Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1476
Hei

Har fått med meg at eb games tar imot gammle spill og betaler for det, men det jeg lurte på er om de tar imot gammle konsoller også da jeg har en xbox 3600 og en vanlig xbox ligende. 360 er uten kabler. om dette er mulig er det noe som veit omtrent hvor mye jeg kan få?
Hvor mye er disse utbetalingene på? Har en haug gamle ps2-spill liggende
Trådstarter
86 6
sjekka ett xbox spill og det var ca en hundrings


ps de driter i om det er riper på cdn
Å bytte inn spill i penger har aldri lønnet seg på de butikkene, du får utrolig lite for de. Men nå og da har de ofte tilbud noe alá "Lever inn 2 spill, få ditt og datt i rabatt" osv.
100 kr for et spill du aldri vil spille igjen, vil jeg nå si at er verd det
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Ja, de tar imot konsoller og spill.
Du får utrolig lite for det, F.eks et spill du kan kjøpe for 229 kr brukt, får du 30 kr dersom du leverer det inn.
Heter ikke eb games, GameStop nå? (kjøpt opp(?))
har også sett at det har vert lever in konsol + 3-5 spill få blablabla-konsol ganske billig..

er også enkelte gangner du kan lever e inn 2 eller 3 spill for et nytt + ca en hundrelapp men da er det ofte en grense på hvor gamle spilla du leverer inn kan vere

ellers så kan du levere in enkelte spill å få penger for det men som sagt over er det veldig lite du får^^ enkelte spill kan de nekte å ta inn også om de vet det er vanskelig å selge.
GameStop har samme opplegget, men for å svare på spørsmålet, jeg kunne få 500 for min xbox360 arcade. Tror ikke du kan vente noe særlig mye mer, om du får solgt den vet jeg ikke.
Nå kan ikke jeg uttale meg for alle EBgams/gamestop butikkene i landet, da det høres ut som om de ikke prakitserer likt over alt, men iallefall.

På Ebgames/gamestop på Strømmen Storsenter for man 30 kroner igjen per Xbox spill, og for å levere maskin må man ha alle ledninger, bruksanvisninger og til og med boksen den kom i. Iallefall var det slik da jeg prøvde å levere inn min GameCube for 4-5 år siden, noe som resulterte i at jeg ikke fikk levert den inn da boksen manglet :/
Sist endret av Dibsent; 6. januar 2010 kl. 18:51.