevvisthet" da jeg kom hjem og det tok sikkert 2 timer og 3 stopp på veien xD :P nei vet a faen jeg hadde det sikkert gøy :P men har liksom ikke følelsen av at jeg har hatt noe samtale med noen i bilen eller at jeg har sagt/gjort så mye :P blir nok litt mere forskitig dosering neste gang :P
Vis hele sitatet...
Skjedd mange ganger med meg, våknet dagen etterpå eller kommet til meg selv igjen etter høy doseringer og har ett par svartehull! Sitter alltid og lurer på, har jeg sagt noe dumt ? gjort noe dumt ? men aldri skjedd noe dumt, rareste er att selv om jeg etter trippen trodde jeg var helt mongis, har ikke noen andre lagt merke til det borsett fra at jeg satt og ristet / danset all night! haha
hahaha okei da satt jeg sikkert og bare trippa som faen i bilen og hørte på musikk :P husker jeg ba om og bytte sang en del ganger :P og at vi stoppet opp 1-2 steder men uten om det er det helt svart til jeg kom hjem og de begynte og spørre om veien.. syns det er synd at man bare har et sånt bust på mdma for da den første trippen roer seg så får man ikke den engang til samme kvelden.....
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
hahaha okei da satt jeg sikkert og bare trippa som faen i bilen og hørte på musikk :P husker jeg ba om og bytte sang en del ganger :P og at vi stoppet opp 1-2 steder men uten om det er det helt svart til jeg kom hjem og de begynte og spørre om veien.. syns det er synd at man bare har et sånt bust på mdma for da den første trippen roer seg så får man ikke den engang til samme kvelden.....
Vis hele sitatet...
Det handler for det meste om å kjenne rusen, dosering og aktiviteter utover kvelden. For meg høres det ut som du begynte litt for kraftig, og dermed bleknet resten av opplevelsen. Prøv å begynne roligere, for så å ta en litt større dose etter du har kommet i gang. Du vil ikke få det samme "smellet" under opptur, men helhetlig vil du få mer ut av kvelden.
Sitat av fetter Vis innlegg
Det handler for det meste om å kjenne rusen, dosering og aktiviteter utover kvelden. For meg høres det ut som du begynte litt for kraftig, og dermed bleknet resten av opplevelsen. Prøv å begynne roligere, for så å ta en litt større dose etter du har kommet i gang. Du vil ikke få det samme "smellet" under opptur, men helhetlig vil du få mer ut av kvelden.
Vis hele sitatet...
ja jeg begynte altfor kraftig var livredd rett og slett var helt greit i første 4-5 min da det akkurat hadde begynt og funke men det ble alt for intesivt og noia aktig ettervært tror nok jeg skal halvere dosen neste gang så jeg ender på 125-130 mg tror det holder i masse vis da det er helt reine krystaller som er 0,3-0,4 mm store.. dyppet jo fingern 2 ganger før jeg tok kapselen også så ble nok way to mutch... tror den frykten og noian satt en stor demper på humøret og trippen...
Jeg har heldigvis aldri friket ut av høye doser men jeg merker godt på kroppen at den ikke har godt av disse mengdene. 500mg på en kveld er altfor mye med tanke på min størrelse og vekt. Tror man kan redusere nedturen både fysisk og psykisk om man holder seg innenfor en viss grense.

Dette med blackouts tror jeg er veldig vanlig når man tar litt vel av med doseringen. Jeg har opplevd mange detaljer jeg absolutt ikke kan huske etter en hard emmakveld. Det verste var dog når jeg tok to kapsler som inneholdt diverse rare ting og MDA. Fikk i meg en rivotril i tillegg som jeg mistenker kan ha en finger med i spillet også. Vi skulle ut i butikken for å kjøpe snus, og i det neste sekundet står jeg og kompisen min i 6.etasje på blokka uten å ane en dritt om hvor vi var eller hvorfor vi var der. I ettertid fikk jeg høre at vi faktisk hadde gått et stykke for å så gå tilbake til blokken. Må ha glemt hva vi gjorde idet vi gjorde det, eller noe. Er mange andre ting jeg ikke kan huske også. Var nok mer fucked enn jeg var klar over.
tror det var det at jeg mistet totalt kontroll og at det tok så alt for jævelig av...

