Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1804
Beklager om jeg la emnet feil, men tenkte det passer her siden det er jo "elektrisk".

Anyways.


Jeg er 16 og leter etter en bank som lar deg få ekte VISA med foreldres underskrift. Har VISA electron, men det duger ikke.

Takk
Gå til banken din å si du vil ha et VISA kort? Det gjorde jeg som 16 åring.. fikk underskrift av mamma å pappa å det var i boks =)
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Jeg fikk Visa-kort hos Fokus Bank når jeg var 15. Jeg hadde følge av foreldrene mine.
Sitat av Jonasl Vis innlegg
Gå til banken din å si du vil ha et VISA kort? Det gjorde jeg som 16 åring.. fikk underskrift av mamma å pappa å det var i boks =)
Vis hele sitatet...
Jeg har prøvd...

Postbanken sier nei.. Og jeg vil jo gjerne ha det hos min bank, så der er problemet..

Sitat av BomberMan Vis innlegg
Jeg fikk Visa-kort hos Fokus Bank når jeg var 15. Jeg hadde følge av foreldrene mine.
Vis hele sitatet...
sikker på at dette ikke var visa ELECTRON ?
Hos de fleste banker får du vanlig VISA med foreldrenes underskrift. Men ikke kredittkort (sånn du kan bruke og betale senere med)
Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
Hos de fleste banker får du vanlig VISA med foreldrenes underskrift. Men ikke kredittkort (sånn du kan bruke og betale senere med)
Vis hele sitatet...
Hmm.. Det var sykt irriterende at postbanken ikke kunne gjøre det da..

Menmen, takk for svar!
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Hmm.. Det var sykt irriterende at postbanken ikke kunne gjøre det da..

Menmen, takk for svar!
Vis hele sitatet...
Hadde du med deg foreldrene når du spurte, eller var du alene?
ringte nå også DnB Nor og de sier at det ikke er mulig.. Kan de som har visa fortelle meg hvor dere fikk det?

Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
Hadde du med deg foreldrene når du spurte, eller var du alene?
Vis hele sitatet...
Jeg sa: Med foreldres underskrift. Var over tlf.
Sitat av Jazzin Vis innlegg
ringte nå også DnB Nor og de sier at det ikke er mulig.. Kan de som har visa fortelle meg hvor dere fikk det?



Jeg sa: Med foreldres underskrift. Var over tlf.
Vis hele sitatet...
Gå personlig i banken, og ta med foreldrene. Ha en backup-story klar i tilfelle de sier nei, som at du skal til utlandet og der du skal funker ikke Visa-Electron. Dette gjorde min eks når hun skulle til polen, et par andre i hennes klasse også. De fikk Visa.
Hos Sparebank1/SR-bank kan du få Visa med foreldres samtykke

Viva La sk33to: Elektron funker fint i utlandet, så må finne på noe annet..
Sist endret av preboa; 26. november 2009 kl. 20:11.
Sitat av preboa Vis innlegg
Hos Sparebank1/SR-bank kan du få Visa med foreldres samtykke

Viva La sk33to: Elektron funker fint i utlandet, så må finne på noe annet..
Vis hele sitatet...

Ja vet.. Men jeg vil ha VISA til å bruke på nette vettu ^^

Lei av å låne mammas

Ser at Sparebank 1 gir ut ja, men jeg skulle så gjerne hatt fra postbanken så jeg slapp og bytte bank..
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Ja vet.. Men jeg vil ha VISA til å bruke på nette vettu ^^

Lei av å låne mammas

Ser at Sparebank 1 gir ut ja, men jeg skulle så gjerne hatt fra postbanken så jeg slapp og bytte bank..
Vis hele sitatet...
Alle VISA-kort (utenom VISA-Electron) kan du bruke på internett.

Edit: Du kan gå i Nordea og få VISA-Electron som du kan bruke på internett. De er den eneste banken som gir ut slike Electron kort, så vidt jeg vet.
Sist endret av Dimergon; 26. november 2009 kl. 20:24.
Ja, mitt KAN også brukes på nette, men det er stress..og jeg vil ha ekte visa..
▼ ... noen uker senere ... ▼
vent til du fyller 18 :>
Jeg kan bruke mitt Visa Electron fra Nordea på internet.
eneste jeg har brukt mitt visa til er å overtrekke det med togreise og parkering det går ikke med electron!
skandia banken tilbyr dette Men etter hva jeg har fått med meg må en av foreldrene dine ha konto og de vil kunne se alle utgifter og innskudd på din konto, noe som ødelegger litt poenget for min del.. "payment to everyonedoesit.com.." Hadde blitt liv i kåken da!
Mener det var en lignende tråd her for litt siden, og der kom det frem at man kan kjøpe kort med kreditt på, alt etter eget ønske hos seven elven osv..

Det funker vel fett?
Jeg har VISA fra sparebank 1 Hatt det snart 1 år. Fikk det rett etter jeg ble 16. Kunne sikkert fått før, men foreldrene mine ville ikke at jeg skulle få det før jeg fikk fast jobb..

Hos meg var det nesten problematisk, begge foreldre måtte være med, dessuten måtte banken også gå god for deg! Heldigvis kjente vi en i banken som da gikk god for oss, men for dem var det slettes ikke vanlig å gjøre noe sånt.

Moralpreken: Tenk over hva du gjør! Hehe, etter at jeg fikk VISA har pengene fløyet ut av kortet like fort som de har kommet. Hold oversikt over hvor mye penger du bruker, ikke bare kjøp Hehe, Bare et tips
Få med foreldrene dine og opprett en konto i Skandiabanken! Der bare bestiller du på nett, og du får den i posten!
Du kan jo også bare gjøre det så enkelt at du får din mor eller far til å sette opp en konto i deres navn, som de da får et VISA til, som de gir til deg.