Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2332
Er det noen som vet hvor beslaglagte tollvarer blir av? Tenker på ting som ikke blir auksjonert bort.
De står på lageret til Tollvesenet.
Så på nyhetene for lenge siden at de hadde sendt russisk kaviar for ganske store summer til rumenske gatebarn.
Pol-varer blir vel destillert så vidt jeg vet.
Noen som vet hva de gjør med "all" den narkotikaen de tar også ?
Sitat av Thewoodman Vis innlegg
Noen som vet hva de gjør med "all" den narkotikaen de tar også ?
Vis hele sitatet...
Destrueres?
Sitat av Thewoodman Vis innlegg
Noen som vet hva de gjør med "all" den narkotikaen de tar også ?
Vis hele sitatet...
Julebord? :P
Sitat av erik154690 Vis innlegg
Julebord? :P
Vis hele sitatet...
Kjipt julebord!
Awesomt julebord... :P
Det meste ødelegges/brennes o.l.
Sitat av Thewoodman Vis innlegg
Noen som vet hva de gjør med "all" den narkotikaen de tar også ?
Vis hele sitatet...
det går vel til rumenske gatebarn det og kan jeg tenke meg ^^
Jeg var en gang på omvisning på forbrenningsanlegget på Grønmo. Der fortalte en av ingienørene at de noen ganger hadde fått besøk av tollvesenet som hadde med seg beslaglagt narkotika som de fyrte opp i ovnene sine.

Jeg så umiddelbart for meg alle byens nærkiser som sitter overskrevs på pipa suger for harde livet...
Når det gjelder smuglerspriten, så har jeg hørt at den blir tilsatt farge og brekningsmiddel, så lages det blant annet spylervæske av den. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?
Det som beslaglegges i Stavanger blir kjørt til IVAR på Sola og brent. Røyk kastes rett i søpla og brennes, narkotika er det selvfølgelig litt mer sikkerhet rundt, men den blir også destruert.
mmm, mye godsaker på lageret til tollvesenet helga før jul, tenker jeg ^^
Det var vel en sak i media for mange år siden om at det kom blå røyk opp av et forbrenningsannlegg, og at dette var resultatet av at de brant opp beslaglagt narkotikum.

Hvis narkotikaen ikke hadde blitt stoppet i tollen, ville den da hatt en annen farge når man brant den?
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av cas Vis innlegg
Det var vel en sak i media for mange år siden om at det kom blå røyk opp av et forbrenningsannlegg, og at dette var resultatet av at de brant opp beslaglagt narkotikum.

Hvis narkotikaen ikke hadde blitt stoppet i tollen, ville den da hatt en annen farge når man brant den?
Vis hele sitatet...
Hva mener du? At narkotiske stoffer kun lager blå røyk om det er tollere som brenner de?

Jeg skal ikke si noe for sikkert, men det ville overrasket meg om tollerne tar seg bryet ved å gjøre noe nevneverdig med narkotiske stoffer før de brenner de.
Sitat av Bercedes-Menz Vis innlegg
Når det gjelder smuglerspriten, så har jeg hørt at den blir tilsatt farge og brekningsmiddel, så lages det blant annet spylervæske av den. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?
Vis hele sitatet...
Har noen bekjente som jobber på ''Arcus'' altså de som sender ut drikkevarer til Vinmonopolet. Det hender de får inn sprit som er smugla ( Som er lovlig )
Ikke noe du har brent hjemme. Det som er lovlig brenner dem på nytt igjen.

96 osv blir destruert.
▼ ... noen uker senere ... ▼
jeg har vært på lageret til tolla i oslo, like ved oslo s en gang. i esker overalt ligger det fake merkevarer og en del ting, men la bare merke til guccivesker elns. hvorfor i faen det lå på et loft veit jeg ikke... hm. de ville vel ta vare på det. men nå veit du det, like ved oslo s har de et tollkontor og i toppetasjen på et bygg like ved ligger det mye stæsj.
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Jeg var en gang på omvisning på forbrenningsanlegget på Grønmo. Der fortalte en av ingienørene at de noen ganger hadde fått besøk av tollvesenet som hadde med seg beslaglagt narkotika som de fyrte opp i ovnene sine.

Jeg så umiddelbart for meg alle byens nærkiser som sitter overskrevs på pipa suger for harde livet...
Vis hele sitatet...
Det hadde vært noe du, supa inn fra pipa! Tidenes bong vil jeg tro
Bare så synd de blander i noe annet faenskap, så det ikke skal bli noe behagelig rus...