(sitat ifra thedea.org)

The most unpleasant potential psychological event while on MDMA is a "bad trip." Such events are unusual, and appear to be caused by taking too much, being in a threatening environment, or trying to fight and suppress the drug's effects. I describe them as a "panic", not in the sense of running around screaming, but in the sense of an overwhelming fear that things are slipping beyond your control. An MDMA panic/anxiety attack usually consists of extreme emotional discomfort and a fear that something terrible is happening or about to happen. It's not medically dangerous, but feeling like you might be going to die is a miserable experience either way. If a panic occurs, you'll just have to ride it out. Try to relax, and remind yourself that you are physically fine and will soon be back to normal. Once it passes you can still enjoy the rest of time until the drug wears off.
Sist endret av mr-martinss; 18. oktober 2011 kl. 23:30.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Anbefaler:

Første drop 80mg
Andre 100mg
Tredje 100mg

osv.
okei ty i will have that i mind men 80 mg? er ikke det litt lite maby? eller er det for og bare se ann dags formen elns? :P eller får man greit start kick da?
Første droppet mitt på jomfrutur var rundt 80mg, det er overhodet ikke lite. Men vi hitta på 100 til når den kicket, og da ble jeg så tura at jeg rulla rundt på teppet på gulvet og hadde det ekstremt koselig, hehe
hehe dette var andre gangen min og jeg droppet vel 200-250 mg på tom mage not a good ide :P
Yikes.. Begynte øynene dine å vibrere når du prøvde å fokusere på ting og sånt da? det gjør det med meg hvis jeg har fått i meg for mye vertfall. 700mg på en kveld er det meste jeg har spist. Og det ble ganske intenst. Unødvendig mye, men skal ikke si at jeg ikke hadde det fint. Og fikk ingen nedtur dagen etterpå heller, av en merkelig grunn. Men kompisen min jeg tok samme dose med, fikk krystallklare halliser, og så mennesker i leiligheten som ikke var der
(vel jeg satt i bil) og da det smalt virket det helt greit men lukka øynene åpna de opp da vi kom på hoved veien og fy faaaeeen så ut som bilene ble lagd rett nede i gata og veimerkene bare fløyt utover og sjente utover og bilene så ut som miniatyr biler og så ut som de svinkte på en 50 øring og alt gikk bare meeeega fort greide ikke fokusere på noe for alt trippla seg og dro ut til alle kanter osv :P
hørtes ikke spesielt gøy ut. Men å ta mdma i en bil høres også ut som en ganske kjip setting. Da er det bedre å rulle rundt på gulvet hjemme hvor det er trygt og varmt med musikk og folk man digger
vel er vel ikke noe utrygt i og ta mdma i bil med tanke på at en del mennesker tar mdma da de skal ut på byen osv osv... er vel en ganske utrygg følelse det også ? men de tar det kanskje slik at det smeller før byen så de ikke blir sjokket av feelingen eller så er de vel kanskje vandt med buusten :P
Når det kommer til MDMA og nedturer så har kvaliteten på produktet helt klart noe å si. Selv om MDMA som regel selges som "ren MDMA", så forekommer det utblandinger både her og der. Jeg har selv vært borti "MDMA" i pulverform som ikke kan ha vært mer enn 40-50% ren, og også MDMA som garantert har inneholdt rester, muligens av MDA, grunnet mye mer visuals og fysiske bieffekter som sterke kjevespenninger og generell knytthet i kroppen, samt. bedre dansefot, merkelig nok. Den er også definitivt MDMA, med alle dets egenskaper, bortsett fra at noen var mer uttalte, da spesielt bieffektene. 400mg på en kveld av denne gav meg sterke nerveproblemer i en solid uke etterpå...

Andre "typer" MDMA jeg har vært borti har garantert inneholdt amfetamin samtidig som mengden MDMA har vært heller laber, dog det hele har fungert som et skikkelig "ecstacypulver". På denne var nedturen sterk i forhold til dosen, den "kicket" ved nasalt inntak (grunnet utblanding med amf mest sannsynlig) og når effekten gav seg så gikk jeg fra 100 til -50 på rundt 4 sekunder mens svetten begynte å piple ut av kroppen og panikken krøp oppover ryggen...

Det siste og beste er selvfølgelig den rene, racemiske miksen av (R)-MDMA og (S)-MDMA i krystallform, noe som man muligens må prøve og feile litt for å få fatt på. Det er en liten misforståelse i verden om at om MDMA er krystallisert, så er den ren. Dette er over hodet ikke tilfellet - MDMA-krystallers renhet ligger gjerne et sted mellom 70% og 98%, så kvalitet er litt "potatoe potato" i motsetning til kokain og amfetamin som kan være alt fra 2% til ca. 90%, men det er allikevel relevant, spesielt med tanke på urenheter og skadevirkningene av å få de i seg.

For å dra frem et eksempel så er batchen med krystallen i det vedlagte bildet målt til >90% i lab, altså gjerne 10% drit, det kan kanskje være litt vanskelig å se grunnet litt uggent mobilkamera og dårlig lyssetting, men den er gjennomsiktig som glass (gjerne litt uklart, men bare litt). Av denne typen MDMA så merker man knapt at man har tatt det dagen derpå, vanligvis er man heller i bedre humør og har en god afterglow, og effekten avtar sakte men sikkert uten noe brutalt kræsj.

Her skriver selveste Shulgin litt om noen spørsmål angående isomerene av MDMA. Jeg vil ihvertfall gjette meg til at det finnes litt ulike blandingsforhold av isomerene, men også tilstedeværelse av MDA i enkelte batcher av MDMA, siden det kan syntetiseres gjennom MDA.

Så med all denne infoen på bordet, kan vi trekke frem doseringene til MDMA. EZ-test og dancesafe sier 100-125mg, erowid sier 75-125mg, etter litt snirkling rundt på bluelight og drugs-forum så ser jeg at mange regner optimal dose som 1.5mg/kg med 0.5mg/kg booster, da altså totalt 2mg/kg på en aften, regnet i ren MDMA. Skal man kjøre hardt med stil i feita noddybil så tror jeg fint at man kan bevege seg oppimot 2-2.5mg/kg, men det kan resultere i mye mer intense og gjerne ubehagelige effekter. Folk som er oppimot 1.90 og høyere ser ut til å tåle en hel del mer enn andre uavhengig av kroppsvekt.

Badtrip på MDMA er fullt mulig ettersom man kan bli svært følsom av det, noe som kan gå veldig ille om settingen ikke skulle tillate det. Har hørt flere historier om folk som har endt opp med å grine i 5 timer etter å ha tatt MDMA etter å ha endt et forhold, så det er fullt mulig å ikke bare ha det gøy. Det kan bli over-intenst, man kan havne i stimulantpsykose og evt. få seratoninsyndrom (gjelder helst uren mdma, knips eller mye bruk) av for mye MDMA, i tillegg så kan effektene bli så intense at man rett og slett får angst av det enorme kontrolltapet.

Play safe folkens, MDMA er desverre ikke noe å spøke med det heller, det har ihvertfall jeg kommet frem til etter et par idiotiske påfunn... Og ja - til slutt så anbefaler jeg å løse det i vann, blande i solbærsaft og drikke det, noe jeg mener fungerer desidert best av alle måter å gjøre det på - men du verden så jeg vemmes bare av tanken på smaken uten saft, så ikke glem den her viktige detaljen.
Dere som snakker om 150/200mg+: Jeg skjønner ikke helt hva dere snakker om. Jeg er en "voksen mann" 1,90cm/100kg og er jeg ganske langt ute med en startdose på rundt 100mg. 125mg synes jeg faktisk ble litt i overkant og var tidvis ubehagelig. Nå tar jeg ikke mdma ofte, men jeg synes det er helt meningsløst å i det hele tatt nevne 200mg for en som har lite erfaring med mdma.

Det er bare fordeler med å ta små doser. Færre "bieffekter" og mindre toleranse mot stoffet, og du blir ikke speedsliten etterpå. Førstegangstrip kan godt være 80mg spør du meg, du får the ride of your life uansett Det er ingen vits i å være redd for at man tar for lite, det verste som kan skje er jo at du må ta litt mer...
Sitat av Judaz Vis innlegg
Dere som snakker om 150/200mg+: Jeg skjønner ikke helt hva dere snakker om. Jeg er en "voksen mann" 1,90cm/100kg og er jeg ganske langt ute med en startdose på rundt 100mg. 125mg synes jeg faktisk ble litt i overkant og var tidvis ubehagelig. Nå tar jeg ikke mdma ofte, men jeg synes det er helt meningsløst å i det hele tatt nevne 200mg for en som har lite erfaring med mdma.

Det er bare fordeler med å ta små doser. Færre "bieffekter" og mindre toleranse mot stoffet, og du blir ikke speedsliten etterpå. Førstegangstrip kan godt være 80mg spør du meg, du får the ride of your life uansett Det er ingen vits i å være redd for at man tar for lite, det verste som kan skje er jo at du må ta litt mer...
Vis hele sitatet...
sier noe der ble way to heavy med 200-250 mg det ble altfor mye følelser og angst og et alt for kraftig "inntrykk og kontrolltap" ødela mye av kvelden... nøyer meg nok med 80 mg neste gang men hva tenker folk her om byen på mdma er det best og droppe i forkant slik at det smeller litt før man kommer inn på byen? :P akkurat da det smeller kan det jo være ganske panisk :O

bra skrevet rottegift (KP) er det noe man eventuelt kan innta vis man får i seg for mye som vil roe kicket eller?

btw er det noen av dere som har hatt økt søvne prating etter mdma bruk? altså at du begynner plutselig og snakke i søvne og har aldri gjort det noe spess før.. kan mdma forårsake dette?
Sist endret av mr-martinss; 19. oktober 2011 kl. 10:20.
Tja, det er jo alltid mulig å fyre i seg en benzo (valium) eller røyke noe heroin/opium for å roe ned kicket, alt etter nivå av rusmisbruk. Rivotril og apodorm vil gjerne ikke fungere kjapt nok, slik at det hele er over før pillen begynner å funke, det samme gjelder andre opiater som man må ta oralt. Det vil roe ned mye av stimulant-edgen å få i seg noe beroligende.

Man kan også teoretisk sett ta antipsykotika, quetiapin (seroquel) f.eks, eller til sist så kan jeg foreslå, men ikke anbefale, kokain. Kokain dreper "stoning"-effekten til MDMA slik at man får kontroll over hele formen, men det å blande disse to kan føre med seg psykoser og heavy nevrotoksisitet. Det virker som om mange kan gjøre dette uten konsekvenser, men de det går ille med går det virkelig ille med. Det er visst veldig vanlig praksis lengre sør i europa uten at det går så fryktelig gale, og jeg mistenker at dette først blir ekstra farlig når kokainen er veldig uren, og at andre stoffer som er blandet inn kan ha noe(mye) å si.

I tillegg så mener jeg at enkelte typer weed og hasj funker, da spesielt typer som Northern Lights som er 100% indica og bedøver kroppen og gjør alt mye mer behagelig. NL + en god mørk marokk i et trekk burde jevne det ut samtidig som det hele blir bedre på en annen måte.

Vær litt forsiktig med å innta for mye næring om det blir overintenst, druesukker og vitaminkick kan booste MDMA-formen drastisk. Jeg mistenker at det hurtige tapet av mineraler når man svetter så kjapt kan medføre seg en del ubehag om man f.eks skulle bli dehydrert og få mineralmangel på peaken, så det er absolutt en idé å stacke opp med multimineraler og mat på forhånd.
Sitat av Rottegift Vis innlegg
Tja, det er jo alltid mulig å fyre i seg en benzo (valium) eller røyke noe heroin/opium for å roe ned kicket, alt etter nivå av rusmisbruk. Rivotril og apodorm vil gjerne ikke fungere kjapt nok, slik at det hele er over før pillen begynner å funke, det samme gjelder andre opiater som man må ta oralt. Det vil roe ned mye av stimulant-edgen å få i seg noe beroligende.

Man kan også teoretisk sett ta antipsykotika, quetiapin (seroquel) f.eks, eller til sist så kan jeg foreslå, men ikke anbefale, kokain. Kokain dreper "stoning"-effekten til MDMA slik at man får kontroll over hele formen, men det å blande disse to kan føre med seg psykoser og heavy nevrotoksisitet. Det virker som om mange kan gjøre dette uten konsekvenser, men de det går ille med går det virkelig ille med. Det er visst veldig vanlig praksis lengre sør i europa uten at det går så fryktelig gale, og jeg mistenker at dette først blir ekstra farlig når kokainen er veldig uren, og at andre stoffer som er blandet inn kan ha noe(mye) å si.

I tillegg så mener jeg at enkelte typer weed og hasj funker, da spesielt typer som Northern Lights som er 100% indica og bedøver kroppen og gjør alt mye mer behagelig. NL + en god mørk marokk i et trekk burde jevne det ut samtidig som det hele blir bedre på en annen måte.

Vær litt forsiktig med å innta for mye næring om det blir overintenst, druesukker og vitaminkick kan booste MDMA-formen drastisk. Jeg mistenker at det hurtige tapet av mineraler når man svetter så kjapt kan medføre seg en del ubehag om man f.eks skulle bli dehydrert og få mineralmangel på peaken, så det er absolutt en idé å stacke opp med multimineraler og mat på forhånd.
Vis hele sitatet...
nå har det seg slik at jeg ikke har noe planer om og overdose i nær fremtid men greit og vite hva som eventuelt kan hjelpe på en "overtripp" men vet du noe om det andre jeg spurte om virkes som du har god peil
Bare se opp der ute folkens. Mange har jo faen ikke hverken folkevett eller samvittighet.

For noen uker siden trengte jeg litt met, for å holde koken ut uken.
Utpå natten kjøpte jeg noe småtteri av en kar. Han sa det var alle tiders rocks, at du steg fort og jevnt, til du lå der og cruiset lungt noen timer.
Jeg syntes jo den guloransje hyperklebrige substansen virket litt suspekt, men stolte på en gjeng gamle makkafreakere.. Skulle jeg aldri gjort!
Jeg satt ca. 1/3 gram, mistet fullstendig synsfokus, for så å sitte på en helsikes karusell i tre timer, før jeg blacket rett ut. Var visst mdma. Ingen langvarig skade for min del, men en kjip opplevelse - spesielt fem timer før du skal ha besøk av takstmann og advokat.

Like før det var det en idiot, som sa med et flir - etter at vi hadde satt smellen, at det var pmma, eller hva det nå heter amf-kopien, som har drept mange på vestlandet. Jeg dro til fyren.
Syntes ikke det er morsomt å utsettes for flere eksperimenter enn det det allerede innebærer, når man handler stoff. Er også for gammel til å syntes det er spennende å ta risken med ukjente varer og store doser..
Men for all del! Jeg har stor sans for mdma, og annet sinnsutviklende, så lenge jeg vet omtrent hva det er.
met og mdma er vel to forskjelige ting.. og er vel en fordel og være jævelig sikker før man skyter noe og vite at ting er reint og bra.. enkelte ganger må vel mennesker bare få en smell for og lære bra det gikk bra da..